Kelly är nog rätt nöjd ändå...

Jaa från att ha gått från halvtaskig porrstjärna till att få ett eget spa att ta hand om måste ju kännas helt ok =)

Dagens avsnitt var helt ok.. kul med släkten Dingle på besök.. den ena värre än den andra...
Fast Belle är fruktansvärt söt.

Hoppas Alan tror på Steph nu, men man blir lite orolig när han försöker få Adam att bry sig mer om henne... neeeej han måste hålla sig borta från Steph.. så hon kan få ett normalt liv utan att sitta inspärrad..

Viv är rätt söt när hon försöker få andra att tro att hon är yngre än hon egentligen är... men hon är ändå förgammal för att få barn...tycker iaf jag..

Just nu hejjar jag på att Donna får sitt hus!

Trevlig helg så hörs vi på måndag...om jag inte får för mig att försöka få bloggen finare under helgen förståss, då hörs vi tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0