Ny omröstning

I brist på HTG på tv:n kan vi roa oss med en ny omröstning.
Vem tycker du skulle passa ihop med Diane? Motivera gärna ditt svar i en kommentar om du väljer alternativet "någon annan".

Jag kommer att ändra lite i fliken för "Uppehåll?" för att lättare se när det är uppehåll. Därför tänkte jag att jag skulle uppdatera just det inlägget så att det är lätt att se när det är uppehåll (så man inte behöver leta i kommentarerna för rätt datum)

Jag återkommer med resultatet i förra omröstningen....


Tack så mycket för er uppskattning! =D


Kommentarer
Postat av: ylva

Tack ska du ha för att du orkar hålla på, vi uppskattar det verkligen! Nu ska jag tänka ut nån till Diane!

2011-06-21 @ 13:32:15
Postat av: Suss

Jaa Diane!... den enda som verkar vara i passande ålder och är med i HTG nu är Doug ja varför inte?!

Jag röstar på Doug....ja jag tror de passar ihop

2011-06-21 @ 18:17:55
Postat av: Kristina

Håller helt med föregående talare - det finns ingen annan lämplig just nu än Doug, men det kanske kommer någon roligare. Om nu inte Diane blir utskriven ur serien, det är ju inte helt omöjligt.

2011-06-21 @ 21:06:00
Postat av: Mariann

Nej, men huvva inte den knastertråkiga Doug! Måtte det komma nån ny karaktär och charma Diane. Och varför inte en yngre man??

2011-06-21 @ 22:15:11
Postat av: ylva

Ja, det får komma någon utifrån, inte ska hon behöva stå ut med trista Doug?

Skriver dom ut Diane, då blir jag galen, hon är ju den fasta punkten! Har saknat henne hela tiden hon varit borta.

2011-06-21 @ 22:46:45
Postat av: Pandora

Jag röstade på Rodney. Dom har ju redan en del ihop, och dessutom så låter Diane Blackstock bättre än Diane Sugden. Sugden.... Vilket j-la namn hahahahaha.

2011-06-21 @ 23:39:29
Postat av: Mariann

Nej, men Rodney? Igen? Då blir det ju tredje (eller fjärde?) gången. De va ju gifta så Diane Blackstock har hon redan haft som namn. Nä, en hot & heavy affär med Jake kanske? Så skvallerkärringarna och moralpoliserna har nåt att oja sig över :)

2011-06-22 @ 09:33:40
Postat av: Lena

Se där jag! Blev förvånad igår (naturligtvis går jag in här fortfarande varje morgon när jag satt igång dator:-)) att så många ville Diane så illa. Urtråkiga Douglas. Idag ser jag att jag har lite fler med mig. Klart att hon skall ta en vända till med Rodney



Idag går våra åsikter helt isär Mariann (ovanligt men...), vad skall hon med den barnrumpan till, nä en "riktig karl" (lät lite mansgrisig där men det får gå:-)) skall hon ha, alltså Rodney, åtminstone tills det kommer någon ny.

2011-06-22 @ 11:11:24
Postat av: Mariann

Jag ville bara röra om lite i grytan. Jag gillar ju absolut inte Jake. Tycker också han är en blek barnrumpa.

Men jag tycker att Diane ska få en yngre viril MAN istället för den utnötte Rodney, som till råga på allt har varit på båda systrarna - Val och Diane :)



Dessutom vill jag gärna se Rodney få en ny kärlek.

2011-06-22 @ 14:15:28
Postat av: Katarina-Cinnamon

Jag hoppas att det kommer en ny fräsch och trevlig karl som faller för Diane och hon för honom.

2011-06-22 @ 15:57:41
Postat av: Tina

Även jag tycker att hon ska ha en ny. Rodney har hon ju redan klarat av och Mike är för oärlig för att passa Diane.

2011-06-22 @ 17:22:39
Postat av: Kristina

Kanske hon har någon med sig från landet downunder!?

2011-06-22 @ 22:00:33
Postat av: Josefine

Jag gillar nog Rodney och som alternativ toyboy varför inte Marlon istället för Jake? ;)

2011-06-23 @ 19:52:38
Postat av: Tessan

Hon kan väl försöka få ordning på Shadders!?! :)

2011-06-24 @ 11:15:59
Postat av: Pandora

@Tessan: Jaaaaa Shadders!!! Vilken multitud av intriger som skulle kunna spira ut ur det förhållandet, men det är klart.. Han skulle väl tömma puben på dryckesvaror på nolltid den gamla bottenlösa tunnan haha. Glad Midsommar på er allihopa:-)

2011-06-24 @ 11:49:58
Postat av: Erik

Här är en länk till en sida med Elizabeth Estensen som spelar Diane i lite yngre år - och tillsammans med drottning Elizabeth t.o.m.!



http://www.angelfire.com/rings/tbag/biogs/elizabethestensen.html

2011-06-24 @ 13:53:01
Postat av: ylva

Tack Erik, vad kul att se hur hon såg ut förr och vad hon gjort!

