HTG-bloggen fyller ett år idag!


Och det firar vid med lite fyrverkerier




Jaa det har gått ett år sedan jag tog tag i idén om en Hemtillgården-blogg.
I början skrev jag inte så mycket och det var inte så många som hittade hit.
Jag kan nog tacka tv4 för att de gjort sina långa (eländiga enligt mig) uppehåll för det har lockat hit rätt många utav er.
Inte trodde jag att det fanns så många som följer serien eftersom ingen pratar om det.
Nu är det några som återkommer regelbundet och bloggen har blivit mer besökt och kommenterad än vad jag trodde var möjligt. Ni hjälper varann (och mig) med frågor och svar, ni har egna små diskussioner och kommer med tips. Det tycker jag är helt fantastiskt.

Utan er så fanns det nog ingen blogg om de goa folket i Emmerdale.


Tack kära HTG-fans, nu siktar vi in oss på seriestarten den 1 mars!


Om man kollar de första inläggen så är datumet ljust lila,
bloggen var lila på den tiden.
Jag vet inte varför det inte ändrats när allt de andra ändrades...


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Grattis HTG-bloggen på födelsedagen, hipp hipp hurra

2010-02-10 @ 15:30:22
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Stort grattis!

2010-02-10 @ 16:13:56
Postat av: Erik

Grattis från mig med! Det har verkligen saknats ett sådant här forum. Det var en glad överraskning att hitta en sådan trevlig blogg av en slump bara. Det får vi nog tacka uppehållet för som sagt.

2010-02-10 @ 16:56:32
Postat av: Lena

Ja GRATTIS önskar jag med.

Skall bli kul när det sätter igång igen, nedräkningen har ju börjat så.



Visserligen ser jag på repriserna nu men det blir ju inte riktigt detsamma. Roligare när man har kan gå in o läsa dina o andras kommentarer om avsnitten



Idag hade Edna en RÖD hatt. De ni:-)

2010-02-11 @ 00:08:48
Postat av: isa

2010-02-11 @ 09:49:26
Postat av: Hängiven HTG-fan

Hittade av en händelse denna blogg då jag sökte Serie start för världens bästa serie.

Grattis bloggen 1år.

2010-02-11 @ 09:52:57
Postat av: Marcus

Grattis! Vilken tur att du tog tag i din idé och startade bloggen. Det är verkligen roligt att gå in här och läsa alla komentarer efter att ha sett avsnitten.

2010-02-11 @ 14:04:29
Postat av: Becca

HIPP HIPP HURRA FÖR HTG BLOGGEN SOM FYLLER ETT ÅR IDÁ!!!! (okej en dag sent, men hurra går inte att rimma på igår:)

2010-02-11 @ 15:12:15
Postat av: Adm

>>>Cinnamon, Ann-Marie, Erik, Lena,Hängivet HTG-fan, Marcus och Becca



TACK!!!

finner faktiskt inga ord...mer än TACK igen =D

2010-02-11 @ 15:49:03
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken tur! Lite pinsamt var det faktiskt när jag googlade när HTG skulle börja igen :) hahah. Underbar sida ! :)

2010-02-12 @ 13:13:56
Postat av: Marie

ÄLSKAR HTG och skäms inte ett dugg för att berätta det:-) Folk fnissar lite generat, men det tolkar jag mest som att de också ser;-)



Längtar till jag kan börja spela in på hårddisken igen och ha kvällarna räddade!!! :-D

2010-02-13 @ 19:20:41
Postat av: Mariann

Jag får också instämma i gratulationerna! Det är först idag som jag upptäckte den här bloggen. Jag googlade efter startdatum för HTG (och skäms inte alls för det!!) och upp poppade den här bloggen. Va trevligt! Jag saknar verkligen HTG och hoppas att det startar den 1 mars som det är sagt.

2010-02-15 @ 11:11:22
Postat av: Ellinora

Grattis i efterskott:)

2010-02-15 @ 21:37:13
Postat av: Jesper

Tack för en bra blogg!!

Ang TV 4 så undrar man.....

De avsnitt som nu kommer i gång är över 2år gamla,mycket har hänt..vi som följer serien direkt på vardagskvällarna kl 20.00 kommer inte att se de "repriser" som TV 4 kommer att visa så TV 4 behöver nog tänka om för att få tillbaka tittare även till andra program!

2010-02-16 @ 12:57:05
Postat av: Kerstin Johansson

Massor av GRATTIS! Jag är superglad över denna blogg, jag är en riktig älskare av Hem till Gården! Önskar att det skulle gå att ordna en gemensam resa tillsammans med fler som gillar det här och åka dit och se hur det är i verkligheten och hur det går till vid inspelningarna. Och naturligtvis .... det viktigaste .... att få träffa skådespelarna!

2010-02-17 @ 10:42:52
Postat av: Erik

Jesper, bor du i England, eftersom du kan se HTG klockan åtta på kvällen? Eller går det att se nya avsnitt på nätet på något vis? Såg förresten Billy Hopwood i en liten roll i "The Bill" i går. Någon som minns vad som hände i sista avsnitten före sändningsuppehållet? Ska vi hjälpas åt att friska upp minnet?

2010-02-17 @ 14:20:51
Postat av: Erik

Jag såg i arkivet i sista inlägget i november vad som hände sist. Där kan andra som är intresserade kolla.

2010-02-17 @ 14:25:09
Postat av: Lotta

Kanon med den här hemsidan! Tack för resumen som står i nov 2009, jag hade då totalt glömt det mesta såg jag.

2010-02-17 @ 15:39:52
Postat av: Anonym

snart så !! 1 MARS!!! :) inte länge kvar nu, du har en underbar blogg! :):)



åhh vad jag längtar till HTG börjar igen:)



och grattis, att du haft bloggen ett år! :)

2010-02-23 @ 18:48:47
Postat av: Sara

Jag Lääääääängtar!!! Älskar HTG! Men jag saknar Debbie och Jasmine som par, dem var så söta.

Tack för en bra blogg :)

2010-02-24 @ 11:32:31
Postat av: Adm

>>>Sara

Tack! =)

Jag saknar också Debbie och Jasmine som par, fast ändå så passade Jas ihop med Cain.. helt obegripligt...

2010-02-24 @ 16:00:17
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0