Snart är det dags för både träff och säsongsstart



Nu är det inte många dagar kvar tills det börjar igen.
Ni är väl beredda på måndag ;)
Vi får hoppas att det inte blir något hopp i säsongerna som Thomas befarat
(i kommentarer om planerade uppehåll)

Jag önskar er en riktig lyckad träff ni som ska ses.

Om ni vill kan jag göra ett specialinlägg sedan om hur det var, det är bara att ni mailar era upplevelser till mig. Annars får ni skriva om det i kommentarerna, ni bestämmer.

 

Trevlig helg allihop, vi hörs igen på måndag =D


Kommentarer
Postat av: ELIZA

Längtar till måndag! Semester slut då. Komma hem efter jobbet, fixa middag, se HTG ! Måste läsa sista resumeerna, (hur stavas det) så jag är uppdaterad..Spännande att läsa sen hur träffen varit i Helsingborg!!! Too far away för mej..Över 100 mil..Enkel väg..

2012-08-18 @ 22:43:36
Postat av: Kristina

Ja, nu är träffen avklarad och vi blev hela två stycken! Det var Rutiga stolen och jag, men vi hade jättetrevligt, pratade konstant i två timmar om HTG och hade lätt kunnat prata i två timmar till :)Rutiga stolen är ju en av dem som följer HTG på engelsk tv också så hon fick hålla inne med mycket så att hon inte avslöjade något nu inför den spännande starten. Jag hade ordnat en HTG-quiz som Rutiga stolen tog sig an och hon kunde svaret på de flesta frågorna även om det satt långt inne ibland –man glömmer fort vad som hänt/vad folk heter i serien! Det är ju lite tråkigt att inte fler kom men Rutiga stolen och jag hade i alla fall riktigt trevligt och kanske det ordnas fler träffar, vem vet?



2012-08-19 @ 12:24:33
Postat av: Frk Höger

Nu är det inte många timmar kvar...

Trist att det inte blev så många på träffen Kristina. Var det många som anmält intresse?

Låter ändå som om ni haft kul

2012-08-20 @ 09:32:28
Postat av: Carina

Ooooh, nedräkning!! Smarrig linssoppa står och puttrar på spisen för att bli färdig lagom till 11.35!

och sen ikväll blir det nostalgi - Dallas! Märkligt att se Bobby och JR igen, undrar vad man kommer tycka nu...

2012-08-20 @ 11:06:52
Postat av: Jonas

Härligt att det drar igång igen (jobbar, men spelar alltid in avsnitten).

2012-08-20 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0