Tidigare omröstningar samlade här

Här kommer jag att samla alla tidigare omröstningarna jag haft.. Kom gärna med förslag på nya ämnen att rösta om..


2010-04-28 Resultatet från omröstningen om den snyggaste kvinnan, även den en återanvändning, blev:

Chas 27%
Jo 26%
Katie 14%
Donna 9%
Någon annan 8%
Perdita 7%
Louise 6%
Laurel 3%

Totalt var det 518 röster, inklusive de tidigare...


2010-03-21
Resultatet i senaste omröstningen där jag återanvände en gammal omröstning. Nu skulle vi rösta på vem av männen som var mest dejtbar..

Matthew 24%
Eli 23%
Någon annan 16%
Scott 13%
Paul 10%
Ashley 6%
Rodney 6%
Andy 2%

Totalt var det 195 st röster, inkl de från tidigare (som kommer att redovisas här lite senare)



2010-02-02
Resultatet i förra omröstningen när vi skulle välja vad som skulle hända med programchefen på tv4 blev:

Att han bara skulle få se "vilse i pannkakan" resten av livet 46%
Rullas i tjära och fjädrar 20%
Skicka personliga brevsvar till alla HTG-fans 14%
Skickas på enkel resa till Långtbortistan 8%
Ingenting, för det hjälper ändå inte 7%
Något annat HEMSKT jag kan tänka ut 5%

totalt var det 152 röster.
Bra jobbat! =)

2009-12-02

Resultatet av förra omröstningen när ni skulle välja en dam åt Eddie blev såhär:

Val 32%
Rosemary 22%
Lisa 19%
Någon annan 15% (undrar vilka som varit i åtanke?)
Louise 6%
Viv 4%
Laurel 2%

totalt så blev det 141 röster.


2009-11-08

Förra omröstningen handlade om vem Eli skulle kunna få ihop det med och så här tyckte ni:

Scarlett Nicholls 42%
Louise Appleton 27%
Jasmine Thomas 15%
Någon annan 7%
Donna Windsor-Dingle 5%
Jag själv såklart 3%
Perdita Sinclair 1%
Paul Lambert 0%

Totala antalet röster var 109st.
Jag tror att det var första gången som en person inte fick några röster alls.

Sen tror jag att  Sandiza var upphovet till att "jag själv" hamnade på 3% ;)
 men det alternativet var ju skapat för henne.



 


Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, alltså, du fattar inte vad jag är tänd på den snubben.

Jag jobbar på ett företag som har förbindelse med ett i England och jag funtar seriöst på att förflyttas dit och stalka den stackars killen... Behöver bli inbankad vett, men vet inte riktigt om jag VILL lägga ner mina planer på att bli mrs Gilgun, eller iallafall få hångla lite grann... eller åtminstone få autografer över titsen... eller springa efter och hojta :)

2010-03-29 @ 22:46:05
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Adm

>>>Sandiza

Hahaha och du kallar Lena för vettvilling?

Undrar vem som behöver inbankning av vett mest, du eller Eli? Hur du än gör så gör det med finess, så du inte skrämmer den stackars grabben. Jag väntar med spänning på ditt nästa drag, kommer vi att få läsa i tidningen om ett crazy htg-fan stalkat skådespelare? ;)

2010-03-30 @ 15:46:02
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Synnöve Ingrid Sletten

Hej!

Jag undrar så när Mr Da Souza kom in i historien. Och hur det kom sig att Nicola gifte sig med honom?

Kan någon förklara detta för mig. För jag har missat detta på något konstigt sätt.

2010-09-02 @ 13:14:04
Postat av: Lotta

Kan du inte göra en presentation av dom som är med? vore kul!!

2010-12-10 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0