"Jag gråter snart gult.."

Sa Eli när han var så kissnödig och ville komma in hos Marlon och Donna. Han flyttar in hos dem igen och lovar att betala hyra fast han inga pengar har. Han mutar Donna med en kaffemaskin. Dessutom så förvarar han massa tjuvgods hemma hos dem och det lär inte vara så populärt när Donna som snart är polis får veta det.

Lexi och Chas fortsätter sin vänskap och Chas får veta att Lexi suttit i fängelse. Även Eli luskar ut det när han ser hennes tatuering i svanken. Nu när så många vet så väljer Lexi att berätta det för Scarlett så att hon inte får veta det genom rykten i byn.
Scarlett flirtar med Daz men upptäcker att han är fullt upptagen av Penny.

Änkan till den döde mannen på hotellet dyker upp i byn och letar efter Chas. Det visar sig att hon är jätteglad över att gubben är död så hon ger Chas en mycket stor summa pengar som tack för hjälpen. Man såg ju på hennes kläder att hon inte var direkt sörjande änka, först en kritvit dräkt och sedan en knallröd.

Viv blev av med kolumnistjobbet på tidningen för folk började klaga på hennes råd.

Perdy får det bara jobbigare och jobbigare och snart kommer nog Gray och Rosemary låsa in henne på dårhus. Tur att Matthew och Paul bryr sig och inte sväljer Rosemarys lögner... Hoppas att de hinner rädda henne i tid.

Igår så var Kelly på sjukhuset för att göra abort, hon fick någon medicin och skulle återkomma dagen efter. Det gjorde hon och även då fick hon något hon skulle dricka upp... gjorde hon det?

Carl och Barraclough fortsatte sin flirt och träffades i skogen.. hur ska de kunna träffas när Donna ska följa Barraclough i utbildningssyfte?


Ledsen att det inte blev något inlägg igår men det försvann när jag nästan hade skrivit klart och sen hann jag inte skriva nytt..

 


Kommentarer
Postat av: SoP

-brukar inte anse att skaffa barn är nån hit, men jag tycker Kelly ska behålla den där ungen o inte bära sig åt som ett svin mot dumsnälle Jimmy- Dessutom fattar jag inte varför hon ens får modelljobb när hon är både ful och dum i skallen.?Sen tycker jag de kan skriva ut Eli,han börjar bli grymt pestig,jag vill ha tillbaka Cain,det var mer stil på hans hemskheter.

2010-04-16 @ 14:55:27
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Jag tror att Matt o Paul kommer att sätta dit kärringen Rosemary på ett eller annat sätt. Och sen blir Matt o Perdy ett par o kommer att leva lyckliga tills livets slut. Dom e som gjorda för varandra. Hade jag varit Perdy hade jag inte tvekat 1 sek. Riktigt goding den där Matt.

2010-04-16 @ 14:56:18
Postat av: Ann-Marie

Håller absolut med dig SoP.

2010-04-16 @ 14:58:58
Postat av: Erik

Jag håller med dig, SoP. Kelly är verkligen ful som stryk och dum i huvudet också. Då är Lexie bra mycket snyggare. Hon såg lite lurig ut när hon och Carrie kramades. Det är något skumt med deras inbördes relation, undrar när det ska komma fram och hur de ska förklara det ... Att inte stackars Perdy förstår att både Gray och framför allt Rosemary manipulerar henne är ett rent under. Hur långt ska det behöva gå innan det vänder till det bättre? Det behövs nog att Matt lägger sig i saken. För en gång skull verkar han riktigt sympatisk ...

2010-04-16 @ 17:19:40
Postat av: Tina

Jag tror nog snart att det uppdagas, vad Rosenarie håller på med. Hon faller nog i en grop hon själv har grävt. T.ex. malariapillerna som Perdy får, om hon kommer in på sjukhus, kommer de då inte att märka att hon har fått sådana.



Hoppas att Rosemarie blir avslöjad snart.

2010-04-16 @ 17:40:04
Postat av: Andreas

Jag tycker inte om Lexie direkt

Bort med henne och in med Cain i stället :)



Och som andra sagt så tror även jag att Matt kommer sätta dit Rosemary

2010-04-16 @ 17:59:01
URL: http://dukieee.se
Postat av: Emelie

Håller med, Rosemary lär ju förhoppningsvis bli avslöjad om Perdy åker in på sjukan! Hemska kärring!

2010-04-17 @ 00:07:34
Postat av: Tina

Nä, Andreas, Cain kan gott stanna borta, saknar inte honom ett dugg.

2010-04-17 @ 16:26:59
Postat av: Lena

Dom brukar ju kompensera en kvinna med en

annnan o naturligvis då en man med en man så



ut med Perdy o in med Del

ut med Terrys tjatiga pappa o in med den gamla griniga gubben igen, grannen (om han nu lever fortfarande:-))



Det skulle få in lite mer klurighet o glädje i serien igen

2010-04-18 @ 12:02:21
Postat av: Mariann

Jag är också trött på Percy och Pearl. De är bara för mycket. Men, inte ta inte tillbaka Jarvis. Han va för sur. Fast det va roligt när han och Edna skulle tävlingsdansa förstås.

Hellre en go gubbe som Len. Med lite kärleksbryderi och romantik. Det är inte endast förbehållt unga, vackra (plastikopererade) människor, vilket man kan tro när man ser alla tv-serier.

Jag håller med om att det saknas klurighet och glädje i serien nu. Det blir ganska tjatigt när alla har problem och inte ett enda förhållande fungerar. Det är nästan så jag vill byta kanal när Marlon och Donna är i bild. Det hade varit skönt om vi kunde få se att de är lyckliga och får ta det lugnt nu utan en massa tjafs...

2010-04-19 @ 09:11:20
Postat av: Tina

Personligen så gillar jag Perdy, man vill så gärna hjälpa henne. Men Pearl har jag aldrig gillat, hon är så ...... för mycket... , jobbig, och ego.

2010-04-19 @ 10:58:36
Postat av: Erik

Jag tycker också om Perdy, även om hon framställs som lite mesig och lättrogen just nu. Men hon är snäll och snygg och sympatisk, speciellt jämfört med häxan Rosemary och jag tror och hoppas att det kommer att gå bättre för henne längre fram. Hoppas jag med att det kommer någon ny, klurig gubbe som Len med. Laurels pappa kanske är en sådan?

2010-04-19 @ 15:37:13
Postat av: Therése och Samuel

Hur går det för Paddy och hans mottagning om Rosemary blir påkommen med sina skumraskaffärer?

2010-04-19 @ 23:53:02
Postat av: Mariann

jamen jag menade ju PerCy.. Terrys pappa.

PerDy får gärna stanna kvar, och ställa till med problem för apan RoseMary

2010-04-20 @ 15:34:42
Postat av: Tina

Percy får gärna stanna för mig men Shaddrack gan försvinna.

2010-04-20 @ 17:20:59
Postat av: Catrin

Hej. kul att se att det finns fler som följer denna härliga serie :) ..

Tycker synd om Perdy jag.

2010-04-20 @ 22:19:52
URL: http://datagirl.blogg.se/
Postat av: Adm

>>>Catrin

Välkommen till vår glada skara =)

2010-04-21 @ 18:16:00
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej :) och tack så mycket. Härligt med en sån här sida. Ha en underbar dag.

2010-04-22 @ 08:31:40
URL: http://datagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0