Kan en kidnappning bli tråkig?

Jaaa!
Jag tycker att de drog ut alldeles för länge på detta.. man vill ju se lite av de andra och inte bara en handling.
Nu blev det lite oväntat ändå... inte trodde jag att Cain skulle skjuta Sadie... dessutom så trodde jag inte att Sadie var med på det. Nåja, tror ni Cain kommer undan?
Han var ju rätt söt när han snott en volvo och lånade ägarens megatjocka glasögon... Mr Magoo! (enligt han själv), undrar hur han kunde köra bilen då...
Fast snyggast var han i kostym...otroligt!

Lite kul att se de andra idag. Val och Dianes fight om puben. Fast jag förstår om Diane inte vill ha sin syster som delägare.

Åhh vad jag saknade Andy,Jo och Katie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0