"The man with the van"

Hannah frågar efter sin far på morgonen och Moira svarar att han är ute och arbetar. Moira säger sedan att hon skjutsar tjejerna till byn. Innan de åker så går hon till John och pratar med honom. Hon säger att flickorna mår dåligt och behöver veta vad som hänt, så han får komma hem igen så kan kan berätta det för dem.

Gennie packar väskan eftersom de ska ge sig iväg efter avskedsfesten.
Viv och Bob planerar festen och hon vill skriva en banderoll och Bob får äran att sätta upp den på puben. Det är hela tiden en eller annan grinig kommentar mellan dem.

Gennie hämtar ut Leyla från butiken för att hon ska få se vad Jamie köpt. Det visar sig att han köpt en gammal folkabuss som de ska ha för att ta sig till Newquay. Byborna skrattar lite åt bilen men önskar dem lycka till ändå.

Natasha och Declan kommer till butiken med beskedet om att de tyvärr måste stänga. 
På kontoret sitter Nathan och när Declan kommer dit så säger Nathan till honom att lämna byn men det tänker inte Declan göra. Declan sätter Nathan på plats och när Natasha kommer in så får hon bara veta att Nathan haft en åsikt men att allt är bra igen.

Moira låter John stanna hemma med barnen för att han ska få tillfälle att berätta vad som hänt medan hon går på avskedsfesten.

David pratar med Eric om att Leyla inte är så glad över att blivit av med jobbet så de inte kan köpa något hus men då säger Eric att David borde tänka på att anta erbjudandet från Tania. David är inte alls intresserad eftersom det kan skada hans politiska karriär om det kommer fram att han fått städkontrakt utan offentlig upphandling (jag antar att det är det som är problemet, eller?)
Eric nämner sedan för Leyla att David kanske har något på gång som kan lösa deras problem. Hon blir nyfiken på vad det kan vara men David är inte allt för glad över att behöva berätta.

Gennie är utanför toaletterna och Bob kommer dit. Hon frågar honom hur han mår egentligen och hur det är mellan honom och Viv. De pratar lite och kommer fram till att allt är ok mellan dem i alla fall och han önskar henne lycka till. Gennie får en kram och sedan en puss på pannan men precis då kommer Jamie in och ser dem.

Jamie blir förtvivlad och tolkar situationen på sitt sätt. Han tror att de återigen har något ihop. För att allt ska bli ännu värre så kommer Viv in och vill att de ska komma ut till ett gruppfoto. Hon märker den tryckta stämningen och undrar givetvis vad som står på. Jamie säger att hon borde fråga dem, Gennie och Bob.
Alla fyra fortsätter att försöka förklara och ställa frågor och de går in i pubdelen där alla är samlade. Gennie försöker stoppa Jamie från att säga för mycket och hon påpekar att alla stirrar på dem. Jamie som är så besviken får ur sig allt om Bobs och Gennies affär. Viv förstår inte först förrän Terry säger åt henne att försök att tänka efter. Då inser hon att Bob varit med Gennie och hon blir rasande.
Jamie rusar ut från puben och Gennie efter honom.
Viv tvingar ut Bob för att få en förklaring.

Adele fortsätter att flirta med Andy och hon bjuder honom på en öl. Hon tycker inte att de behöver ha tråkigt bara för att vissa andra förstört festen.

John väntar hemma på att barnen ska komma. Det är bara Hannah som kommit än så länge. Adam dyker sedan upp med Scarlett men John ber henne att gå. Han berättar sedan för dem vad som hänt mellan honom och Eve.
Scarlett möter Holly i byn och Holly frågar om hon kan få låna lite pengar. Scarlett ger henne 30£ eftersom det är det hon har på sig för tillfället.
Holly kommer hem och hon är lite ryckig i rörelsena. John tror hon har druckit men det förnekar hon snabbt och ber honom att lukta på hennes andedräkt. Han får återigen berätta vad som hänt mellan honom och Eve.
Moira kommer sedan hem från festen och då får Holly bråttom att smita ut för att träffa sin kompis.

Brenda är sur på Terry för att han vetat om det där mellan Bob och hennes dotter men att han inte sagt något. Terry försöker försvara sig med att det bara skulle ha ställt till med massa problem men hon lyssnar knappt på honom.

