Diskutera den närmaste framtiden här...

Den som vill veta vad som händer snart i serien, alltså i svensk tv kan diskutera detta här.

OBS! OBS! OBS!

Vill du inte veta i förväg så läs inte kommentarerna..


Som vanligt får ni maila mig om det uppstår problem bland dessa inlägg eftersom jag inte kommer att läsa här själv..

Hälsningar

Marie
 
(tyvärr har det varit lite prolem med att kommentera här, jag vet inte varför...men kollar upp det när jag hinner)
 
9/12-2019: Jag hittar inte problemet för det står att man ska få kommentera. Jag har sparat om allt så vi får se om det fungerar.


[email protected]

Kommentarer
Postat av: Erik

Alla som gillar Jo, titta noga på henne nu, medan ni har chansen. Jag tror hon försvinner redan i morgon. Förstår inte riktigt hur det ska gå till bara.

2011-03-09 @ 10:16:47
Postat av: Honey

Har läst någonstans att Jo följer med Lee,han får ett nytt jobb någonstans. Lee kommer senare tillbaka till Emmerdale.

2011-03-09 @ 10:47:30
Postat av: Erik

Jo, det stämmer, han kommer visst på Andy med att sabotera saker på gården och slänger ut honom och hjälper sedan Jo att ge sig iväg från byn.

2011-03-09 @ 10:52:02
Postat av: Honey

Mitt inlägg försvann,gör ett nytt försök.

Läste nånstans att Jo följer med Lee,han får ju ett nytt jobb. Lee kommer tillbaka till Emmerdale senare.

2011-03-09 @ 10:59:28
Postat av: Erik

Ibland får man lov att uppdatera sidan för att kunna läsa sitt inlägg. Har själv råkat ut för det ibland.

2011-03-09 @ 11:07:31
Postat av: Liina

Svar till lilla Jag :



Jag tror du missade det jag skrev förut om Andy



Debbie dömdes till att flyttat på kroppen. Och blev släppt nästan med en gång efter Jasmin fick sin dom 4-5 år i fängelset.Polisen dömer aldrig eli eftersom dem inte var medvetna om vilken roll han hade.

Efter att Debbie har suttit i fängelset så utvecklas Debbie till en annan person. Hon känner att hon vill kämpa för att få Sarah tillbaka , och vill hålla sig på rätt sida av lagen.Debbie Kämpar verkligen över att få träffa Sarah , andy kämpar emot.En dag kommer Debbies pappa Cain tillbaka för att vara en far för debbie igen.Debbie berättade för Cain att Andy vägrade henne träffa Sarah.

Carin ser självklart till att hans dotter får träffa sitt barn , men eftersom debbie inte vill göra olagliga saker så får Cain göra det på sitt egna spydiga sätt.



Debbie får hjälp av Natasha Wylde ( nya ägaren till the kings hus) att betala advokat kostande för att vinna tillbaka sarah i en vårdnadstvist. Debbie vann tillslut Vårdnaden om Sarah pgp av att Andy gav upp vårdnaden.

Tror sarah skall fylla 6 år 2011 . Fast jag är inte säker.Eftersom hon föddes 05 och det är 2011 nu ....



Robert återvänder enbart under begravningen. pardy återvänder inte.

Anna lämnar byn ja.sandy verkar komma och gå i serien .

Nej Katie blir inte gravid , hon träffar bara massa knäppa psykfall till killar hela tiden ju som jag skrev. Ja hon är kvar.



Dem som kommer lämna är : Daz , Jack , Paul , Lexi , Jo , Jasmin , (Killen som är kär i Jasmin ( har glömt hans namn) , Jamie , Ross , Donna .



Shadrach & Eli kommer att försvinna 2010.

2011-03-09 @ 12:24:47
Postat av: Colin

You forgot Eli - he leaves before Jamie. This is hardly "near" future though is it?



You'll find out exactly how Jo leaves in tomorrows first episode.

2011-03-09 @ 15:25:15
Postat av: Liina

it was very long ago many of these people disappeared from emmerdale ... is very difficult to remember in what order them disappeared.When I follow emmerdale in 2011 But thanks.



The person who wants to know this , want to follow emmerdale in 2011. I do not think order is important , when I still must tell for the person that people have disappeared from emmerdale

2011-03-09 @ 16:38:22
Postat av: Colin

I don't wish to argue with you. As far as Eli goes I just meant you were giving a list of people who are leaving but missed out someone who left more recently than someone else you mentioned.



Also I feel a bit disappointed for others that a section designed for "near future" spoilers has already given quite a bit of detail SIX months into the UK future (the result of the custody case) as well as giving names of people who leave 8 and 17 months into the UK future. Now it is just a "spoler" page rather than a "near future spoiler" page.

2011-03-09 @ 16:55:14
Postat av: Colin

Hang about - am I going mad? I swear the bit about Eli and Shadrach wasn't there before!!

2011-03-09 @ 16:57:34
Postat av: Colin

Aha, I've just realised you replied in English - thank you! I can't always tell as Google Translate has the bizarre habit of trying to "translate" English as well, with sometimes bizarre results!



Now I can be sure I understand the second paragraph correctly, it seems to me that because you were filling in the gaps for someone who wants to start watching 2011, perhaps this would have been better under the "NUTID i HTG" tab.



By the way, for whoever wanted to know, the other current Sweden characters who depart before current UK time are: Paul, Mick and Lee Naylor, Lily, Adele (from the factory), Viv and Terry. Douglas is currently on a break. You could also count recurring characters such as John McNally and Bishop George.

2011-03-09 @ 17:31:49
Postat av: Colin

Not Paul, I meant Anna! And the chap who went out with Jasmine is called Jake Doland.

2011-03-09 @ 17:42:55
Postat av: lilla jag

tack så mycket!

