David Metcalfe ramlar in

Kunde inte kolla på HTG igår så jag har bara sett de avsnitten än...

Igår började Kelly styra med Emely om att ha stora sovrummet i huset och E fick ta vindsrummet för Kellys skor skulle inte få plats där.

Sandy kom hem full och Betty blev besviken så Alan skulle trösta henne och helt plötsligt fick han för sig att kyssa henne. Det gillade inte Betty så hon var helt förstörd efteråt. Alan packade ihop sina saker och flyttade ut.

Carl och Chas ville måla om sitt rum på Home Farm med det gillade inte Rosemary så C&C började kolla efter ett eget hus.

Jo sabbade några prover Paddy tagit på Andys får så han fick göra om allt. Eftersom den medicinska behandlingen då försenades så hann några får dö.

David Metcalfe dök upp. Del blev vän med honom. Han fick jobb som chaufför hos Pollard.
Vem han är?
Någon som letar efter sin far han aldrig sett.
Spekulationerna om vem det kan vara pågår. Jag tror på Alan.. men han kan vara för gammal så det kanske är Eric eller Bob?

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt..

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Jag veeet vem som är hans pappa, hewhewhew ^^

Ganska lika, förutom pappans grisaktiga hy ;)

2009-06-11 @ 06:29:12
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Adm

>>SH

Jaa de är ju rätt lika.. även om dna-testet visade att de inte är släkt men jag tror att Eric tagit fel hårstrå.

2009-06-11 @ 21:23:58
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0