1/6

Diskutera dagens avsnitt här

Kommentarer
Postat av: Peter H

Misstänkte allt att Ross var i livet. Frågan är om han vet vem han är?

2016-06-01 @ 15:00:40
Postat av: Stina

Jag blev inte heller förvånad när jag såg att Ross lever. Kan inte hjälpa att jag tycker synd om Pete. Han är en snäll person som det gått snett för, som så många andra personer i HTG. Skönt att bli av med Rachel och Ali.

2016-06-01 @ 15:08:07
Postat av: Nyfiken Kvinna

Pete tog med sig sin far James till skogen där han gömmt Ross under lite ris och grenar, men han var borta. Ross har hittats av någon som fört han till sjukhus och han är vid liv. Debbie är just på väg att ringa polisen när James kommer rusande och säger att Ross kanske lever och att hon inte ska ringa till polisen.
Ali övertalar Rachel att ta med sig Archie och flytta med henne till Liverpool, hon tar farväl av Sam som blir ledsen men tycker det är rätt beslut ändå, men innan hon åker går hon till Megan och tackar henne, då berättar Megan att hon är gravid.
Brenda hälsar på Bob i fängelset och blir tillsagd av Bob att smuggla in en sak i fängelset, en kvinna kommer in på cafet och lämnar över ett kuvert till Brenda som hon ska ge Bob sen. Bob erkänner för Brenda att han blivit misshandlad i fängelset.

2016-06-01 @ 18:35:54
Postat av: Hedda

Hann se lite grand under lunchen i dag; länge sedan sist. Har varit bra att kunna läsa alla uppdateringarna här.

Gud vad skönt att Ali och Rachel försvann. Ali har alltid varit så gapig, och Rachel som jag tyckte om i början förvandlades till en riktig häxa här mot slutet.

Skönt att Ross lever (även om det påminner lite väl mycket om amerikanska såpor).

Det finns helt enkelt för få familjer i den här byn för att man ska missa alla vinklar med inavel. Men det är ju förstås lättare att introducera nya karaktärer, när de är släkt med någon som redan bor i byn. Vill bara inte tro att så många i verkliga livet skulle vara beredda på att ha sex med flera stycken från samma familj..

Fortsätt skriva, så jag håller mig uppdaterad:D

2016-06-01 @ 21:39:36
Postat av: Sue

Tycker oxå lite synd om Pete han är inte en elak person utan kärleken och besvikelsen med otroheten Debbie gjorde kan han inte glömma ,tycker oxå att det var fel all slå och sen gömma kroppen så arg får man inte bli, de båda bröderna har varit i luven på varann förr. Varför skulle hon gifta sig om hon var så tveksam vem hon är kär i?! Har så svårt med denna människa! Säkert blir hon o Ross tillsammans igen" o då går jag i taket" grrr

2016-06-02 @ 09:07:45
Postat av: Jonas

Peter: skulle gissa på att Ross vet vem han är, då han reagerade förvånat över att bli kallad Stephen (eller vilket namn det nu var som Cain hade gett honom i passet).

Som jag skrivit tidigare: det verkar som att Pete är den nye Cameron. Debster förtjänar allt ont hon får.

2016-06-02 @ 09:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0