Gennie hittar Jamie vid gungorna och hon försöker prata med honom. Han kan inte det för det enda han ser är det som hänt. Hon går iväg och de ses sedan vid den gamla folkabussen. Jamie säger att de borde lämna tillbaka bilen men Gennie protesterar. Hon vill att de åker som planerat och lämnar allt gammalt bakom sig.
Han säger då att han tvivlar på deras förhållande, att det kanske inte är de två som ska vara ihop. Gennie försöker få honom att förstå att hon älskar honom. Efter ett tag säger han att han behöver några minuter i lugn och ro för att tänka. Gennie går därifrån.
Katie och Leyla som är ute och letar efter Gennie ser folkabussen på en parkering. De går fram till den och ser Jamie sitta där. De pratar med honom och försöker få honom till att stanna men han säger att han måste åka. Sedan åker han i väg....

Viv vill att Bob berättar hela sanningen och hon är sur och vill heller inte riktigt lyssna på honom. Hon blir så arg att hon kastar ut honom. Bob står sedan utanför dörren och försöker tala henne tillrätta. Viv lyssnar inte på honom så han säger att han kan lika gärna prata med en vägg, sedan gör han det =D
Viv är arg så hon kastar ut hans kläder och sedan CD-skivor som är hans och som avslutning en väska.
Marlon kommer förbi och säger att det är tur att Bob fick en väska så han slipper leta efter en kasse.
Bob är nu så förbannad att han sparkar på väskan sedan skriker han att nu är han trött på det här och han har fått nog, det är slut mellan dem.


Kommentarer
Postat av: Tina V

Men herregud Jamie! Han har ju redan accepterat att Bob och Gennie var ihop för länge sedan.

Känns mer som att han själv inte var så säker på om han ville vara ihop med henne.

Och Viv! Var inte hon själv otrogen med Paddy?

Jag hade skippat Viv för länge sedan om jag vore Bob, jobbigare människa är ju svårt att hitta.

2012-03-20 @ 15:20:41
Postat av: Agneta

Jag tycker nasty Nathan och osympatiska Eve kan bli ett par och flytta till Australien.

2012-03-20 @ 16:14:31
Postat av: Mariann

sänder en så lagom tacksam tanke till Lena för att JAG får kommentera dagens avsnitt :)

Jag som va trött redan innan jag började titta. Nu är jag då tröttare än... en hel armada av traktorer :)

Nu visste jag om det där bråket mellan Gennie och Jamie eftersom jag råkade se det när jag googlade efter annat. Det var på samma vis jag fick veta långt i förväg att Nicola & Jimmy skulle bli ett par och få barn. Och på Lanzarote såg jag ju att Charity och Cain va tillbaka. Nu vet jag bara en sak till som kommer att hända eftersom Youtube så snällt letat fram det åt mig. Men hädanefter passar jag mig från alla såna sidor :)

Dagens avsnitt: näääeeemeeen vad tjatigt. Ok, jag säger en sak: varför i hela friden är det ingen som ser att Holly knarkar?? Resten av storyn föredrar jag att glömma. Det finns ingenting intressant överhuvudtaget i HTG just nu.

Nu ger jag mig också ut på Göteborgs gator. Solen har försvunnit och det är fyra nyanser av grått, men jag ska ju inte klaga som varit i Florida :)

2012-03-20 @ 16:22:57
Postat av: Mariann

Nasty Nathan och Evil Eve - det va passande namn :)

2012-03-20 @ 16:23:47
Postat av: Eirik

Mariann - vad ska det handla om för att du ska tycka att det är intressant? Betty går igenom en livskris och slutar permanenta sig? Ashley och Laurel börjar på buggkurs? Utomjordingar i byn?

Antar att Aarons historia inte heller är nåt som faller i smaken..

Visst ska man kunna diskutera och även kunna tycka att det är dåligt ibland, men vissa klagar ALLTID.

2012-03-20 @ 16:41:00
Postat av: Erik

Bara så att ni vet det, så är det inte jag som är Eirik, jag skulle aldrig skriva eller uttrycka mig på det viset.

I dag var det bara elände, ena dagen åker en karl ut på öronen, andra dagen en annan. Tycker att både Jamie och Viv överreagerade. Synd för Jamie och Gennie passade så bra ihop. Men ska Bobs och Vivs äktenskap kunna räddas? Som någon skrev: vem kan leva ihop med en kvinna som Viv?

