Underbara läsare ni är!

Åhh vad jag blir glad när jag ser hur fina och duktiga ni har varit medan jag varit borta.
TACK MARIANN OCH KATARINA och alla ni andra som summerat avsnitten jag inte hunnit se!

Det känns tryggt att kunna lämna över skrivandet till er, ni sköter er jättebra.

Jag ska titta på avsnitten jag missat men hinner inte göra det idag så det var jättekul att kunna se vad som hänt när jag läste här.
(Nu vet jag att bloggen kan fylla en funktion i tillvaron även om det finns video och tv4play)


TACK ÅTERIGEN ALLIHOP FÖR ETT GOTT SAMARBETE UNDER ER VIKARIEPERIOD!



Kommentarer
Postat av: Mariann

Tack för att vi fick förtroendet att vikariera! Det va kul.

Jag tycker verkligen den här bloggen fyller en funktion även om det finns video och tv4play. För när jag går in här och ser din sammanfattning och sen alla kommentarer då upptäcker jag en del jag inte lagt så noga märke till när jag såg avsnittet. Jag tror det beror på vad vi personligen har i ryggsäcken vad man lägger märke till och reagerar på och vad man tycker är mindre viktigt. Därför är bloggen med kommentarer ett perfekt komplement.

2010-07-13 @ 10:25:47
Postat av: Katarina

Hej! Jag har kommit på en sak som jag glömde i gårdagens resumé. Den odräglige byggmästaren som har gått lös på Sugdens utbrunna hus har ju en stackars fru som emellanåt ser lite lätt lidande ut. Hon var på gården hos Jack och visade kakelprover och då tog de en drink tillsammans. Det verkade som en spirande vänskap.

Hälsningar Katarina

2010-07-13 @ 10:38:04
Postat av: Mariann

jaha, va det HON?? Jag tittade ju i datorn som stod lite dumt till så jag såg inte att det va den damen. Jag undrade var hon kom ifrån. Nu fick jag svaret. Tack!

(och ja, jag har glömt namnet på det där paret nu igen!:)

2010-07-13 @ 13:23:32
Postat av: Mariann

nä men.. både Robert Sugden och Shelley med i Morden i Midsomer ikväll! :)

2010-07-13 @ 21:07:33
Postat av: Marie nr2 (?) :-)

Kul med kändisar i Morden i Midsomer ikväll ja :-)



Men till dagens avsnitt HTG . Vad var det på displayen i Pollards mobiltel?



2010-07-13 @ 22:47:35
Postat av: Brita

>>Marie, tror det var från "krockdonnan" som tände till på alla cylindrar och inte ger sig förrän hon fått smaka ordentligt på Pollard.

2010-07-13 @ 22:58:11
Postat av: Therése och Samuel

Perdy och Matthew passar kanonbra ihop! Trots julstämningen så här i juli så har det varit väldigt mysiga avsnitt på sistone med en överraskande rolig Pollard. Synd om Diane bara. Mycket bra blogg detta förresten./Therése och Samuel

2010-07-13 @ 23:59:44
Postat av: sop

alltså,jag tycker fortfarande om Gray- Han bär sig inte värre åt än andra bedragna o svartsjuka i serien tycker jag? Och han Trodde ju faktiskt att hans mamma blivit mördad innan det där brevet dök upp som jag ännu inte riktigt fattat varför hans detektiv ? hade - Sen blir jag förbannad på Diane som går runt som en hunsad hund, o jublade Go Valerie ! när hon skrämde den Vidriga Vickan.

2010-07-14 @ 03:20:47
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Mariann

Nåja... Gray är ju inte så oskyldig när det gäller otrohet... vad var det Perdy sa? Nåt om att; "om jag skulle reagerat så varje gång du varit otrogen skulle fängelserna va fulla med oskyldigt dömda"

Det är ju liiite sjukt att försöka sätta dit nån för mord för att man är svartsjuk. Mamma RoseMarys gener börjar visa sig...

Noterade ni också att storfräsarn (och den skyldige) på Midsumer murder bodde på... tadaaa... Home farm! :)

2010-07-14 @ 06:49:35
Postat av: Cinnamon

Ja det var kul att se både Robert och Shelley i Aidensfield

2010-07-14 @ 19:18:23
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com/
Postat av: Marie nr2 (?) :-)

Tack Brita, du har förstås rätt, att jag itne tänkte på det!

Mariann, visst var det kul! (Hmm, vi är nog rätt inbitna HTG-nördar på den här bloggen- och jag ÄLSKAR det! :-D)

2010-07-14 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0