Dela med dig av ett HTG-minne

Nu ska jag på semester en vecka och kommer inte att kunna skriva något här... därför vill jag att ni gör det åt mig.
Om jag litar på er så mycket att ni inte skickar in något i kommentarsfältet som berättar vad som kommer att hända så kan ni berätta något roligt minne ni har från något avsnitt. Så nu kommer kommentarerna släppas fria

Själv minns jag bussolyckan... Butch Dingle var med men klarade sig...ända tills han fick komplikatiioner på sjukhuset och dog. Det var så oväntat och jättesorgligt tycker jag. Han och Emily passade så bra ihop. Tur att de hann gifta sig precis innan...
Butch

Så...nu är det er tur! Men inget som berättar om vad som komma skall... tack! =)


~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*~*~*~*~'~*


Glöm inte att rösta! Vem ska bort?
Ni kan även vara gulliga och rösta på min blogg  på blogglista och bloggregistret genom att klicka på ikonerna till vänster  =)


Ha det så bra kära HTG-vänner!


Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Usch jag minns när Tricia dog efter att en del av huset rasade över henne. PRECIS när hon skulle springa tillbaka o ta tillbaka Marlon efter att ha läst hans söta kärleksbrev efter hon fått reda på att han vart otrogen. Usch vad sorgligt det va. Och jag förstår verkligen Marlon som isolerade sig i ett ödehus och bara satt o lipa och mindes Tricia med bilder av henne ;/

2009-07-07 @ 04:03:18
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag kommer ihåg när Andy satte eld på Familjen Sugdens lada och Sara Sugden brändes inne. Jag har inte kunnat tåla Andy sedan dess. Han kommer alltid undan när han ställer till det för sig. Han har gjort inbrott tillsammans med Cain, vållat sin styvmors död i och med mordbranden och skjutit Jack med hagelbössa och ändå går han fri.

2009-08-10 @ 12:28:42
Postat av: Adm

>> Sandiza och Marcus



Det är oftast dödsfall som man minns bäst =(

Andy har haft tur när det gäller "dumheterna" han gjort och man ser inte honom som en "bad boy" men jag kan inte ogilla honom än... Fast jag ville ju att Sarah skulle vara kvar och dejta den där unga killen vad han nu hette...



Vad det gäller Tricia så gillade jag inte henne på slutet för hon hade blivit så konstig, men hon hade ju inte behövt dö bara för det.

2009-08-10 @ 13:45:45
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0