Jag trodde att Andy skulle förlora vårdnaden om sarah för att han är som han är farlig. Skulle inte jo lämna sarah till debbie? hur länge sitter debbie i fängelse innan jasmine kommer och erkänner? Skönt att höra att debbie kommer att bli en bättre människa hon är en smart tjej.

vad händer med cain och cherity vad händer i deras liv?

okej så robert återvänder för begravningen bara men andy och han kommer inte att bråka eller så?

kommer det några nya roller snart är nyfiken på dom nya.. jaha vad händer med lexi var försvinner hon någonstans? vem är det som kommer äga nya kings företaget för mig du sa att det skulle vara någon.

okej katie är kvar och kommer bara träffa sådana killar typsikt henne måste jag säga.. vad händer nu med Nicola i avsnitten här är hon hemlös vad häder?

2011-03-09 @ 18:34:59
Postat av: lilla jag

vad händer med eli du skrev att han försvinner snart. scarlett försvinner med va?

2011-03-09 @ 18:40:05
Postat av: Jesper

Nej nej!!Scarlett är som tur kvar...

(Det är ju hon med sitt arv som får styra upp Carl och Jimmy...)

Eli är kvar för er bra länge till :)

(Om ja nu ä på rätt flik? vart mycke att hålla reda på haha!)

2011-03-09 @ 19:12:17
Postat av: Liina

sorry but you do not want to know things .. Do not read



_

Eli försvinner inte snart utan i 2010,

Scarlett är kvar.



Nicola Bor kvar i Prästgården fram till att hon berätta för Jimmy att hon är gravid ungefär.Jag vet inte vart lexi försvann , men hon försvann ur serien alla fall.



jo lämna sarah till dingles. Men eftersom Andy är hennes pappa får han övertaget när Debbie sitter i fängelset . Debbie sitter i fängelset i ca 2-3 månader tror jag , sen sitter hon kvar lite till för att tjäna av resten av hennes tid... Men tiderna stämmer inte inte ihop med verklighets-tid. Tror hon dömds till 6 Månader .



Robert skulle ha kört Andy någonstans , men han kände att han inte klarade av det. Nej jag har inget minne av att dem bråkar ... Robert är inte med så mycket.



15 Januari kommer nya personer komma in . Och Nej dem tar inte över Kings företag , utan dem köper bara deras fd hem . Dem har ett eget företag. Men dem måste vara väldigt rika eftersom dem köper tillbaka kyrkan till samhället.



Natasha - frun

Mark- Maken

Nathan - Son -"vuxen" 26 år dyker upp i Feb.. Är väldigt en elak/hemsk person.

Maisie - Dotter -"vuxen" 24år? Dyker upp i feb.

Will - Minsta sonen omkring Bellas ålder



2011-03-09 @ 19:31:39
Postat av: Liina

Jesper : haha du har rätt :D Det är verkligen inte lätt att hålla reda på allt

2011-03-09 @ 19:32:35
Postat av: Liina

År 2009

Kommer bli ett Dingles år Kan jag säga :) Kommer handla väldigt mycket om Debbie/Cain/cherity ...



Vad är Emmerdale utan detta par Cain&cherity

2011-03-09 @ 19:39:40
Postat av: Jesper

Colin: Please turn on the tv,it's start now haha :)

(how do I spell :telly or telli ?)

2011-03-09 @ 19:58:48
Postat av: lilla jag

ska inte scarlett åka i väg till canada? är det sant kommer scarlett att rädda jimmy och carl?

vad roligt att höra att sarah kommer till dingels synd att andy kommer ha övertaget om henne så han får vårdnaden när hon sitter inne?

Det var lång tid som debbie kommer sitta där.

okej då blir nicola kvar länge hos ashelly och lourel? blir det någon flytt för dom kortare tag eller hinner dom köpa kyrkan innan dom flyttar?

när bli nicola gravid? är jimmy deprimerad så att han söker upp henne och har ett förhållande med henne?

oj då är det inte så längt kvar tills nya kommer då blir det intriger?

härligt med dingels år vad skulle serien vara utan dom. när dör shadrack?

2011-03-10 @ 18:43:46
Postat av: Liina

Jo hon kommer vid senare åka och besöka sin mamma i canada men scarlett är bara där på besök.



Andy har inte ensam vårdnad , men han anser sig ha det.Därför tar han Sarah från dingles ... Väldigt löjligt så dem har hållt på som dem har gjort med sarah.



Ashelly och lourel , hinner inte flytta från byn inna kyrkan köpts.



nicola Blir gravid i feb månad. Allt är ett misstag etersom dem var väldigt fulla . Nicola was horrified but Jimmy was more amused. Nicola var skräckslagen men Jimmy var mer road. Nicola var generad och avvisade Jimmy's försök till en relation.



Det kommer bli intriger som bara den , mest pågrund av den äldsta sonen är så avensjuk på folk som kommer nära hans föräldrar... Kommer bli ett jävla liv :'D



shadrack dör om ca 1 år



2011-03-10 @ 19:34:11
Postat av: lilla jag

okej då åker scarlett bara bort ett tag men återvänder är det hon som får jimmy och carl på fötter igen? kommer dom att ta hand om scarlett när lexi försvinner?

okej men då är det snart som nicola blir gravid men det är ett misstag allt detta med dom två jimmy sörjer fortfarande eller?

ja jag tycker det är sjukt som dom håller på med sarah men anser att andy inte ska ha henne men dingels kommer att ha vårdnaden med över henne och andy med så hon kommer vara med andy?

vad händer du skrvier att det är löjligt som dom håller på. antar det blir bråk när han tar henne?

okej jippi intringer härligt vad händer kan du beräta? jasså är det så med den älsta sonen okej.

skönt att lourel och ashelly inte hinner att flytta från byn.. just det kommer katie att jobba med hästarna?

okej då är det ett bra tag kvar tills shadrack lämnar serien med andra ord..

2011-03-10 @ 20:15:01
Postat av: Jesper

Scarlett klarar sig själv bäst utan hjälp sörru! :)

2011-03-10 @ 20:30:33
Postat av: Jesper

Sarah kommer senare att bo hos mamma-Debbie!

2011-03-10 @ 20:32:25
Postat av: Jesper

Ja som vi alla nämnt tidigare så dog Shadrack i somras-så det tar minst ett år kanske 1,5

2011-03-10 @ 20:35:00
Postat av: Liina

Ja allt var ett misstag.Men dem blir tillsammans senare . Tar hand och tar hand Scarlett kan man väl inte säga .. Har för mig att hon fyller 18 väldigt snart. Men kan missta mig.



