Vill inte ha uppehåll nu!!!

Idag var det bara massa polisförhör...  Bob blev arresterad för mordet på Tom.
Terry packade ihop och drog i väg från byn..

De flesta var chockade... några sörjde...

Någon mer än jag som tyckte att den ena polisen, som förhörde folk i partytältet, var lik förra polisen i serien - Angie Reynolds?

Som vanligt efter en sån här stor händelse så var avsnittet ganska segt... likadant efter husraset... men de måste ju få sörja lite innan de börjar intrigera igen...


Jag önskar er en trevlig sommar, titta gärna in här för jag kommer att byta omröstning snart..


Kommentarer
Postat av: Ari

Tungt med ett uppehåll nu när det slutade så spännande...nu går man och funderar på vem mördaren är. När börjar HTG igen? nån som vet? please

2009-07-01 @ 00:34:39
Postat av: Adm

>> Ari

Ja så är det väl alltid när det ska bli uppehåll... Jag har hört att det är uppehåll i nästan två månader men har inte fått det bekräftat.. o det skulle väl vara liiiite för långt tycker jag =(

2009-07-01 @ 10:08:36
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har inte vetat om denna sida tidigare. Kul att se att det finns fler Hem till gården nördar än mig. Missar aldrig ett avsnitt och om jag inte kan se just när det sänds är ju tv anytime bra att ha:)

Nu blir det tomt utan Hem tll gården hela sommaren:(

Det brukar ju vara uppehåll på sommaren så det börjar säkert inte förrän skolorna sätter igång igen.

2009-07-01 @ 10:22:00
Postat av: ADHDKajsa

Kluvna känslor blev allt svårare att passa tiden i sommarvärmen fick sparka igång den gamla VHS en i stugan samt införa siesta för barnbarnet. Men två månader verkar länge. Då tar vi ju aldrig igen gapet till England jag kan aldrig låta bli att tjuvkika när jag är där.

2009-07-01 @ 12:38:40
URL: http://blog.adhdkvinnor.se
Postat av: Adm

>>Lisa

Vi som vågar erkänna att vi tittar på HTG blir bara fler och fler =)

Jag tror att det var förra sommaren så var det inget uppehåll...eller så var det mycket kortare än vanlig. Själv tycker jag att en månad högst skulle räcka.

Välkommen hit!



>>ADHDKajsa

Videon är guld i vissa lägen.. annars får man köpa lite "anytime" på 4:an för att hänga med om man jobbar eller har annat för sig.

Jag vill helst inte veta vad som kommer att hända även om man är jättenyfiken. Det är ju svårt att låta bli om man är utomlands t.ex.

Välkommen hit du med!

2009-07-01 @ 13:43:24
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Ulmer

Varför är inte Delila Dingle med i omröstningen?

2009-07-02 @ 10:53:28
Postat av: Adm

>> Ulmer

Jag valde att bara ta EN dam från olika familjer.. och då råkade det bli Chas. Fast jag måste erkänna att jag ett tag ville att det skulle bli Delilah och Carl som blev ihop =)

2009-07-02 @ 12:24:05
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

UR - fucking - SÄKTA!



CARL OCH DEL!!!!???



Total missclick enligt mig alltså! Blir nästan (skit)upprörd av detta uttalande!



Hehe ^^

2009-07-02 @ 12:32:55
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Adm

>>Sandiza H

Luuuuugn nu...

Jag sa att ett tag ville jag se dem som ett par... men det var ju bara ett tag, när de träffades så där ofta... innan han hämta hem Chas från det militära. DÅ förstod jag att de (Chas&Carl) hörde ihop!



Känns det bättre nu?

2009-07-02 @ 12:52:20
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej

bra blogg.

Vet du vart man kan få reda på vad som händer i nästa avsnitt?? för den ha gått ett bra tag i england före oss väl?

Ha d gott

2009-07-02 @ 13:23:15
Postat av: Adm

>>Emma

Tack! =)

Eftersom jag försöker att inte få reda på vad som händer i serien så har jag ingen sida att hänvisa till men antar att det bara är att googla eller titta på deras officiella hemsida.

2009-07-02 @ 13:30:43
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hej. Jag är också Emmerdale-Nörd. Har följt serien i snart 25 år och har karraktären Amos som förr i tiden drev puben i byn som skrivbordsunderlägg. Vet du hur många avsnitt som skall sändas den här omgången? Det vore bra att få veta så att man kan ställa in sig på nästa uppehåll i tid. MVH Marcus.

2009-08-03 @ 00:53:18
Postat av: Adm

>>Marcus

Ojj då har du ju nästan hängt med ända från början =)

Tyvärr så är tv4 dåliga på sin information och man får rätt undermåliga svar.. så vi får väl se när nästa uppehåll är.. det blir väl till jul eller så.

2009-08-05 @ 13:58:45
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0