Att ingen fattar och märker att Holly knarkar och vad hon använder pengarna som hon tjatar om till?

2012-03-20 @ 16:57:33
Postat av: Madeleine

Mariann, bra kommentarer från dig, som alltid!

Jag jobbar alltid när HTG sänds, har ingen lust eller tid att kolla sedan.

Men de har verkligen förstört Viv's karaktär, hon borde väl fått ett bättre manus ändå, hon har varit med länge och nu är hon bara trist.

Får se då hur det går med min favorit Diane, inte kan hon vara så naiv så hon går på nya gubben, han är ju sliskigare än Rodders!

2012-03-20 @ 17:49:32
Postat av: Lena

Ha ha Erik när jag läst Eiriks inlägg var min första tanke nu har väl Erik flippat ut totalt.

Så helt ollikt dina vanliga inlägg.



Blev faktiskt riktigt glad när jag läste att det inte var du:-)



Sen var det det där med Rodney igen, nä nä



Däremot Eirik skulle JAG väldigt gärna se en utomjording, i HTG eller var som helst, det skulle vara spännande undra om de finns tro?



och Mariann det blev som jag trodde skriver allltså bara håller med:-)



Även det där med att googla

var inne häromdan där för att jag inte kom på Moiras namn (har väldigt svårt för det) och naturlilgtvis fick jag reda på mer än det.

Ja ja jag borde ju veta men jag var lat så.....



2012-03-20 @ 18:07:17
Postat av: Tina

Jag tycker att det överreageras alldeles för mycket. Gennie och Bob, var det något konstigt med att de tog adjö. Det var en lite för simpel lösning på problemet att Jaimie skulle lämna serien:( Sedan har historien mellan Eve och John också förstorats upp, egentligen var det ju inte ens en historia och hade kunnat bli glömd. Det var ju bara en engångs grej som egentligen gjorde mer skada av att den blev upptäckt.



Att inte Moira förstår vad Holly ska ha pengarna till är så blåögt. Hon vet ju att dottern har drogproblem. ....Stön.

2012-03-20 @ 21:31:24
URL: http://schottistina.blogg.se/
Postat av: ELIZA

Ooops ! Trodde Erik fått en hjärn blödning tills jag ser att det inte var Erik !! Haha. Fast jag kan hålla med Eirik , till viss del.

2012-03-20 @ 21:57:45
Postat av: Mariann

Alltså jag tänkte först ignorera påhoppet men nu tycker jag väl att det går lite för långt. Jag trodde att ALLA hade rätt att skriva sina åsikter här oavsett VAD man tycker men tydligen inte. Så jag undrar om ni möjligtvis har pms eller har vaknat på fel sida?? För vaknat har några av er tydligen gjort alldeles nyss. Och missat inlägget jag gjorde i avdelningen "ska butiken stängas eller inte?" vid halvåtta tiden i morse. Läs om läs rätt!

2012-03-20 @ 22:30:58
Postat av: Therése och Samuel

Jo, nog verkar det som att Jamie fick kalla fötter och använde Gennies och Bobs kram som en förevändning för att komma undan.

2012-03-20 @ 22:43:14
Postat av: karolinajonsson

Sugen på att tävla? :D



Veckans blogg;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment



Vinn örhängen;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/vinn-ett-par-orhangen.html#comment



Vinn halsband från Josign;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/vinn-halsband-fran-josign.html#comment



Vinn armband med guldiga detaljer;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/vinn-armband-med-guldiga-detaljer.html#comment



Vinn ett valfritt iphoneskal;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2011/december/utkast-dec-12-2011.html#comment



Eller varför inte ta en titt på min bloppis?

http://jonssonsfoton.blogg.se/category/bloppis.html



WOOPWOOP, ha det så bra! Och sorry om du inte gillar reklam ;*

2012-03-20 @ 23:19:27
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Klara

Vi ger bort smink -- helt gratis! Kika in hur du kan få ditt smink-kit på http://interesseklubben.info/f-ett-fint-gratis-sminkkit-fr-kr/ nu! ;D

2012-03-20 @ 23:56:12
URL: http://www.interesseklubben.info/
Postat av: SoP

(Åh,precis vad jag önskar mig,ett gratis sminkkit? ;-) ) Men, Jamie är ju dummare än en otändbart spån.Visste väl det var för bra för att vara sant att den gnällspiken skulle försvinna. Jag Hoppas att Viv tar ungarna o flyttar,för jag vill inte vara av med Bob i byn. Fast då ska det väl vara hundra avsnitt vårdnadstvist först :-/

2012-03-21 @ 02:30:58
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: maria

Har lagt märket till att det alltid samma personer som kommenterar här och om man har en avvikande åsikt från vad det här "gänget" har så ska det minsann markeras. Ta bara exemplet med Eirik ovanför, "alla" trodde att Erik hade blivit tokig men ni kunde senare pusta ut när ni fick veta att det inte var han som kom med så hemska kommentarer utan en utanför gänget.