Den sista tiden av Debbies fängelsevistelse får andy henne. Det är ingen annan än Debbie/andy som har vårdnaden,



Misshandel , svartsjuka , mord m.m :*D. Mer tänker jag inte berätta. Ja med den äldsta sonen mer eller mindre ...



Jag tror Katie fortfarande jobbar med hästar ... :)

2011-03-11 @ 16:40:28
Postat av: Lina

Nathan/sonen i familjen ... Han är helt galen om jag nu tänker efter...

2011-03-11 @ 16:42:31
Postat av: lilla jag

Vad jag menar är att hela tiden har dom sagt att jimmy och lexi ska ta hand om scarlett därför frågade jag om dom har hand om henne jimmy och carl.

jag antar att det är nu som dom börjar utredningen om shane?

okej så dingels kommer att ha sarah ganska länge innan andy får henne



åh jag vill ju veta vad som händer när den nya familjen kommer in och alla intriger händer är det någon av karaktärerna som dör som är nu? skrev du inte att det var ett idoit som mördade viv och terry är det den sonen?

2011-03-11 @ 18:24:31
Postat av: Liina

Ja utredningen är på gång just nu. Men det är ingen mordutredning ännu...



Nej det är inte sonen som mördar viv & terry . Deras mördare är en Polisman som får större roll i framtiden. Polisen som dödar dem kommer komma in i serien snart.



2011-03-11 @ 19:29:34
Postat av: lilla jag

ja det är roligt om det kommer in lite folk i serien. kommer diane och barnen att åka till jack? eller blir det aldrig av?

den polisen är han istället för shane?

vad händer med cain och charity?

2011-03-11 @ 19:33:25
Postat av: Liina

Dem hinner aldrig åka. Ja man kan säga att han är istället för shane . fast jag tror denna nya polisen är en annan typ av polis än vad shane.



Vad vill du vet om Cain och Charity ? :)

2011-03-11 @ 20:48:44
Postat av: lilla jag

tack för du svarar. okej trist att dom inte hinner träffa han. ja någon måste väl typ ersätta shane.

ja berätta allt som finns om cain och charity

vad händer med dom och hur är dom?

2011-03-12 @ 19:34:38
Postat av: Liina

Nja det är väl inte jätte synd , skådespelaren var ju jätte sjuk. Man kommer få se en spökbild på Jack sedan ....



Kan säga att utan cain och charity finns inget hem till gården , dem är så jävla roliga så det finns inte :D även fast dem alltid hamlar i trubbel . Cain är min favorit i hem till gården.



Cain som du vet dyker helt plötsligt upp i Debbies hem . För att ställa upp för sin dotter. Han hinner inte gå många steg tillsammans med sin dotter i emmerdale innan han blir nerslagen av carl & Jimmy som kräver att få tillbaka sina pengar , som Cain tydligen har snott från deras pappa tom.



Och det kommer handla mycket om dessa Pengar , Kings kamp att få tillbaka dessa pengar. Carl är speciellt desperat och besatt .



Cain har inte förändras något.

( om du nu har sätt på hem till gården senast han var med)

För Cain finns inga som helst gränser om vad som är rätt eller fel. Han fäller väldigt mycket spydiga kommenterar hela tiden , men det är på sätt så man tycker om honom. Han gör verkligen allt för skydda Debbie mot allt som han anser är farligt för henne . Han verkar ha väldigt hög status oss brottslingar så han anlitar brottslingar för göra saker åt han.



Charity tänker jag inte berätta något om henne återkomst , den är väldigt dramatisk och måste upplevas :D. Men denna Charity är besatt av pengar och hon kommer göra vad som helst för att ha massa pengar.



Cain och charity = pengar , kidnappningar , Våld, misshandels fall , Kärleksproblem utom denna värld :)



Väldigt underhållande måste jag säga ... Dessa karriär slutar aldrig att förvåna :)

2011-03-13 @ 00:14:21
Postat av: lilla jag

kul att få se spökbild på jack..

men hur reagerar debbie när pappa cain helt plötsligt kommer ditt och vill finnas för sin dotter blir hon galen eller? jag minns inte att han snodde pengar av tom men jag antar att carl och jimmt inte får se dom pengarna eller?

självklart har jag sett avsnitten med cain och minns precis hur han var innan han försvann i väg

okej så han kommer hålla på mycket med skuma affärer och sådant och skydda debbie men debbie skulle väl bli en bättre människa?

har inte hon alltid varit besatt av pengar cherity? jag minns henne som det.. åh snälla kan du inte berätta mera om henne jag vill så gärna veta..

vem kommer dom att kidnappa denna gången?

2011-03-13 @ 15:59:44
Postat av: Lina

Jag råkade skriva fel namn för pappa heter Max ?



.Debbie blir sjävlklart Chockad men hon blir väl samtidigt glad över att ha sin pappa där. Cain Hjälper ju Debbie väldigt mycket allt detta med Andy.-Debbie är en bra människa , men Cain ser till att folk håller sig på avstånd ifrån sin dotter , du vet överbesyddande.



Jag var inte så gammal när Cain senast var med , så jag vet inte häller vad det är för pengar han har snott . Men det verkar vara flera miljoner.



Cherity Har alltid varit beroende av pengar , därför är det så roligt att se att hon fortfarande är det.



Det kommer komma två nya bröder in i serien om ca 9 månader på hösten 2009 Nikhil & Jia dem kommer öppna en ny fabrik i byn , ( någon typ av förpackning av varor) . Alla i dingels kommer jobba där förutom Debbie/Cain/Zak Dingle/Aron och några andra ifrån byn.



