Ni underbara läsare!

Ett STOOORT TACK för att ni hållit så bra koll och hjälpt till på sidan medan jag varit sjuk.
Tack Colin för dina uppdateringar!

Nu mår jag bättre och kommer att vara i gammal vanlig form när HTG börjar igen den 9 januari.


(Jag såg två spoilers som någon skrivit och de har jag tagit bort, finns det fler?)

Till alla nya som tittat in: Välkommen till denna underbara samling HTG-fans!


Jag är djupt rörd över alla hälsningar och att ni är så fina mot varann och hjälpsamma, jag finner inga ord som kan beskriva mina känslor =D
All kärlek till er och god fortsättning...

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj vad gott att höra då får jag önska dig och alla andra HTG are ett riktigt Gott Nytt År

2011-12-29 @ 17:48:07
Postat av: Tina

Så kul att du är på fötterna igen. Även om Colin har gjort ett jättebra jobb med att sammanfatta avsnitten så har vi saknat dig. Välkommen tillbaka.



GOTT NYTT ÅR till alla HTG-fans.

2011-12-29 @ 18:03:46
URL: http://schottistina.blogg.se/
Postat av: Tina V

Vill också önska dig och alla andra här på forumet ett Gott nytt år!

2011-12-29 @ 19:46:51
Postat av: Kristina

Skönt att höra att du mår bättre nu! Gott nytt år alla hemmisdiggare!

2011-12-30 @ 12:02:03
Postat av: Erik

Välkommen tillbaka och gott nytt år, Marie. Längtar efter dina resuméer. Colins var mycket eminenta och utförliga, möjligen kanske lite för detaljerade, om man inte orkade läsa allt på engelska. Jag tror det var någon som klagade på det. Maries är precis lagom långa och säger ändå allt.

Gott nytt HTG-år alla andra diggare också!

2011-12-30 @ 17:14:52
Postat av: ELIZA

Skönt att höra att du blir frisk och kommer tillbaka till sidan.Colin är duktig , men för långa inlägg.Gott nytt år till Dej och alla andra!

2011-12-31 @ 12:52:49
Postat av: Therése och Samuel

Välkommen tillbaka!



Håller inte med om att Colins inlägg är för långa. Man kan aldrig få för mycket Emmerdaleinfo, så länge det inte är spoilers.

2012-01-01 @ 10:25:53
Postat av: Mariann

Under uppehållet har jag fått lite tröst av Downton Abbey ändå. Har precis sett behind scenes-avsnittet nu också.

Gott Nytt och God fortsättning!

2012-01-01 @ 11:14:02
Postat av: Agneta

Vad roligt att du är tillbaka.Colin har varit en bra vikarie men du är bäst!Gott nytt år!

2012-01-02 @ 12:52:08
Postat av: Katarina-Cinnamon

Vad skönt att du mår bättre nu. God fortsättning på det nya året

2012-01-02 @ 17:57:19
Postat av: Kristina

Ja, visst är Downton Abbey en superbra serie! Och så bra att allting ordnade upp sig i julspecialen :)

Brittiska serier/filmer är väldigt bra över lag

2012-01-02 @ 20:02:57
Postat av: Erik

När Hem till gården börjar på måndag igen är starttiden den gamla vanliga 11.50 enligt fyrans tablå.

2012-01-04 @ 08:45:20
Postat av: EW

Hej

Jag har nu kollat på DVD med Paddys and Marlons big night in som jag berättade om.här kommer mitt omdömme. Det var nog det bästa jag har sett på mycket länge. Den innehöll allt som "Hem till gården" står för. Humor, allvar och jättebra skådespeleri. Den får full pott av mig. Berättar inget om vad som händer i den men den är såååå bra. O för er som inte vill veta vad som kommer att hända i serien ska inte titta på den. Ni andra som inte bryr sig ska helt klart se den:)

2012-01-08 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0