Kaxiga killar överallt

Juluppehåll, sista avsnittet sänds 22 dec och tillbaka 8 januari
 
Inskrivet torsdag 14/12 kl 19:54
 
Aaron mår dåligt efter misshadeln. När de ska upp på morgonen så erbjuds han en Spice-cigarett av Ethan för att orka med dagen men Aaron nobbar.
 
Två unga killar är kaxiga på kaféet. Först mot Brenda sen mot Liv och Noah som är där. De retar Liv för att ha en bögbror som sitter i fängelse.
 
Robert upptäcker att någon klottrat nedsättande ord om Aaron på deras nya hus som renoveras. Adam har inte sett något även om han varit där och renoverat.
 
Liv skolkar från skolan och har gjort det ett bra tag. Noah råder henne att prata med Aaron om sina problem men det vill hon inte eftersom det är på grund av honom som hon blir mobbad.
 
Aaron blir fångad och inknuffad i en cell av Jason med anhängare. Jason börjar bråka och påpekar att det är Gordons gamla cell. Han hånar Aaron och slår ned honom
 
En präst kommer till cellen för att prata med Aaron som först inte alls är intresserad. Prästen berättar lite om sin egna barndom som inte heller var så lätt. Aaron öppnar sig lite och pratar med prästen.
 
Aaron ringer sitt dagliga samtal till Robert och Liv. Ingen av dem vill berätta ärligt hur de mår.
 
Liv får hotfulla sms från någon. Alla handlar om att Aaron är gay och sitter inne.
 
Robert sover på soffan för han kan inte sova utan Aaron.
 
Aaron kan inte sova så han frågar Ethan om cigaretten. Aaron röker på.
 

Kommentarer
Postat av: jackson

Nej, Aaron!!!! Förstår Dig visserligen fullt ut, men nu kan det snart inte bli värre. Sååå ledsamt!

2017-12-11 @ 13:36:53
Postat av: Hanna

Någon mer än jag som inte kan titta på TV Play i datorn? I mobilen fungerar det dock.

2017-12-11 @ 16:40:55
Postat av: Carina

Fungerar inte i dator för mig heller, efter reklamen (innan avsnittet börjar) blir det svart. Reklamens ljud fungerar, men inte bild.

2017-12-11 @ 16:56:39
Postat av: Hanna

Carina, precis som för mig.

2017-12-11 @ 17:14:03
Postat av: Jennifer

Väldigt bra på kvalitet på avsnitten nu. Skönt att slippa tokEmma. Som någon skrev tidigare dag att man började titta på HTG vid föräldraledighet så gäller det även för mig. Fortsatte sen 2002 när jag började jobba titta när jag kunde. Nu är det en höjdpunkt att kolla på serien på kvällen, på play eller streama. Play krånglar ofta ,hackigt o blir svart ofta.

2017-12-11 @ 22:04:09
Postat av: Jag bara

Undrar om det verkligen är så enkelt att misshandla medfångar i ett fängelse. Vad sysslar vakterna med om de inte märker att en stor klunga intagna samlas på det sättet som i dagens avsnitt.

2017-12-11 @ 22:59:53
Postat av: jackson

Samma tanke som hos Dig, "Jag bara". Hur kan så många fångar samlas utan att vakterna se/hör något?

2017-12-11 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0