Cain gillar inte dessa bröder , och beslutar sig för att kidnappa/misshandla ena brodern Jia när han skulle ta och åka iväg med firma bilen på ett uppdrag med Jobbet.För att kräva honom senare på pengar. Han anlitade några kriminella för kidnappa och misshandla honom. Men allt går i krass , när det inte är Jia som sitter i bilen utan cherity , eftersom hon tog körningen ( hon jobbar på fabriken också). Det slutar med att dessa brottslingar kidnappar och misshandlar henne och dumpar av bilen i skogen :D,



Kommer även ske andra kidnappningar



2011-03-13 @ 17:51:05
Postat av: lilla jag

Max är ju broder till carl och jimmy.

Nej jag var inte heller så gammal när cain var med men kommer i håg endel med han endå.

jag tycker det är jätte skönt att höra att cain hjälper debbie mycket mot andy skönt att höra. jag förstår att debbie kommer bli chockad och det måste vara jobbigt för henne att pappa kommer och överbeskyddar henne. ja debbie är en bra människa och jag hoppas att hon fortsätter med det.

vet inte heller vad det är för pengar som dom anklagar cain för. ja cherity har inte förändrats ett dugg då med andra ord eller?

okej kul att det kommer nya och att det kommer en ny fabrik. men varför tycker inte cain om dom för? har dom gjort honom något eller? vad händer när cain får veta att det var charity dom tog?

kommer charity att gifta sig med någon rik snubbe igen eller blir hon tillsammans med cain?

vad för andra kidnappar händer?

2011-03-13 @ 20:43:38
Postat av: lilla jag

med andra ord marlon jobbar med på den nya fabriken?

2011-03-13 @ 20:46:20
Postat av: LIna

cherity är samma person har inte ändras till det bättre alla fall 8). Debbie & cherity har inte haft någon kontakt sedan cherity lämnade byn , så hon visste inte om att Sarah fanns .



Cherity har dessutom en liten son också som heter Noa , vet inte vem som är hans pappa.



Cain gillar inte att Cherity jobbar där och vill på så sätt förstöra lite :). Cain försöker låsas som ingeting när det kommer fram att Cherity hade råkat ut för detta , det kommer ju fram sedan att Cain ligger bakom det hela.



Cain & cherity kommer försöka gifta sig :) Men Cherity klara tillslut inte av att gifta sig. komiskt nog var det hon som friade ...



Nej Malorn jobbar inte där .

2011-03-13 @ 23:07:58
Postat av: Frk Höger

Hon heter Charity, med A och hennes son Noah har hon med Chris Tate som ägde Homefarm förut. Chris satt i rullstol och fejkade sitt självmord till att få Chas anklagad för det.

Cain och var det Sadie eller Chas kidnappade Tom King för att få pengar och sedan stack han från byn.

2011-03-14 @ 08:22:53
Postat av: lilla jag

I dag när jag tittade kom jag på en sak hur är det med sam hur går det för honom och samson?

har du något mera att rapportera om charity och cain?

marlon är kock en i dag då med andra ord?

saide återvänder väl inte? visst är hon död?



FRK Höger// Du har helt rätt jag minns chris tate mycket väl och att han tog livet av sig för att sätta ditt henne minns väl..

nu när du säger det så minns jag något svagt att tom blev kidnappad och det var av cain och saide men det med pengar minns jag ingen av.

2011-03-14 @ 18:06:43
Postat av: lilla jag

hur ragerar hon när hon får veta om sarah?

2011-03-14 @ 18:07:56
Postat av: lilla jag

ja hon kunde väl inte gifta sig för han är ju inte rik cain precis.

okej hur reagerar hon när hon får veta att det var cain som förstörde då?

okej varför tycker han inte om att hon jobbar där?

2011-03-14 @ 18:09:36
Postat av: Liina

Hon blir lite chockad , men hon hade åt andra sidan inte berätta för Debbie att hon hade en lillebror. Cain var är ju rik han har ju jätte mycket pengar eftersom han snodde ifrån tom. Men eftersom deras förhållande är så stormigt så blir bröllopet avblåst , precis när dem skall gifta sig i kommunhuset .



Hon blir så klart jätte arg , eftersom hon var så rädd när det hände. Hon hade dessutom med sig sin son Noah och han blev också kidnappad och fastbunden. Dem hade dessutom lovat varandra att inte hålla på med sådan här saker , för Debbies/Sarahs skull.



Charity är inte precis oskyldig av sig precis , hon flirtar väldigt mycket med dessa två bröder .



Jo då det går bra Sam och Samson. Sam hade en lite förälskelse i en tjej som verkade vara den perfekta tjejen för Sam... Men som väntat hade hon inga känslor för honom. Dessutom var tjejen flytning från Polen/ungen eller något liknade , men polisen hittade henne tillslut och hon försvann ur serien.



Det var pgp av en händelse med denna flytningen som Lisa fick fängelse. Dingels var ute och körde bil , så blev dem så nervösa för att polisen ville stoppa dem för kolla vad som fanns i bilen denna flytningen fast blandat i bilen ... Denna tjejen flydde från bilen in i skogen innan polisen stoppade dem.... Det var då Lisa slog en polisman och fick fängelse .

2011-03-14 @ 20:21:05
Postat av: Jesper

Tjejen som Sam gillade kom från Ukraina,men från Göteborg privat!!

2011-03-14 @ 21:00:57
Postat av: Frk Höger

Fö´låt, här rättar jag andra så skriver jag själv fel. Chris försökte få Charity anklagad för mordet på honom, inte Chas.

Ja det var ju Sadie som hjälpe Cain med kidnappningen o jag tror att de fick pengar men sedan lurade Cain henne o han stack med alla pengarna. Tror han skickade lite pengar till Debbie ockoså.



2011-03-15 @ 08:05:19
Postat av: lilla jag

kommer sue tillbaka till byn? är den där pam någon ny kvinna i serien? vad händer med rodny?

jag minns inte att cain är rik hur kan han vara så rik?

så charity blir inte gift med någon rik man då?

kul att det går bra för sam men han kommer att bo kvar i huset hos Lisa?

kan du berätta mera om sams kärlek?



Frk Höger// japp saide och cain plannerade kidnappningen på tom tillsammans men när är det dom åker ut för stuppet då? är inte saide med ner i stupet?

