"Killälvor...klart att de finns..

..för annars skulle det ju inte finnas älvbebisar!"  Hon är så söt lilla Belle... Jag hade velat se hennes kompis min när Belle berättat om hur grisar kom till.
I övrigt hände detta:
Alla blir tokiga på Vivs klockringande
Debbie tror att hon kan allt om bilar och råkar backa in i någon hylla och allt rasar över baken på bilen
Donna och Marlon flyttar in i Louises lägenhet på puben.
Del får nog av att Paddy dreglar över Toni.
Toni kastar sig över Cain
Sadie och Cain försöker att samarbeta för att bli miljonärer..
Shadrach tror att han kan ge Lisa det Zac inte skulle ge... Hahahahahaaa..


Kommentarer
Postat av: Jan Ekbom

Hej!



Härlig blogg du har. Jag har följt Emmerdale varenda dag i snart 4 års tid. Jag missar inte ett enda program, utan spelar in det om jag inte kan se det.



Detta avsnitt du kommenterat var faktiskt ett av de bästa på länge. Roligt och lagom dramatiskt.



Jag kommer att följa din blogg.



Mvh Jan

Postat av: Adm

Tack! =)

Det är kul när det inte bara blir elände, idag var det många skratt åt Donna och Marlon.

2009-04-17 @ 13:49:10
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0