#sugardaddyrishi

Inskrivet kl 21:54
 
Dan planerar att fria så han ber Zak och Joanie om hjälp. Jai ber Kerry att åka på en mingelkväll för företagets räkning och hon blir jätteglad. Joanie försöker stoppa henne och blir tillslut tvungen att berätta om överraskningen
 
Jai får istället be sin far att åka till minglet även om det slutat med skandal förra året för Rishi är förtjust i det andra företagets ägarinna. Han följer henne på twitter som #sugardaddyrishi.
 
Frank tjatar till sig en dejt med Megan och de hamnar i säng. Han säger att han varit i Australien men när Megan får veta av Charity att Frank suttit inne så bryter hon med honom.
 
Pete bjuder hem Leyla som tvekar men sedan tackar ja. När hon kommer hem till honom så lämnar hon honom med förklaringen att de inte kan vara ihop för när de gör slut kommer det bli jobbigt när de bor i samma by mitt emot varann. Senare ångrar hon sig och försöker skriva ett förlåt-sms.
 
Jai och Holly ses på kaféet men där får de inte vara ifred för nyfikna blickar. De åker in till stan för lunch. På hemvägen bjuder Jai med Holly till en affärsresa han ska göra nästa vecka. Hon tackar ja så de ska kunna lära känna varann utan att smyga.
 
Dan friar till Kerry genom att göra den berömda Titanic-scenen där de står i fören på båten. Kerry börjar må dåligt så hon går iväg och kräks.
 
Charity försöker få Jermaine till att köpa hennes del av puben och sedan frågar hon även Robert igen men han säger nej. När hon ser Ross välfyllda plånbok så blir hon intresserad. Han säger att han tjänar pengar på hundkidnappning. Charity vill vara med nästa gång. När Ross gått säger hon till Moses att de ska flytta iväg från byn tillsammans med Noah.
 
Nicola börjar tro att Jimmy är otrogen med Lydia eftersom han beter sig så konstigt när hon är i närheten.
 
Kerry misstänker att hon är gravid så hon berättar allt för Joanie. Joanie säger till henne att först göra ett test och sedan tänka på hur hon ska göra. När Kerry sedan kollar testen visar det sig att hon är gravid.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var en STOR överraskning att Kerry är gravid med Ros. Obs ironi:)

2017-05-08 @ 13:10:04
Postat av: Såpa fantast

Hon kan vara gravid med Dan. Hon låg ju bara en gång med Ross.

2017-05-08 @ 14:02:44
Postat av: Edna

Då kör vi denna gamla historia igen. Otrogen blir gravid, och veeeem kan pappan va? Seriöst, nu börjar jag tappa sugen på denna serie....fantasin e ju noll

2017-05-08 @ 14:23:47
Postat av: Jag bara

Såg bara sista femton minuterna på andra delen, verkar inte ha missat så mycket då. Somnade om i morse och sov till HALV ETT. Kan jag har blivit tonåring på nytt?

2017-05-08 @ 19:07:26
Postat av: Jennifer

Kerry var verkligen blek om nosen idag. Inte lätt att vara gravid och illamående.

2017-05-08 @ 21:43:02
Postat av: Anonym

@jennifer Särskilt jobbigt när man inte vet vem som är pappan ;)

2017-05-09 @ 10:19:50
Postat av: mimmi

Hem till gården , Emerdale farm har jag följt länge genom åren och nu lägger jag av. Vilken orealistisk sörja med overkliga drama, fasen å jag som tyckte om denna serien, har låtit de senaste åren passera men nu orkar jag inte längre. The end.

2017-05-09 @ 13:12:28
Postat av: Såpa fantast

Mimmi, vad har du gjort de senaste åren för att förbättra innehållet i serien? Har du mailat producenten? produktionsbolaget? och framfört dina synpunkter och önskemål? Det kan du nämligen göra. Jag brukar googla nyheter om Emmerdale och vet att producenten tar hänsyn till tittarnas önskemål.

2017-05-09 @ 13:50:20
Postat av: mimmi

Såpa fantast...I rest my case..Jag är mest IRL hela tiden.. :)

2017-05-09 @ 14:31:13
Postat av: Såpa fantast

Jag kan bara beklaga att du ger upp en bra serie.

2017-05-09 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0