2011-03-15 @ 19:04:04
Postat av: lilla jag

var det inte noha som sue ville få vårdnaden om?

2011-03-15 @ 19:53:20
Postat av: Lina

Nej den där damen som kom nyss , har jag ingen aning om vem hon var , men hon stannar ej kvar i serien.Det händer ingeting speciellt med rodny :) .



Cain har alla fall väldigt mycket pengar :).Nej charity är inte gift med någon rik person :).



Sam bor fortfarande kvar oss Lisa :).



Finns inte så mycket att berätta om sams kärlek.

Det var bella & den nya rika ungen Will träffar på henne först, eller snarare hittar henne ute i ladan ( hon sov där) eftersom hon är på flytt från sitt hemland. Så tar Bella & will hand om henne i hemlighet , ger henne mat m.m ....

2011-03-16 @ 00:42:07
Postat av: Erik

Zoe kommer inte tillbaka.

2011-03-16 @ 07:12:22
Postat av: Liina

Vem Zoe? haha...

2011-03-16 @ 09:50:43
Postat av: lilla jag

ber om ursäkt om jag stavade fel på henne.. synd att hon inte återvänder..

kvinnan som är nu heter ju pam och jagar med rodeny fattar inte vad detta handlar om men men skönt att hon inte blir kvar i serien.. jaha rodney är som vanligt med andra ord händer inget alls..

Nu har dom hittat shane hur långt tid är det kvar nu innan debbie och eli kommer till förhör och allt detta?

Vad händer nu med victoria?

2011-03-16 @ 18:14:06
Postat av: lilla jag

vad händer med flickan som är dotter till Brenda? geinne?

2011-03-16 @ 18:16:30
Postat av: Liina

Det kommer gå ca 1 månad i Slutet av Januari men Ross kommer bli häkta och även Eli innan hon blir det. Tror det är första Januari Donna kommer berätta för Marlon att hon varit otrogen efter det häktas Ross.



Gennie & Bob kommer utveckla känslor för varandra pgp av att bob trodde hans äktenskap med viv var över... Geinna & Bob kommer ligga med varandra dagen innan Viv bli frigiven i förtid. Detta gör att dem väljer att avsluta sitt förhållande precis när det började .



Men Gennie kommer att Jamie kommer börja dejta varandra och sedan besluta sig för att flytta ifrån byn men samma dag kysser Bob henne på pannan och Jamie ser dem .. Han tror det värsta och anklagar dem för att vara tillsammans , Jimie berättar sedan för Viv om deras tidigare affär och kyss... Viv kast ut bob & Jamie lämnar sedan byn & Serien

2011-03-16 @ 19:35:32
Postat av: lilla jag

då kommer ju självklart den viktigaste frågan kommer bob och viv att bli tillsammans igen efter att jamie avslöjat deras affär?

Gennie kommer hon lämna serien?

När i tiden kommer det ske att jasmine erkänner att det var hon och inte debbie? skulle inte debbie och jasmine inledda ett förghållande?



Hur går det för paul, val?

när är det shadrack dör och vad händer med honom under tiden innan han dör? lever han på det vanliga sättet? när kommer cain och charity?

2011-03-17 @ 18:57:05
Postat av: Liina

Ja det kommer dem , men deras förhållande blev aldrig som förut , gick väldigt upp och ner... Gennie lämnar inte serien.



Hon kommer erkänna mordet i början av Mars och det är början av Januari nu :). Dem kommer bli tillsammans väldigt snart.

Shadrack fortsätter leva sitt liv som alkis fram tills hans död om ca 1 år framåt i tiden.



Paul kommer åter uppta kontakt med hans pojkvän/fästman (?). Och han kommer att lämna byn slutet av denna månaden tror jag ... Men han kommer komma tillbaka till Nicolas & Jimmys bröllop .



Cain kommer komma till byn efter att Debbie suttit klart hennes straff för att flyttat kroppen. Längtar verkligen till Cain kommer.

Charity kommer komma några månader efter Cain.

2011-03-17 @ 19:33:26
Postat av: Frk Höger

HALLÅÅÅ LIINA OCH LILLA JAG o mfl

Varför diskuterar ni Shaddrachs död i detta forum, hänger det ihop med det som händer just nu i svensk tv? Adm har ju en speciell tråd för de som vill diskutera det som händer i engelska tvn nu. Här fick vi en egen tråd för oss som inte ivll veta allt i förväg utan bara den närmsta tiden. Berätta för fasen inte om Charity och cain o om Gennie nu eftesom det inte hänger ihop med typ dagens händelser.

2011-03-18 @ 08:17:18
Postat av: Liina

Något är fel på bloggen kan inte kommentera...

Allt försvinner när jag skall skicka i väg

2011-03-18 @ 11:57:16
Postat av: Liina

Testar igen.

Lilla jag vill veta saker , därför svara jag, Vissa saker har H*N vet om och frågat om det som händer lite längre fram... Vissa av saker kommer hända inom en snar framtid. Att säga att cain inte har någon betydelse i Debbies historia är helt fel ... Han kommer komma om ca 3 månader till byn ....



Gennie har vist betydelse eftersom det har med Vivs frigivning och göra och det kommer också se om några månader i emmerdal ... Förstår inte varför vi aldrig får diskutera vad vi vill?... läs inte denna sidan ifall du inte vill veta saker.



Nutid i denna bloggen handlar om det som sker just nu alltså om man tittar på emmerdal varje dag från engelsk TV

2011-03-18 @ 12:08:47
Postat av: Liina

Idagens avsnitt har du fått se Polisen som får större roll i framtiden :)

2011-03-18 @ 12:19:19
Postat av: Frk HÖger

Ja men jag tror inte jag är ensam om att inte vilja veta vad som händer i avsnitten 2010 även om man är nyfiken på vad som händer i januari 2009. Även om nån frågar så kan man hänvisa till andra fliken där man diskuterar handlingen längre fram i serien. Det var ju därför det delades upåp.



2011-03-18 @ 13:11:19
Postat av: Anonym



Men vad är det du inte förstår? vi pratar inte om nutid utan om saker som kommer hända detta året 09 och vissa händelser 10.

