Catfight igen...

DET FUNGERAR!!!
Efter nästan en månad med noll Internet och grynig tv-bild så är jag tillbaka.
Jag kan inte uppdatera allt som hänt under denna tid så har ni missat massa får ni lösa på annat sätt. =(

Idag fick Katie veta om att Andy och Jo ville ha ett liv ihop och det blev en riktig catfight utanför veterinärkliniken.

Rodney försökte få lite trevlig närhet med Georgina som säljer solpaneler och vindturbiner men eftersom Rodders inte har något eget hem så fick han lite problem. Dumt nog bjöd han in henne i sitt gamla hus som Perdy och Grayson numer äger och givetvis kom de hem lite för tidigt.

Belle är överintelligent så nu ska hon välja skola bland privatskolorna, tyvärr så kunde hon inte välja Hogwarths =)

Eli försökte få Debbie att börja "ta hand" om stulna bilar för att sälja de vidare.


Det slutade med att Andy blev utkastad från gården för där ska Katie bo.


                                      ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


Tack för alla kommentarer under tiden jag inte kunnat blogga =)
Jag har aldrig blivit kallad ordblind men visst... jag kanske är det ;)
Att 4:an visar HTG på nätet för 49kr/mån är kanonbra, för de som vill/kan utnyttja det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0