Nu är det klart: HTG-träff i södra Sverige


En av av alla HTG-fansen, Kristina, har tagit tag i att anordna en HTG-träff i Helsingborg. Jag tycker det var ett jättetrevligt initiativ och är lite avundsjuk på alla som kan delta i denna träff.


HTG-träff


Lördag 18 augusti kl 13.00
på Charles Dickens pub, Södergatan 43
(Träffen är redan kl 13 eftersom puben är en samlingplats för Helsingborgs IF:s fans som vill se bortamatchen på storbildsskärm kl 16.00)


Det går fortfarande att anmäla sig till mail-listan (i slutet av denna vecka kommer jag att sammanställa vilka som anmält sig)

Hoppas det blir riktigt många som ses och att vi som inte kan närvara får en trevlig sammanfattning.


Kommentarer
Postat av: ELIZA

Vad alla är tysta! Har ingen nå kul att komma med? Längtar ni efter HTG? Det gör jag!! Börjar semester nu på måndag, den 23:e. Hade varit perfekt med HTG mitt på dagen, när vädret ändå är SKIT!!! Hur djävla less är man inte på allt regnande? Varit UPPEHÅLL några dagar, kors i taket. Men ingen värme, det är bara solen som värmer, när den behagar vara framme....

2012-07-20 @ 20:13:35
Postat av: Kristina

Jag har nu fått mailadress till en del av er som anmält ert intresse för en träff. Dock saknar jag adress till följande personer: Stina, Carina och Teskedsgumman. Kan ni skriva här på bloggen om ni kommer till Helsingborg den 18/8, tack!

2012-07-21 @ 20:27:00
Postat av: Annicka Rydström

Jag vill komma men såg inte detta förrän nu. Är det försent?

2012-07-24 @ 22:37:31
Postat av: Kristina

Annicka - det är inte för sent! Kul att du vill komma :) Jag skriver upp dig på listan och så får jag din mailadress av bloggansvarig när hon kommit tillbaka från semestern så att vi kan nå varndra

2012-07-26 @ 12:05:55
Postat av: Kristina

Annicka - det är inte för sent! Kul att du vill komma :) När bloggansvarig är tillbaka från semestern får jag din mailadress så att vi kan hålla kontakt

2012-07-26 @ 12:10:52
Postat av: Lotta

Ville så gärna komma.....har tyvärr fått förhinder :-(

2012-08-04 @ 18:46:38
Postat av: Rutiga Stolen

På lördag är det dags för HTG Träffen :-) Ingen som har ångrat sig och vill komma med men som inte har anmält sig????

2012-08-14 @ 17:25:32
URL: http://www.rutigastolen.se
Postat av: Helena H

Hade gärna velat vara med men har 88 mil till Helsingborg. Längtar till måndag då det drar igång igen. Det bästa jag vet är att krypa ner i sängen på kvällen och titta på tv4play.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0