"Du är Rhett och jag är Scarlett och jag vill ha en passionerad kyss..."

Gsmlingarnas försök att ta sig in hos Edna lyckades =) Att stå på trappan och försöka att inte synas i fönstret för att sen pressa sig in när hon skulle gå ut. De skulle bli bra dörrförsäljare...
Ashley fick prata av sig och Edna fick känna sig lite behövd så båda mådde nog lite bättre efter det samtalet.
Så visade det sig att Laurel var gravid, inte så oväntat men däremot att hon börjar tvivla på att Ashley skulle vara "fel" man... Ashley tvekade om han ville ha barn... men sen blev det lyckligt till slut och båda blev såååå glada.

Kelly anmälde Paul och Emily till en datingsajt... trodde hon att de skulle jubla? Emily?
Hahaha vilken gubbe Paul fick till dejten...  och att sen stå med notan efter den misslyckade lunchen var väl ingen höjdare.. att Emily ställde upp på det trodde jag aldrig.

Åhh vad jag tycker kusinbarnshistorien är trist!

Eli snodde Scotts bil och Debbie såg det men tjallade inte utan ville ha en del av vinsten.

Diane stoppade  Jack med citatet från rubriken här... hon ville ha lite passion av sin bonde sen gick hon ut och gungade i parken =) sen gick hon till puben och söp sig full med Rodney...

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

YESS! hejja Eli och Debbie! hehe ^^

2009-06-16 @ 15:56:28
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

DU! Du som ändå driver den bästa Hem till Gården-hemsidan i världen antagligen (JAG har då inte hittat nån bättre) vet du ifall man kan köpa Hem till Gården-boxar nånstans? Och isåfall VAR?



;)



MVH!/Sandra

2009-06-17 @ 07:40:06
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: sofi

Hej! tänkte bara kika in och säga vilken fin blogg om hem till gården, älskar själv den serien, det bästa tycker jag :) kan inte missa ett avsnitt!



Glad midsommar!

mvh / Sofi

2009-06-17 @ 08:41:50
URL: http://sofinordin.blogg.se/
Postat av: Adm

>>Sandiza

TACK! =D

Nää har själv försökt hitta någon box, speciellt med de gamla avsnitten, men inte lycktats. Det enda man hittar är specialboxar =(



>>sofi

Vad kul! =)

Jaa vi är nog några få som följer den serien, tack och lov tillräckligt många för att den ska visas på 4:an

2009-06-17 @ 14:34:07
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: rakel

jag älskar denna serien , men vill se den från början nån som vet var man an få tag på från börjn :( mh Rakel

2014-02-12 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0