v 16 2023

Diskutera veckans händelser här...
17/4 - 21/4
 
 
Fortfarande gäller en vänlig ton och inget prat om framtiden. Jag plockar bort olämpliga kommentarer och tyvörr vissa som svarat på det olämpliga men fortsätter det kommer jag blockera den skribenten som är elak- PUNKT
 
Hjälp varandra med svar på någons frågor ❤️
 
Som information kan jag säga att det är ca 130 besök om dagen av ca 100 enskilda "personer" vardagar, helger något lägre. Sen toppar det emellanåt när något stort hänt i serien.

Kommentarer
Postat av: Nitzrek

(som vanligt skrev jag på fel vecka)
Skönt ändå, Anette verkar lösa sig med Charity och Mack. Men man vet ju aldrig.Moira,kan vara en satmara..
Skönt att Paddy nu kan "umgås" med Marlon, i alla fall, och att Marlon ser ut att bli bättre. Meena, ja.. Men ngt borde det väl betyda att hon absolut måste ta,tillbaka ringen. T.om.gömma sig hos Dingles, men icke. Undrar om det inte blir dubbelt ibland för att det ser ut som kommentaren inte gått iväg (tar tid ibland) och man trycker igen. Det har hänt mig.

2023-04-17 @ 19:44:56
Postat av: Eliza

Tack,Marie,för info...Då var det som jag trodde...Många besök,inte många som ids skriva nåt 🫣🫣🫣🫣

2023-04-18 @ 09:12:48
Postat av: Nitzrek

Jag ids. Märkligt ändå att Kim inte försökt hälsat på Millie. Att hon har kunnat hålla sig undan. Spännande med dopet. (om hon nu kommer...)
Vanessa verkar hitta tjejer dom jon inte alls ser ut att passa ihop med. Den förra, som hamnade i säng med Nate, och nu denna.
Chloe, ja,vad ska man säga om henne. Och hur ska,det gå i rätten? Klarar Manpreet och Wendy förhören? Undrar vart historien drar iväg när rättegången är över?

2023-04-20 @ 17:07:37
Postat av: Nitzrek

Usch vad illa jag skriver.
Hoppas ni förstår. "dom jon" ska ju var "som hon" förstås
I förra hade jag skrivit "att det", trodde jag. Så blev det Anette. Får skärpa till mig och kolla ordentligt.
Det borde finnas "förhandsgranska" före skicka.

2023-04-20 @ 17:12:23
Postat av: Eliza

Oops...Höll andan när Gabby lyssnade på vad som sas i barnkammaren...Två dagar innan vi får se reaktionen på det...Ja,vad säga om Wendys och Manpreets vittnande.. Heter det så...Tror dom klarar det,dom vet ju vad som gäller...Och har inte polisen tillräckligt...Hoppas det löser sej snabbt,ganska less på hela historien...Vill se nya storys...

2023-04-21 @ 14:26:13
Postat av: Eliza

Skrev en halv avhandling...försvann 😭😭😭..faaan...Då får det vara...

2023-04-21 @ 14:29:11
Postat av: mr. Dominant

Spännande med Millie och Thomas.
Något mindre spännande med Vanessa och hennes dejt, samt Nate och Chloe.

2023-04-21 @ 18:25:36
Postat av: mr. Dominant

Spännande med Millie och Thomas.
Något mindre spännande med Vanessa och hennes dejt, samt Nate och Chloe.

2023-04-21 @ 18:25:39
Postat av: Vivis

Tack för info om antal besökare! Jag är en av dem som aldrig kommenterar men som går in och läser då och då. Hinner aldrig se serien när den sänds utan ligger ibland veckor eller månader efter. Så då går jag in här och läser lite av era kommentarer och får mig ett hum om vad som hänt. Tycker det är toppen! Tack till er alla som kommenterar och spekulerar! :)

2023-11-06 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0