Nutidsfliken är tillför avsnitt under år 11. Där diskuterar man inte saker som hände 2 år sedan ..

2011-03-18 @ 14:22:35
Postat av: Anonym



Och jag vet mycket väl varför det delades upp eftersom det var jag som la upp förslaget om två olika flikar.

2011-03-18 @ 14:36:37
Postat av: FrkHöger



Det är ju du sominte fattar, jag menar att det är bättre att ta det som händer senare under året 2009 i nutidsfliken eftersom man kanske inte vill veta allt i förväg medan de som diskuterar nutid säkert inte har nåt emot att det är ett år gammalt avsnitt som diskuteras i den fliken.

2011-03-18 @ 15:17:30
Postat av: Anonym

Du är trög... Jo dem är emot att man pratar gamla saker i Nutiden det VAR DÄRFÖR MAN skaffade en NUMMER 2 FLIK

2011-03-18 @ 16:08:11
Postat av: Jesper

Det här är ju som att äta upp kakan,men ändå vilja ha den kvar......



Se för guds skull Emmerdale 2011 så är problemen lösta!



Samt för de som vill se även de 4:an visar,och skrota denna på förhand idiotiska flik! Vä-Hö Eller upp eller ner,inget mittemellan det har aldrig fungerat i historien och kommer inte att fungera här heller!



Ge ändå Liina lite cred för allt slit med att svara på alla möjliga frågor.

2011-03-18 @ 17:47:00
Postat av: Honey

Hej! Vilka bekymmer ni har! NUTIDSFLIKEN är till för dem som följer avsnitten i engelsk tv (2011).

2011-03-18 @ 18:33:39
Postat av: Lina

Ja precis Honey :)



lilla Jag

http://emmerdalefarm.wordpress.com

lila jag har du frågor så kan du ställa dem här i stället. Skaffade bloggen precis.



MVH

2011-03-18 @ 18:40:35
Postat av: lilla jag

Det är ju inte meningen att vi ska sitta och kasta skit på varandra här inne snälla hur gammla är ni igentligen.. från början var detta en flick där vi pratar framtiden så har det varit hela tiden...



tänkte inte på vilken polis det var som vi fick se i dag men antar att det inte är den kvinnliga polisen...

vågar jag fråga någon fråga här mera??

jag har massor av frågor.

tack Liina för du är så trevlig och hjälpsam

2011-03-18 @ 19:05:36
Postat av: Jesper

Gubbe = 45 år.....

2011-03-18 @ 19:07:13
Postat av: Frk Höger

Jag atycker också att det är bra att man kan svara på frågor men tycker att det är tråkigt att man får spoilers för så lång tid framåt i serien.

Det är inte meningen att kasta skit, bara att man kanske inte vill veta allt som händer i framtiden

2011-03-18 @ 19:08:44
Postat av: Jesper

Hur gamal är du?

2011-03-18 @ 19:11:08
Postat av: lilla jag

snälla då är vi vuxna människor alla här inne varför sitta då och kasta skit på varandra? jag är 26 år..



jag tycker det är jätte bra att man kan få ställa frågor och diskutera framtiden.. låt oss få göra det..

2011-03-18 @ 19:51:37
Postat av: Jesper

Lilla jag: Tycker jag också!

(Tänk om man fick va 26 igen....:D )

2011-03-18 @ 20:16:36
Postat av: lilla jag

ja du jesper jag önskar att jag kunde få vara 20 igen.



skönt att höra att du tycker som jag.. läste lite vad som stog om denna flicken och det står att denna är till för att prata framtiden i denna..

2011-03-18 @ 21:35:28
Postat av: Rutiga stolen

Även om vi fick 3 flikar 1: Nu i tv4 och närmaste månaden 2: Nu i Tv4 och 1-2 år frammåt 3: Nu=2011 skulle det vara svårt att få alla nöjda.



Dessutom är det jättesvårt att berätta lite och inte allt. Många händelser är ju så sammanflätade OCH det är svårt att minnas om det hände 1 månad efter dagens TV4 avsnitt eller 7 månader.



Jag tror det är den risken man får ta när man är nyfiken. Dvs att man får reda på FÖR mycket.



Men när man får reda på tillräckligt mycket blir man nyfiken och kollar på 2011 avsnitten istället. Eller så ser man både TV4 och 2011 som jag gör:-) Då är det bra med TV4 Play och EDepisodes för man kan spola när man tycker ngt blir för tråkigt eller tjatigt.

2011-03-20 @ 19:18:14
URL: http://www.rutigastolen.se
Postat av: Honey

Jag följer bara Hem till Gården på tv4, men eftersom jag är nyfiken så har jag i flera år läst på olika sajter och engelska forum vad som händer.

2011-03-20 @ 21:03:47
Postat av: Liina

Ojoj inte visste jag att ni är så gammal här 8)

2011-03-22 @ 02:08:45
Postat av: Liina

lilla jag : Är inte den kvinnliga polisen ifall inte Katie blir bisexuell i framtiden ;)



2011-03-22 @ 02:17:28
Postat av: Lisa

Kelly har säkert barn som e Jimmys.Hoppas Nicola får jimmy tillbaka,

2011-03-22 @ 20:22:15
Postat av: Erik

4 april Ross lämnar byn för gott.



5 april Donna lämnar byn för gott.



7 april Jack dör av en hjärtattack i Spanien.



8 april Diane flyger ner för att hämta hans kropp. Sedan blir väl begravningen någon gång veckan därpå, antagligen onsdagen den 13 april.

2011-03-23 @ 07:59:00
Postat av: Erik

Begravning måndagen den 11 april säger Colin.

2011-03-23 @ 13:22:47
Postat av: Honey

Jag kommer att sakna Ross.... vem ska man nu vila ögonen på då?

2011-03-23 @ 17:43:53
Postat av: Erik

Det kanske kommer någon snygging till Home Farm?

2011-03-23 @ 18:25:11
Postat av: Honey

Ja, jag hoppas det.

2011-03-23 @ 19:23:53
Postat av: lilla jag

jag vill veta meravad som händer i framtiden i serien..