Tycker det är tråkigt att vissa har den attityden och att det är vissa personers åsikter som är mer rätt än andras. Jag håller med Eirik fullt ut och tycker att det har varit ett djä*la klagande från folk den senaste tiden.



Alla här inne har ju ett genuint intresse för HTG och vi borde fokusera på det positiva. Så klart kan man framför kritik men när man alltid ska klaga drar det ned stämningen.

2012-03-21 @ 02:38:16
Postat av: Jonas

Tro det eller ej, men jag uppskattar faktiskt varje avsnitt av serien. Visst går det upp och ned, men varje avsnitt är som sämst sevärt. Serien var som sämst när Stephanie (och doktorn) var med, men till och med då var varje avsnitt klart sevärt.



Vad är en bloppis? Jag vägrar att klicka på länken för att ta reda på det.

2012-03-21 @ 08:13:53
Postat av: Frk Höger

Ett tips är att söka på denna sida om man inte kommer ihåg ett namn som är aktuellt eller i närheten (sökfunktionen finns till vänster och man riskerar inte att hamna fel och få veta förmyckt)

Bloppis är en loppmarknad på en blogg, nån som säljer ut sina saker eller kläder via bloggen.

Jag tycker att man får tycka vad som helst om HTG, ibland blir det tråkigt o då får man väl tala om att man tycker det utan att någon ska klaga, alla tycker ju olika.

2012-03-21 @ 08:37:56
Postat av: Carina

Haha, roligt inlägg - Betty går genom livskris och slutar permanenta sig! det vore nåt!

jag tycker det händer massor hela tiden, har inget att klaga på. det är ju detta som är HTG , åtminstone nuförtiden. Tycker serien lyckas updatera sig bra hela tiden, och är nog inte ensam om det. Annars hade det knappast varit så många tittare som väljer fortsätta följa serien.

2012-03-21 @ 08:54:24
Postat av: Carina

Jamie - är han helt koko, ska han börja skrika om det i puben, snacka om att överreagera. Håller med om att det nog var en dålig ursäkt, han är ju inte killen med stadigaste ryggraden direkt!

Bob - har däremot börjar få lite mer ryggrad! Verkar som han redan innan fått nog, och det här blir nog droppen. You´re in for a big surprise Viv! Hoppas jag iallafall! Heja på Bob! Viv är så elak och självisk att Nicola känns som Moder Theresa i jämförelse.

Nasty Nathan & Evil Eve - ryser av tanken på vilket otäckt par de skulle vara!!

2012-03-21 @ 08:59:58
Postat av: Erik

Vem är den här Eirik egentligen? Kan man över huvud taget heta så i Sverige? Enligt Förnamnsboken som jag har i bokhyllan fanns det bara elva män med det namnet i Sverige 1979.

Håller med Carina om Nasty Nathan och Evil Eve - vilket par! Men jag tror inte de skulle gilla varandra. Eve gillar nog andra sorters karlar.

2012-03-21 @ 09:30:45
Postat av: Stina

Skicka Jamie till Australien, så vi blir av med honon. Gennie skall vara glad att slippa honom, tala om att överreagera. Klart att alla skall få tycka vad de vill i sina inlägg, men en del klagar så mycket att man undrar varför de ser p serien

2012-03-21 @ 09:40:34
Postat av: Carina

Jo Erik, det är nog så att både nathan och Eve vill ha en partner de kan styra och bestämma över...

Ett par som nog är mer troligt är Declan och Natasha. Även där med två som är vana att få sin vilja genom. Hur ska detta gå...!Declan verkar ha siktat in sig rejält på Natasha, men är det äkta känslor eller som cyniske Nathan säger, att Declan vill kunna kontrollera hela företaget genom relationen...

