Vad var det som hände?

En liten kort resumé om vad som hände innan uppehållet.

Val och Eric öppnar sin restaurang och det var fullsatt, en succé men kommer det att fortsätta lika bra...

Nicola får sitt dop, tyvärr får inte Ashley utföra riten utan det blir biskopen i stället och dessutom är Jimmy försenad men hinner dit tillslut. Nicola är så upptagen med att filma kalaset med en kamera de fått att hon knappt ser dopfatet Rodney gett. Han blir besviken och går därifrån men Nicola märker det och hon rusar efter honom. De pratar ut och hon säger att hon älskar fatet Angelica fått.

Anya och Thomas lämnas hos Carl och han får ta hand om dem ett tag för exfrun ska ta hand om sin pojkvän. Chas är inte allt för glad över att ha barnen där.

Debbie hjälper Nikhil med att kolla en bil han köpt till Priya. Hon upptäcker att det är en stulen bil och erbjuder Nikhil att Cain kan fixa så han slipper den.
Nikhil verkar rätt intresserad av Debbie.

Carl behöver chaufför till åkeriet och Chas fixar så Charity får jobbet efter många om och men. Charity är jättenöjd med det arbetet men Cain protesterar först sedan inser han att det är bra med henne hos Kings ifall de ska göra ett insiderjobb.

Will saknar sin far och tillslut måste Natasha erkänna att Mark stuckit efter att ha ljugit för dem angående Faye och Ryan.

Ashley säger åt Sally att flytta från byn och tills hon är borta tänker han vara ledig och bo på annat håll för att rädda sitt äktenskap. När han åker från byn så ställer sig Sally mitt i vägen så han råkar köra på henne.
På sjukhuset försöker hon återigen manipulera Ashley men han säger ifrån och även Edna råkar ut för Sallys försök att svartmåla Ashley men Edna tror henne inte. När Sally blir utskriven ber Edna henne att flytta.
Ashley kommer sedan hem en dag och ser hela hemmet är i oordning och i kaos...


Jaa det var lite av det som hände, på måndag  kl 11.50 kommer fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är så duktig på att resumera! Och nu ser vi fram emot nya avsnitt!

2012-01-07 @ 11:15:07
Postat av: Lena

Skönt nu hänger även jag med igen.



Colin gjorde säkert ett kanonjobb men jag är ju inte så bra på engleska så (ja jag vet att man kan översätta någonstans men....)



P.s.Chas gjorde mig lite besviken angående Carls barn, tycker hon kunde varit lite mer välkomnande där



2012-01-07 @ 13:03:23
Postat av: Tina

...men Chas är väl lite för bekväm av sig för att kunna bry sig om några barn, har jag tyckt.

2012-01-07 @ 15:15:40
URL: http://schottistina.blogg.se/
Postat av: Suss

hej välkommen tillbaka (är usel på engelska) nu förstår man bloggen igen.

Hoppas Sally äntligen försvinner är ganska trött på henne.

Och Maise vilken ego trippad människa det är bara henne det är synd om, jag lider med Natasia(fast hon gjorde som hon gjorde men jag skulle heller inte vilja ha hem han) det är ju inte hennes fel med att Mark är pappa på fler ställen, hon verkar få för allt skriv gärna ur Maise ur serien..

Jag tycker oxå Chas är konstig med barn, hon kunde hjälpa Carl lite i varje fall

O Nicola hon har verkligen piffat upp stämningen lite, älskar hennes ärliga kommentarer

2012-01-07 @ 16:55:14
Postat av: Kläder online

Vem har tid med att titta på dessa? Och varför är den så bra?



Missförstå mig inte. Jag har fastnat vid serier men Hem till gården känns som att det är den sista jag skulle fastna vid. Gör mycket hellre något annat när jag ser Hem till gården går på TV.



Tips om bra serier: Boardwalk Empire, Sopranos, Sons of Anarchy, Dexter.

2012-01-07 @ 20:05:11
URL: http://www.ibutik.se/
Postat av: Frk Höger

Vill man inte förstå storheten med HTG så kan man nog aldrig övertygas ;)



Just nu på nyhetsmorgon på tv4 sitter en svensk designertjej och hon ser precis ut som Chas men har inte sett än vad hon heter.

2012-01-08 @ 10:58:44
Postat av: Frk Höger

Karin Myhrenberg Faber heter hon och är inredningsdesigner och som sagt rätt lik Chas :D

2012-01-08 @ 11:21:39
Postat av: Essie

kläder online

Nä, men här är vi ett helt gäng som gillar hem till gården.



Tack till dig som skriver här efter varje avsnitt. Jag tittar in här varje dag. Du gör ett super jobb

2012-01-08 @ 13:25:08
Postat av: Mariann

Jaha så va alla helger slut och man får åter tillbaka till verkligheten. Jobba, jobba, jobba.. :(

Men det betyder ju också att HTG startar igen och det bästa av allt - Adm är tillbaka!

2012-01-09 @ 06:57:16
Postat av: Linda

Längtar tills jag kommer hem från jobbet och får se dagens avsnitt :)

2012-01-09 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0