2011-03-25 @ 08:36:32
Postat av: Jesper

Lillajag: Använd Liina:s egna blogg till det,så att det inte gör något om ni pratar för "långt" i framtiden :)

2011-03-25 @ 12:18:54
Postat av: Åsa

Jag ska snart till London... DÅ ska jag titta på avsnitten som dröjer flera år innn de kommer hit. Så gör jag varje gång jag är där och det är sååååå roligt.

2011-03-25 @ 16:19:38
Postat av: Lina

varför tittar du inte via daton om på dem nya avsnittet ?=)

2011-03-25 @ 17:05:28
Postat av: eva

vart kan man se de nya avsnitten via datan?

2011-03-25 @ 20:52:59
Postat av: LINa

Om du vill försöka komma igen till nutid så kan du

först kolla på via denna länken



http://charley-webb.com/videos/index.htm och kolla fram till Juni

sedan



kolla här http://emmerdalefarm.wordpress.com/about/



och sedan hur man ser via live läs här : http://emmerdalefarm.wordpress.com/hur-ser-man-emmerdal-live/

2011-03-25 @ 21:38:49
Postat av: Liina

Som sagt så tycker jag att man skall försöka hinna i kapp innan man börjar titta live... tar sig tid till det och inte stressa . För det är som sagt 2 år framåt i tid .. livssituationerna ser väldigt annorlunda för nästa alla i byn , och det kan var svårt att förstå , man kommer dessutom ha för många frågetecken 8)

2011-03-25 @ 22:00:31
Postat av: Liina

länk nummer två i ordningen , råkade skiva fel ;)

http://emmerdalefarm.wordpress.com/datid-i-emmerdal/

2011-03-25 @ 23:17:57
Postat av: Jesper

Eva: Jag har lagt ut flera länkar under fliken mitt i på startsidan!

2011-03-26 @ 05:50:27
Postat av: Jesper

Och så de som Liina har på sin sida,så nog ska du kunna se 2011 om du vill nog! :)

2011-03-26 @ 05:57:07
Postat av: Eva

tack för all hjälp

2011-03-27 @ 11:24:28
Postat av: lina

Det var så lite

2011-03-28 @ 19:01:10
Postat av: lilla jag

vilken sida var det till hennes blogg nu`?

2011-03-28 @ 21:31:23
Postat av: lilla jag

velken sida var det nu igen till hennes blogg?

2011-03-28 @ 21:32:38
Postat av: lilla jag

skumt med sidan försöker igen

kan jag få sidan till henne igen?

2011-03-28 @ 21:34:49
Postat av: Rutiga stolen

Liinas sida hittar Du på: http://emmerdalefarm.wordpress.com/

2011-03-29 @ 20:30:13
URL: http://www.rutigastolen.se
Postat av: Katarina-Cinnamon

Tack Lina för länkarna, jag håller nu på att kolla in januari 2010 :-) Så kanske jag kommer ikapp till nutid inom en snar framtid ;-)

2011-03-30 @ 19:44:18
Postat av: Lina

Försök att inte titta igenom för snabbt , så att ni lär er namnen på dem nya personerna . :)

2011-03-31 @ 23:57:19
Postat av: Erik

Så här står det om Charley Webb som spelar Debbie på Imdb. Killen hon är ihop med är alltså Pollards son David. När hon ska vara barnledig framgår inte riktigt av det här, men tydligen inte nu snart i samband med mordet på Shane i alla fall. Och det lär inte synas på att magen blir större på ett bra tag heller..



Announced that she is pregnant with her first child by boyfriend Matthew Wolfenden, with whom she has been in a relationship with since November 2007 (18 September 2009).



Gave birth to her son Buster Lawrence Wolfenden, fathered by long-term boyfriend Matthew Wolfenden, eight days late (3 April 2010).



Was six months pregnant with her son Buster when she went on maternity leave from "Hem till gården" (1972).



Returned to work five months after giving birth to her son Buster in order to resume filming "Hem till gården" (1972).

2011-04-02 @ 08:17:47
Postat av: Liina

Det hämder inte på bra tag Eric

Nästa år i emmerdale 2010 ... och det är början av 2009

2011-04-02 @ 18:27:29
Postat av: Liina

Det har inget med mordet att göra

2011-04-02 @ 18:28:34
Postat av: Liina

Debbie kommer innan gå ner SÅÅÅÅ MYCKET i vikt så hon ser sjuk ut!=(

2011-04-02 @ 18:38:25
Postat av: Erik

Daz försvinner för gott 26 maj och Cain kommer tillbaka den 30 maj.

2011-05-18 @ 06:54:36
Postat av: Lina

Jag älskar verkligen Emmerdale i denna perioden. Den var så himla spännande och bra handling .Vet ni vem/vilka som var manusförfattare under 2009?

2011-07-01 @ 02:08:44
Postat av: Kula78

Jag har en fråga. E det nån som vet vad Maisie heter på rikigt? Har letat som en dåre men hittar inget.

2011-12-12 @ 06:24:30
Postat av: Fröken Höger

Maisie heter egentligen Alice Coulthard

2011-12-12 @ 11:44:35
Postat av: Hanna

Vart var det man kunde kolla på avsnitten som går i England nu? Har letat som en tok, men hittar det inte.

2011-12-14 @ 13:12:21
URL: http://www.alittlebitofhanna.blogspot.com
Postat av: Kajsa

"Alla" moderna avsnitt av Emmerdale finns på Youtube

Skriv "ED 12th January 2010" i sökfältet så kommer man till Mark försvinner ur serien dvs där vi är 16 dec 2011. Sen är det lätt att hitta nästa avsnitt i länkarna på den sidan. Lite svårt ibland med Engelska helgdagar eller Fotbollsmatcher men det går. Har sett fram till Aug 2010 utan att ha missat något avsnitt.

