En polis och en mördare i samma säng...

Jahapp så blev det i alla fall, fast jag trodde inte Barraclough skulle gå så långt ändå. Men hon kunde visst inte moststå Carls leende.

Lexie var en duktig städerska...eller inte. Hon svabba golvet i baren med översvämning så Eric halkade.

Rosemary köpte Haris del iveterinärkliniken så Matthew blev helt hämndlysten.

Och som vi misstänkt, Kelly svimmade eftersom hon inte ätit ordentligt och när man är gravid måste man ha i sig en massa näring. Hon såg inte allt för glad ut när hon fick beskedet. Jimmy kommer att bli överlycklig.
Jag fick lite Cain&Jasmine känsla över det hela, han glad och hon vill inte ha barnet...

 

Trevlig helg allihop! =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Nu gillar jag Rosemary igen. Hmm hur länge det nu varar. Man vet aldrig med denna dam.

2010-04-09 @ 19:20:03
Postat av: Cinnamon

Javisst är det lustigt, ena dagen gillar man inte en person, för att nästa dag gilla den.

Jag gillade också Rosemary idag :-)

2010-04-09 @ 20:32:15
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Katarina

Jag älskar Hem till gården. Under årens lopp har jag blivit väldigt personligt engagerad i rollfigurerna. Ingen är allt igenom ond eller totalt god som i en del filmer/såpor. Människorna i Emmerdale är som folk är i ett mindre samhälle på landet och det är väl lite av igenkänningens magi som gör att man engagerar sig så i personerna. Det är jätteroligt att kunna läsa här vad som har hänt eftersom det ibland slumpar sig så att man missar något avsnitt. Som t ex igår. Sidan är jättefin med mycket snygg lay out. Tack för det! Rosemary är och förblir ett mysterium. Men som jag sa tidigare; ingen är alltigenom ond eller god. Hälsningar Katarina

2010-04-10 @ 09:16:42
Postat av: Lena

Jag avvaktar nog lite o ser vad Rosemary är ute efter.Att hon vill jäklas med bröderna King är en sak men hon får inte göra Paddy illa.

2010-04-10 @ 12:16:17
Postat av: Mija

Lustigt att man aldrig får se glada miner på kvinnorna som blir varse att de är gravida...

2010-04-10 @ 15:43:13
Postat av: Erik

Att Kelly inte blir så glad kan man ju förstå, hon tänker väl bara på sin modellkarriär. Kanske får vi se andra som blir glada längre fram?

2010-04-10 @ 17:19:02
Postat av: Ullis

Tror ni Jimmy kommer att få veta att han ska bli pappa? Tror inte jag. Annars skulle hon väl sagt det på en gång.

2010-04-11 @ 19:40:01
Postat av: nf-

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-11 @ 20:05:14
URL: http://nuurish.blogg.se/
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Frågan är ju om Kelly kommer berätta för Jimmy. Vad tror ni?



2010-04-11 @ 20:49:39
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Lina

Cecilia - Jag tror Kelly kommer tveka in i det sista med att berätta för Jimmy.



Katarina - Du kan se "Hem till gården" på tv4 play om du missat något avsnitt. Även om det också är väldigt trevligt att läsa här vad som hänt :)

2010-04-11 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0