2011-06-24 @ 18:21:11
Postat av: helena

Egentligen tycker jag att Diane och Allan borde passa ihop..men.....Jag hoppas på att hennes tidigare romans kommer tillbaka..pappan till Andy...kommer inte ihåg vad han heter..minnet är lite segt så här på midsommardagen ha ha

2011-06-25 @ 21:47:27
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: Suss

Ok jag tar tillbaka Doug då tycker jag en att en ny stjärna ska komma in i serien en yngre man som Diane har hittat i Australien....

Lee är en söt kille hoppas han kommer till skott med Katie.. eller??

2011-06-26 @ 00:06:40
Postat av: Mariann

Nej, men varför envisas ni med att Diane ska ta tillbaka gamla förbrukade gubbar? :) Billy Hopwood och Alan har hon ju redan haft. Jag vill se nåt nytt nu.

Men gärna Lee och Katie, inte Katie och äckliga Nathan.

2011-06-26 @ 10:10:53
Postat av: Lena

Va! Alla har verkligen varit med alla i den serien.

Diane och Alan? Va tråkigt det låter.



För övrigt håller jag med

Katie och Lee hoppas jag på till hösten. Det behövs att de drar ner på tempot lite ibland och de skulle kunna bidra med det, lite lugna och gulliga.



Min Betty har dom ju lyckats förstöra totalt, hon är knappast rolig längre, mest elak.



Den blinda kvinnan (orkar inte ens ta in hennes namn) är bara löjlig.



Men jag kommer ändå att vilja se till hösten för jag vet ju att det blir bättre (gjorde misstaget att leta efter något igen, jaja, får skylla mig själv när jag är så nyfiken:-))



2011-06-26 @ 11:34:46
Postat av: ylva

Ja, bort med Lizzy, hon är bara jobbig och inte särskilt trovärdig.

2011-06-26 @ 14:07:53
Postat av: Tina

Nä absolut inte är hon trovärdig. Hon gör ju alla blida en otjänst när hon dessutom är oärlig.

2011-06-26 @ 14:31:19
Postat av: Honey

Jag valde mellan Rodney och Doug, men det blev Doug som fick min röst. Helst vill jag att Billy Hopwood kommer tillbaka. Det var en bra kemi mellan Billy och Diane. Synd att han försvann.

2011-06-26 @ 17:15:40
Postat av: Mariann

Aj, aj Lena :) Man ska inte googla eller gå in på engelska barer på Lanzarote för då kan man få veta mer än man vill :)



Billy Hopwood tycker jag är en sån tråkig karaktär, även om han är postrånare och skjuter på folk så den vill jag inte se mer av heller.



Ja, vad fyller den där Lizzy för funkttion egentligen? Mer än att göra blinda en otjänst. Och vad var meningen med den där middagen Marlon bjöd på? Var det bara utfyllnad, eller ska han och Lizzy bli ett par nu??

2011-06-27 @ 07:00:33
Postat av: Katarina-Cinnamon

Jag börjar misstänka att Lizzie inte alls är blind, utan bara låtsas, men varför i så fall?

2011-06-27 @ 10:10:41
Postat av: Erik

Lizzie lär faktiskt vara blind på riktigt och har till och med fått beröm från blindorganisationer. Sedan är det en helt annan sak att manusförfattarna/producenten mest gjort henne till ett roligt inslag av buskissort. Det skulle ju ha gått att göra något mer allvarligt av rollen. Men det kanske kommer?

2011-06-27 @ 10:20:48
Postat av: Tina

Rollfiguren är ju redan "förstörd" av hon tog så mycken plats med sitt gapiga sätt. Jag kommer i alla fall att ha svårt att se henne på annat sätt.

2011-06-29 @ 15:38:06
Postat av: Lena

Instämmer.

2011-06-29 @ 18:21:42
Postat av: Tina

Jag var så irriterad efter det avsnittet då Lizzie kom till byn att jag råkade raddera avsnittet ifrån hårddisken. Jag spelar in alla HTG på DVD:n för att min dotter i eferhand ska kunna se. Nu får hon förlita sig på Maries förträffliga blogg istället.

2011-07-01 @ 18:17:12
Postat av: Agneta J

Jag tycker Diane ska ha en romans med Carl. Det skulle jag gärna ha själv.

2011-07-29 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0