Ett gulligt par...trots allt...

I början tyckte jag att det var helt fel när det gällde Jaz och Cain.. men nu tycker jag att de är jättegulliga ihop..
Tyvärr tror jag att han bara leker med henne...

Undrar vad Jo kommer att göra med informationen hon nu har om att Daz kysste Katie? Det kan ju lätt missuppfattas..

Tur att Donna sa nej till sin mamma om att bli surrogatmamma.. Precis som Marlon sa så ska hon bära sitt eget barn som hon "skapat" med kärlek till sin man...

J-a snorungar, jag menar Victoria o Kayleigh... de skulle ha haft mer stryk efter att de gått in hos Edna och snokat bland hennes saker... undrar bara vem mannen på fotot är?

Kommer Debbie att få reda på att Jaz strular med hennes pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0