Att kasta sten på stenhus...

Det var vad Pearl gjorde när hon fått reda på att det var Eric som låg bakom husaffären. Han ringde givetvis polisen och Pearl och Duke som hjälpt henne blev arresterade.

Kelly har fortfarande inget sagt till Jimmy om graviditeten.

Lexie får Chas att skolka från jobbet i baren och istället dricka whisky och ta det lugnt. Sen när Chas ska hjälpa Paddy med några fakturor istället för att stå i baren får Val nog. Chas får "sparken" eller slutar självmant och hon tar på sig receptionistjobbet hos Paddy på heltid trots att han protesterar.
Sen drar Chas och Lexie till stan och flirtar med affärsmän på ett hotell... Lite äckligt tycker jag...

Rosemary tog lilla katten Phoebe till ett katthem och låtsas som om katten är bortsprungen. Perdy blir jätteledsen när hon inte kan hitta Phoebe. Hon letar på vinden och hittar då en massa babysaker gömda i en garderob.
När hon konfronterar Rosemary om sakerna så säger hon bara att det är Perdy själv som beställt det.
Matthew hittar Perdy på gatan helt förkrossad så han hjälper henne hem, det uppskattas inte av Rosemary.

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså allvarligt hoppas Chas följde med den där mannen för att hon skulle lura han på pengar och inget annat ;). Usch!



Hoppas Matthew verkligen tar tag i det han såg gällande Perdy. Är dags att någon börjar fatta misstankar om att allt kanske inte står rätt till. Kul om Matthew kan få bli hjälte, han utmålas ju allt som ofta som den onda brodern King.



2010-04-13 @ 16:04:33
Postat av: Erik

Rosemary är så falsk och manipulerande att man bara vill slänga henne i väggen. Konstigt att inte Perdy genomskådar henne. Men Rosemary har förstås gett henne malariatabletter ... Hoppas att Matthew tar tag i saken. Jämfört med ragatan Rosemary känns han ju riktigt sympatisk. Väldigt dramatiskt i dag med stenkastning och allt. Nu om inte förr lär väl alla i byn få upp ögonen för hurdan Eric Pollars är, om de inte visste det redan.

2010-04-13 @ 16:56:27
Postat av: Ann-Marie

Jag tycker att Perdy e så förbaskat patetisk. E det hennes roll eller e hon e dålig skådis? I vilket fall som helst e hon den som är totalt värdelös i serien o tillför ingenting intressesant. Kan inte va svårt att spela ett sånt mähä. Matt har legat mig varmt om hjärtat, även när han e elak. Både snygg o bra skådis. Den mannen har glimten i ögat oavsett han är elak eller lite "snällare".

2010-04-13 @ 18:09:07
Postat av: Cinnamon

Jag har aldrig gillat Perdy, men jag har gillat Rosemary hela tiden, trots hur hon kan vara emellanåt och hon är en bra skådis också.

2010-04-13 @ 18:15:54
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Jesper

http://www.youtube.com/watch?v=fqt6NR6TKJ4

Lite kul!

http://www.youtube.com/watch?v=qIBbVtcBqRg&feature=related

Ja inte är det lätt alla gånger!

2010-04-13 @ 18:55:15
Postat av: Sandiza Fjantpants

Jag supergillar Perdita och hatar Rosemary (även om jag gillar att hennes roll tillför roliga intriger).



Att kidnappa katten var fullständigt fenomenalt! Tycker så synd om Perdita :(



Gillar INTE att Chas blir vän med Lexi (eftersom jag vet vad som komma skall).

2010-04-14 @ 04:18:06
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Tina

Undrar om manusförfattarna hade gjort likadant om det hade varit en hundvalp. Tror inte det, för i vissa människors ögon är en katt inte värd något och det stör jag mig på.



Där emot är jag glad att det inte hände den stackars katten något alvarligare. Jag fruktade att Rosemary skulle skada/döda katten och Perdy skulle få slulden

2010-04-15 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0