Vi lögnare känner igen varann

Tyvärr har jag haft dataproblem så jag har inte kunnat uppdatera bloggen idag och  det fortsätter att strula men här är en kortare resumé, fyll gärna i det jag missat.
 
Kelly fortsätter att ställa till problem. Marlon vill inte ha henne inneboendes. Hon får en utskällning av Nicola som frågar henne vad hon har för avsikter. Hon pratar med Carl och Jimmy och då visar hon ett DNA-test som gjorts på barnet som visar att Jimmy är far men Carl tror henne inte.
 
Jackson vantrivdes på puben tillsammans med andra rullstolsburna.  Han var inte intresserad av att se bikinibrudar på semesternbilder som visades.
 
Kelly blir kompis med Eve som lovar att stå på hennes sida om det blir bråkigt.
 
Chas åkte runt i trakten för att titta på andra pubar som var till salu men ingen passade henne.
 
Cain gillar inte att Debbie frågat Cameron om att flytta in och att Cameron dessutom tackat ja.
 
Alicia har problem med ekonomin så hon  vill ha förskott på lönen men Diane tycker inte hon kan ta ut mer i förskott. David vill ha betalt av Alicia för hyran så han ber Leyla påminna sin syster om det.
Alicia blir så desperat att hon gör inbrott i Leylas butik för att stjäla sprit och cigaretter som hon sedan ska sälja vidare till någon hon känner som handlar med sånt.
Lite roligt att David var sån fegis när de hörde att någon var i butiken, han ville skicka dit Leyla ensam först men hon tvingade honom att följa med och de hade en kastrull och stekpanna som vapen.
 
Var det något mer som hände?
 

Kommentarer
Postat av: lise

Usch, jag gillar inte den där Kelly. Jag undrar om Elliot verkligen är Jimmys son? Jag har tänkt på det där som sades minuterna innan Kelly slog till Jimmy i huvudet i lastbilen, sa inte Kelly något i stil med "du är skyldig oss det", som om han visste om att de hade ett barn ihop redan då men att han inte verkade gilla det. Eller jag vet inte, men jag har för mig att Kelly fick pengar av Jimmy och att hon sa något sånt. Att pengarna inte bara var till henne utan till någon hon tog hand om, kanske då barnet? Och då låter det ju som om han visste om att han hade ett barn, ifall det nu var så de sa? Nån som kommer ihåg?

2012-12-06 @ 21:13:23
Postat av: Tina V

Jag tror att hon sa det, men han sa också att han hade fru och barn att ta hand om.
Jag fattar bara inte när han skulle vara med Kelly, pojken verkar ju bara vara några år, och då hade han det som bäst med Nicola.
Och var det innan han träffade Nicola så fattar jag inte att han ville vara med Kelly, det var ju han som slängde ut henne.

2012-12-06 @ 21:28:01
Postat av: Agneta

Kelly och Eve, de nya bästisarna från helvetet. My goodness!

2012-12-06 @ 22:16:40
Postat av: AnnaS

Jag vet inte om jag orkar med det här med Kelly och Eve...
Måtte det ta slut snart! Kul att Marlon sa ifrån att han inte ville ha Kelly där!
Hur kan Alicia vara så fattig? Hon jobbar ju. Borde väl ha råd med hyran i alla fall.

2012-12-06 @ 23:36:23
Postat av: Jonas

Lise: i norra England betyder "us" även "mig" ibland, så det är inte säkert att Kelly åsyftade två personer.

2012-12-07 @ 08:23:27
Postat av: Jonas

AnnaS: de flestas ekonomi är ett mysterium. De har aldrig några pengar, men har ALLTID råd att äta/dricka på puben samt ta taxi till flygplatsen (ingen får någonsin skjuts).

2012-12-07 @ 08:25:07
Postat av: SoP

varför lär hon inte den där hagalna ungen att hon inte har råd att ge honom allt han pekar på ? (Alicia)

2012-12-27 @ 02:11:45
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0