Saknar fler minnen...

Nu tittar jag in en liten snabbis för att kolla om ni skött er...
Och det har ni! =)
Vad kul att läsa era kommentarer...
men jag vill gärna ha lite fler HTG-minnen som ni har.

Oftast är det när det händer olyckor som man minns bäst... tyvärr..
Själv tänker jag på när Andys pappa rånade posten och sköt Vic Windsor... jag trodde han skulle klara sig..
eller när läraren  Graham Clark putta ner Rachel Hughes (mamma till Chris Tates son) utför stupet så hon dog.



Vic Windsor, Vivs fd man och pappa till Kelly

Kommentarer
Postat av: Jan Ekbom

Vic Windsor, var före min tid av Hem till gården. Jag började titta hösten 2005, när jag läste biblioteksvetenskap i Borås. Jag har för mig att det som fångade mitt intresse då. var intrigen mellan Cain, Charity och Chris Tate.



Min favoritkaraktär alla kategorier, är Alan Turner och det var sorgligt när Steph höll honom fången och drogade honom, så att han tappade omdömet.

Sen var det lite kusligt att Steph helt plötsligt blev snäll och tillmötesgående, men det har ju visat sig att hon har det gamla i sig kvar.

2009-07-16 @ 10:26:18
URL: http://opensource-sweden.blogspot.com
Postat av: Linda

Ni måste titta på Boyzone video.

http://vodpod.com/watch/1504482-boyzone-when-the-going-gets-tough



där hittar ni marlon, butch, mandy och paddy!!



Jätte kul!!



/ Linda

2009-08-07 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0