Rösta på en ny kärlek till Tom King

Ja eftersom det är helguppehåll i HTG så får man väl roa sig med annat.
Eftersom du tittat in så kan du väl iaf rösta på en tänkbar romans mellan Tom King och.... jaa vem?

Har du tid kan du motivera ditt svar i en kommentar!

Jag valde dessa alternativ för att:

Edna, hon är ju redan kär i honom...eller?
Louise, jaa hon har ju varit med de flesta...
Rosemary, en häftig tant med vass tunga
Steph, lite psyko men kan behöva lite lycka
Donna, skulle kunna ge en massa snack i byn... systrarna Windsor gillar äldre rika män...
Alan, länge sen han hade en romans... Betty flirtar med Sandy. Hade jag valt Paul så hade det varit för uppenbart ;)



Trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: Jan

Jag röstar på Louise, hon verkar vara den som kan göra vad som helst.

Postat av: Adm

>>Jan

Ja det vore väl inte otänkbart, fast jag skulle nog se att han blev i hop med Donna för det skulle sätta fart på snacket i byn =)

2009-05-02 @ 10:51:28
Postat av: maarit

Följer serien vartenda dag.Spelar in varje avsnitt och tippar på att Tom Kings brutta blir Steph hehe

fast han dödas ju av Carl som gifter sig med Lexi så hoppas Tom hinner känna av kärlek innan dess.

2009-05-03 @ 16:44:03
URL: http://www.nogg.se/min
Postat av: Adm

>>maarit

Steph vore ett roligt val om det blev så.

Hallå, vet du att det kommer att hända eller är det gissningar???

2009-05-03 @ 18:29:13
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0