NY OMRÖSTNING: En kvinna till Eddie?

Jag fick tipset från Marcus, Eddie kan kanske behöva en kvinna i sitt liv...
vem skulle passa bra tycker ni?
Passa på att rösta.


Har ni andra något förslag på vad nästa omröstning kan handla om så berätta gärna det.


                        *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Förra omröstningen handlade om vem Eli skulle kunna få ihop det med och så här tyckte ni:

Scarlett Nicholls 42%
Louise Appleton 27%
Jasmine Thomas 15%
Någon annan 7%
Donna Windsor-Dingle 5%
Jag själv såklart 3%
Perdita Sinclair 1%
Paul Lambert 0%

Totala antalet röster var 109st.
Jag tror att det var första gången som en person inte fick några röster alls.

Sen tror jag att  Sandiza var upphovet till att "jag själv" hamnade på 3% ;)
 men det alternativet var ju skapat för henne.

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahaha, faktiskt så röstade jag bara EN endaste gång, ville hålla koll på hur många andra Elilovers det finns därute som jag måste spåra och låsa in nånstans så jag kan ha honom för migsjälv ;)

2009-11-09 @ 18:22:24
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Adm

>>>Sandiza

Vaa??? Ojoj..nu har du något att göra.. minst två till där ute. Hmmm... i ärlighetens namn så finns det ytterligare en men hon röstade aldrig på sig själv och det vet jag från mycket säker källa ;)

2009-11-10 @ 14:42:04
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: T

Jag är den ena!!! hahaha

2009-11-14 @ 11:17:15
Postat av: Adm

>>>T

Ahaa då återstår det bara att få veta vem den tredje är =D



>>>Sandiza

Nu vet du vem du ska jaga ;)

2009-11-16 @ 15:17:22
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0