2012-03-21 @ 10:07:08
Postat av: Erik

Även om det vore trevligt om Natasha och Declan blev ihop, måste den relationen vara dödsdömd, eftersom det ligger ett lik i skogen som någon gång måste bli hittat. Och Nathan skulle säkert sätta P för det. Maisie verkar ju dock gilla Declan. Och som du säger, Carina, är det verkligen äkta känslor hos Declan, eller vill han bara kontrollera allt? Men kanske kommer Natasha att falla för honom ändå ...

2012-03-21 @ 10:19:48
Postat av: Carina

Ja, eller ska Natasha kanske ta chansen och berätta för Declan. Han verkar ju vara en man som kan fixa det mesta! Då kan han kanske även hjälpa henne gentemot Nathan. Hon är ju redan utlämnad till Nathans goda vilja, så då är det kanske bättre att chansa på att få hjälp av Declan.

2012-03-21 @ 11:23:18
Postat av: Eirik

Mitt inlägg var meningen att vara med glimten i ögat, men jag förstår att det är svårt att vara ironisk så att det går hem via nätet.

Jag ville bara veta varför man följer en serie om man nu tycker det är så dåligt? Och vad skulle det handla om för att det skulle vara bra?

Och ja, jag heter Eirik =)

2012-03-21 @ 12:59:35
Postat av: Erik

Eirik: ja, det undrar jag också ibland, varför man följer en serie om man alltid bara klagar och tycker att det var bättre förr. Även om det kan vara lite smådåligt ibland så finns det ju så mycket som är bra och rollfigurer som man känner som om de vore ens egna bekanta, så då vill man ju inte sluta.

2012-03-21 @ 13:23:24
Postat av: Carina

Håller med Erik och Eirik, jag tyckte ditt inlägg var med glimt. Coolt namn du har, är det isländskt ursprung? (Eirik alltså ;-)

Och VAR är Betty? Sånt här skvaller hon ju aldrig missa eller låta gå utan att kommentera.

2012-03-21 @ 13:54:31
Postat av: Erik

Betty lär ha genomgått en höftledsoperation IRL läste jag någonstans, men hon ska visst dyka upp snart igen.

2012-03-21 @ 14:00:42
Postat av: Erik

Dumma Viv, just när det verkade som att Jaimie hade ändrat sig och skulle åka med Gennie fick hon honom på andra tankar ...

2012-03-21 @ 17:54:02
Postat av: Mariann

Jag undrar vem det är som har tråkig attityd och försöker styra åsikterna endast åt sitt eget håll egentligen...

Och tänk om jag kanske skriver med glimten i ögat då? Vem är det som kan sätta sig på såna höga hästar och tro att h*n kan bestämma vem som har rätt eller fel här egentligen?? Och att säga att jag ALLTID är kritisk är ju ren lögn. Jag säger igen: läs om - läs rätt! Eller förresten, skit i det! Ni kan sitta här och leka Saida och "gissa" rätt om vad som händer, vare sig ni heter Eirik eller Erik eller nåt annat (Jante kanske?), och få bestämma att ALLA ska minsann tycka att ALLT är jättebra HELA tiden annars ska man hålla käften. Jag känner mig inte välkommen här längre så nu får ni som ni vill. Tack för mig!

2012-03-21 @ 17:55:15
Postat av: Lena

2012-03-21 @ 18:18:54
Postat av: Lena

Nej Mariann



kommer att sakna dina kommentarer väldigt mycket.



Du och en del av er andra här får mig ofta att småle av alla roliga kommentarer som skrivs här, även när ni tycker avsnitten varit lite väl tjatiga. (vilket de för övrigt är rätt ofta nu)



Humor är aldrig fel däremot

tycker jag faktiskt inte att ironisera över varandra hör hemma här



Ur Nordstedts svenska ordbok



Ironi - skenbart uttryck för uppskattning som i verkligheten är kritik eller hån



Sen var det väl inte direkt ALLA som blev glada för att det inte var Erik som skrivik Eiriks inlägg utan bara jag.



Eftersom jag har gjort mig en sympatisk bild av Erik blev jag först förvånad och lite besviken, då jag tyckte just det inlägget hade lite väl nedlåtande ton vilket gav en besk eftersmak (okej kanske bara jag som kände så men nu är det ju jag som skriver så....) därför blev jag sedan glad när jag förstod att jag fick ha kvar min bild av "den sympatiske Erik".



