Inställt 10/9

 
 
Pga av valet 2018

Kommentarer
Postat av: ELIZA

Hej alla ! Nu har jag hämtat mej från skit sommaren, värsta djävla värmen på år och dar...Har ju så klart sett HTG varje dag,och skrev stödord,på en lapp jag lyckades kasta i kaminen,som var full med papper,som vi vågade bränna till slut, när kommunen släppt förbudet...Och den första meningen där,visar vilket svammel det här blir...Så jag tar dom par för par..Och det kommer att bli korsan och tvärsan eftersom jag kommer ihåg...Inget HTG idag p g a valet.. Får väl lyckönska eller beklaga,hur ni nu röstat...HARRIET-CAIN, ja vad säger man,är dom ett par,eller?? Harriet,som är präst,var det lämpligt att stå och förhöra Cain,och skrika över hela byn,när hon pratat med Moira och fattade att Moira var en mördare...Och jag vet inte om jag skulle kalla henne mördare heller... Olyckshändelse??? Vem skulle inte knuffat henne,efter vad hon vräkte ur sej?? Verkar ju varit många som smugit (smygit,vad heter det?) i skogarna när det där hände...Ingen som såg hur det gick till?? Vad jag ville säga med det är,har inte Harriet tystnadsplikt,och inte stå och gapa på Cain??? MOIRA-CAIN,så klart att dom där ska ha ihop det!!Hoppas,hoppas det ordnar sej i skallen på Moira och dom blir ett par igen!!JIMMY-NICOLA,ingen förändring där, hon skäller,han tar emot...Den stora överraskningen är väl BOB-LAUREL, OOOPS, vem trodde det...Men fruktansvärt klantigt av Bob...Tänker Brenda verkligen lämna honom nu???Intressant att se...AARON-ALEX,varför tror jag inte på det där? Aaron och Robert har nog tycke för varann i alla fall...Känner det som ett sidospår......DAVID-TRACY,var kom det ifrån att LEYLA nu inte kan glömma honom...OK, jag köper det, därför både PETE och LEYLA hängde utanför toafönstren och ville smita från sin egen vigsel...Men nog lika bra att hon jobbar på Kanarie så det lugnar ner sej...CHAS-PADDY,är dom tillsammans för gamla synders skull..?? ADAM-VIKTORIA, HUUUR ska dom lösa det där?????? Adam oskyldig,och dessutom mitt uppe i en adoption ansökan...Stackars Viktoria...Tycker genuint synd om kvinnan...ZAK-LISA-BELLE,först hunden,som jag nu glömde vad den hette,tråkigt för familjen att det gick så fort när den dog...((men var inte samma hund som tidigare,såg yngre ut,dessutom ljusare i pälsen,men konstigt i och för sej om den lever år efter år))...Angående deras hus,som ska rivas för en golfbana, måtte ERIC,få en dubbelspark i archlet för sitt dubbelspel bakom kulisserna...I övrigt tycker jag DINGLE familjen är dum som inte tog erbjudandet om pengarna och ett nytt hus....BERNICE-DEE-DEE, hon förnekar sej inte,den där...Och ungen fick bråttom hem till Australien,när inga pengar fanns....DEBBIE-TOM,övervägde om jag ska säga nåt alls om dom...Hon är den sämsta skådisen sen Hedenhös..Må Gud förlåta mej...Hon ler aldrig,ser hur hon vill kräkas hela tiden med TOM...Ingen gnista...Och vem är han?? Hur mycket pengar som helst...Vi får inte veta nåt...Seen dom konstigaste...Heter dom WHITE...LACHLAN,vilken obehaglig människa...LAWRENCE, vänder kappan efter vinden heela tiden,,antingen tycker han om den,eller den,slänger ut den,välkomnar den,ut med den, affärer med den,ut med den,???? Och vilka AFFÄRER???????????????????Hur löjligt som helst....Mår illa av hela den familjen....Och sen ROBERT då...Har han någonsin hört talas om KONSEKVENSANALYS??? NÄDÅ, klampar på som en elefant i en tulpanrabatt...Gillar honom,han vill så väl,ibland,men blir sååå fel....Bröderna BARTON,som är kvar, liiite terapi kanske?? Har säkert glömt några,men då var dom väl inte så viktiga i min Såpa värld...Over and out...

2018-09-10 @ 18:11:36
Postat av: Frk Höger

Amen!
Helt underbart ELIZA men var det inte så att Dingles inte skulle ha fått allt Morris lovade utan det var bara snack?

2018-09-10 @ 18:29:11
Postat av: Jonas

Må tusen drakar brinna!

2018-09-10 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0