"skänk mig bara en kyss, så är jag nöjd..."


Det här är vad Betty och Sandy  sa när de ville sätta Alan på plats och inte lyssna på hans högfärdiga sätt och Mozart:
"- din fresterska, jag vet inte hur länge jag kan motstå dina behag!
- Mr Thomas, jag måste erkänna att jag inte är immun mot era böner
- Jag ber dig! Skänk mig bara en kyss, så är jag nöjd!
- Ta den med min välsignelse!"
Hahahaa stor humor =)

I övrig hände inte mycket varken igår eller idag.
Toni ligger på sjukhuset brännskadad av oljan Del råkade knuffa henne i... o är allmänt  tjurig.
Viv vågade sig ner till cafét igen.. förresten, jag har lite svårt att vänja mig vid det nya utseendet på cafét.. fast inte är det fult.. bara ovant.
Debbie och Scott bråkar om pengarna som de hittade i Rodneys bil.. och tillslut får Jasmine veta det och hon gillar det inte.
Edna surar för hon är bjuden till Frankrike  på sitt barnbarns bröllop.. men hon vill inte åka. Undrar vad som hänt där tidigare?
Del blir arresterad för att hon knuffat Toni.
Rodney och Kelly är ju bara för söta ihop. Undrar hur mycket pengar han gömt undan egentligen?
Viv och Bob väntar tvillingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0