Vadå då måste man rättfärdiga sig både när gnäller eller blir glad här nu



Nej Mariann



kommeratt sakna dina kommentarer väldigt mycket.



Du och en del av er andra här får mig ofta att småle av

alla roliga kommentarer som skrivs här, även när ni tycker avsnitten varit lite väl tjatiga.



Humor är aldrig fel däremot

tycker jag faktiskt inte att ironisera över varandra hör hemma här



Ur Nordstedts svenska ordbok



Ironi - skenbart uttryck för uppskattning som i verkligheten är kritik eller hån



Sen var det väl inte direkt ALLA som blev glada för att det inte var Erik som skrivik Eiriks inlägg utan bara jag.



Eftersom jag har gjort mig en sympatisk bild av Erik blev jag först förvånad och lite besviken, då jag tyckte just det inlägget hade lite väl nedlåtande ton vilket gav en besk eftersmak (okej kanske bara jag som kände så men nu är det ju jag som skriver så....) därför blev jag sedan glad när jag förstod att jag fick ha kvar min bild av "den sympatiske Erik".



Vadå då måsta man rättfärdiga både när man gnäller och blir glad här nu



Nej Mariann



kommeratt sakna dina kommentarer väldigt mycket.



Du och en del av er andra här får mig ofta att småle av

alla roliga kommentarer som skrivs här, även när ni tycker avsnitten varit lite väl tjatiga.



Humor är aldrig fel däremot

tycker jag faktiskt inte att ironisera över varandra hör hemma här



Ur Nordstedts svenska ordbok



Ironi - skenbart uttryck för uppskattning som i verkligheten är kritik eller hån



Sen var det väl inte direkt ALLA som blev glada för att det inte var Erik som skrivik Eiriks inlägg utan bara jag.



Eftersom jag har gjort mig en sympatisk bild av Erik blev jag först förvånad och lite besviken, då jag tyckte just det inlägget hade lite väl nedlåtande ton vilket gav en besk eftersmak (okej kanske bara jag som kände så men nu är det ju jag som skriver så....) därför blev jag sedan glad när jag förstod att jag fick ha kvar min bild av "den sympatiske Erik".



Vadå då måsta man rättfärdiga både när man gnäller och blir glad här nu



ej Mariann



kommeratt sakna dina kommentarer väldigt mycket.



Du och en del av er andra här får mig ofta att småle av

alla roliga kommentarer som skrivs här, även när ni tycker avsnitten varit lite väl tjatiga.



Humor är aldrig fel däremot

tycker jag faktiskt inte att ironisera över varandra hör hemma här



Ur Nordstedts svenska ordbok



Ironi - skenbart uttryck för uppskattning som i verkligheten är kritik eller hån



Sen var det väl inte direkt ALLA som blev glada för att det inte var Erik som skrivik Eiriks inlägg utan bara jag.



Eftersom jag har gjort mig en sympatisk bild av Erik blev jag först förvånad och lite besviken, då jag tyckte just det inlägget hade lite väl nedlåtande ton vilket gav en besk eftersmak (okej kanske bara jag som kände så men nu är det ju jag som skriver så....) därför blev jag sedan glad när jag förstod att jag fick ha kvar min bild av "den sympatiske Erik".



Vadå då måsta man rättfärdiga både när man gnäller och blir glad här nu



2012-03-21 @ 18:55:30
Postat av: Lena

Japp där fick jag verkligen sagt vad jag tycker:-)



Vet faktiskt inte vad som hände men det var väl nån mening med det.....

2012-03-21 @ 18:58:53
Postat av: Jonas

Eirik är väl ett hyfsat vanligt namn i Norge i alla fall.



Det vore roligt att se Betty i rakt hår.

2012-03-21 @ 21:39:27
Postat av: Jonas

För övrigt var väl inte Eiriks inlägg särskilt "farligt"?

2012-03-22 @ 10:03:33
Postat av: irene

Precis Jonas! Förstår inte alls hur det på något vis kan kallas för ett påhopp?!

Tycker Eirik verkar vara en frisk fläkt o hoppas han kommer med mer uppfriskande kommentarer!

Så klart måste man få tycka vad man vill,det är ju intressant att läsa vad alla tycker,men måste säga att jag tyckt det varit tröttsamt att läsa dessa ständigt negativa kommentarer om programmet.

2012-03-22 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0