2011-12-18 @ 10:10:07
Postat av: Rutigastolen

Kanalen EDepisodes som laddade upp alla Emmerdale avsnitten har tvingats stänga ner. Detta då Youtube och ITV "hotade" honom med att stänga ner kanalen och ta bort alla avsnitten (ca 3 år av Emmerdale avsnitt). Kanalen finns fortfarande men är dold. Vill man se ett avsnitt måste man veta vilket datum programmet sändes i England och söka på just detta datumet. Lite krångligt när man ska börja leta sig fram mellan avsnitten.

2012-01-31 @ 21:47:31
URL: http://www.rutigastolen.se
Postat av: Rutigastolen

Nya HTG avsnitt kan för tillfället ses i denna blogg: http://aaronlivesy.wordpress.com/

2012-03-07 @ 12:48:48
URL: http://www.rutigastolen.se
Postat av: Rutiga Stolen

Det finns just nu ingen möjlighet att se nya HTG avsnitt om man inte ser dem "live".

2012-04-14 @ 10:49:16
URL: http://www.rutigastolen.se
Postat av: Frida

Har en vän i England som skvallrar om saker som händer i framtiden. Så Jacksons krasch, och förlamning, var ingen överraskning. Dock var det jobbigt eftersom jag verkligen tycker om hans karaktär och inte vill att han ska försvinna. Varför inte klippa bort någon tråkig, som t.ex. Pearl eller Terry?

2012-08-22 @ 11:01:58
Postat av: Anonym

http://www.streetsmarttaxi.com/blog/

Postat av: Angelica T

Tråkigt att ingen skriver något här :(

Visste iaf om att Charity och Jai kommer att gifta sig och att Sarah har någon sjukdom. Men inget hon kommer dö av iaf tror jag.

Även Katie och Declan kommer gifta sig (har sett det på emmerdales hemsida men svårt att bekräfta helt 100% eftersom allt är låst till UK :()

Sen kommer även Debbie att bli gravid igen. Det kommer komma en ny kille till byn som Chas kommer att gifta sig med eller så blir det något med Carl om jag inte minns fel, något triangeldrama var det iaf.
Om jag inte minns fel så blir det dubbelbröllop med Chas och Debbie med resp. men inte helt säker. Någon har dubbelbröllop iaf.

Marlon och Lauren kommer ha ihop det och har för mig att hon och Ashley kommer att skiljas innan eller pga av "affären". Tror dem blir tillsammans också.

Kan inte komma på mer nu men ni får gärna fylla på eller rätta till mina fel :) Kom igen nu. Vet att någon måste sitta på något :) Och blir ni sura för att jag "avslöjat" för mycket så sluta gå in på detta avsnitt då detta är till för just skvaller om framtiden ;)

2013-03-29 @ 18:44:58
Postat av: Lena

Ashleys första fru och Nicolas syster, Dianas dotter Bernice återvänder till serien vilket glädjer mej

2013-04-30 @ 10:53:26
URL: http://3pa2.wordpress.com
Postat av: Lena

Ashleys första fru och Nicolas syster, Dianas dotter Bernice återvänder till serien vilket glädjer mej

2013-04-30 @ 10:55:00
URL: http://3pa2.wordpress.com
Postat av: Lena

Ashleys första fru och Nicolas syster, Dianas dotter Bernice återvänder till serien vilket glädjer mej

2013-04-30 @ 10:55:43
URL: http://3pa2.wordpress.com
Postat av: Stina

Har hört ryktas att Nathan ev. kommer tillbaka. han har pratat med producenten såg jag på en liten filmsnutt

2013-05-07 @ 16:18:30
Postat av: Annica

Jag undrar ifall det är någon som vet ifall man kan se framtida Hem till gården avsnitt på datorn? Har kollat runt på youtube men hittar de nya från i år men vill se från slutet av 2011 och 2012 och där finns inte alla avsnitt med.
Tack på förhand!

2013-05-26 @ 02:09:54
Postat av: Rutiga Stolen

Kan bekräfta att Declan och Katie kommer att gifta sig. Det kommer dock, som vanligt, inte vara "ett för evigt lyckligt" par.

Ännu har Nathan inte kommit tillbaka men man ska aldrig säga aldrig...

Chas kommer att ha en "affär" med Debbies killa Camron. Hon kommer senare att gifta sig med Dan men det blir ett rekord kort äktenskap eftersom hon åker i finkan på bröllopsnatten för mord. Det är dock inte Dan som dör och det är inte Chas som är mördaren... Förhållandet med Cameron kommer därefter att fortsätta i öppenhet.

Debbie kommer att få barn med Andy. Sarah blir räddad av detta barn. Efter avslöjandet om Camerons otrohetsaffär blir Debbie ganska "knäpp".

2013-06-18 @ 14:24:20
Postat av: lilla jag

Har dom bytt skådis på amy?
kommer amy ångra sig om barnet?
kommer debbie få ett barn till?

2013-08-20 @ 13:36:01
Postat av: lilla jag

vem är det som har försökt att mörda cain? och vem är det som gjort sig av med hans bil?

kommer bell att få träffa sean`?

2013-08-21 @ 13:39:54
Postat av: Angelica T

lilla jag: Det var Zak som försökte mörda Cain. Zak blir tydligen galen och inlagd och tror det har med vad han gjorde mot Cain att göra. Sen var det Jai som hade någon bekant (som vi aldrig fick se) som gjorde av med bilen. Men det var Jai som saboterade bromsarna men efter att Cain blev attackerad så kände han sig tvungen att göra av med den. Debbie kommer få ett barn till med Andy som står ovan. Det blir en son. Amy ångrade sig och tog hem barnet och ångrade sig igen. Men om jag fattat det rätt så kommer hon ha kontakt med sin son i framtiden då hans adoptivföräldrar dör.


MASSIV SPOILER!!! LÄS EJ OM DU INTE VILL VETA VEM SOM KOMMER DÖ!!!!!!




SISTA CHANSEN ATT ÅNGRA SIG INNAN NAMNET KOMMER!!!





Gennie kommer att dö i en bilolycka efter ett bråk med Debbie. Och om jag fattat det rätt så kommer Gennie och Nikhil att få ett barn tillsammans :) Men det är en helt annan sak.


Ni får ursäkta att jag inte kan hela historierna om varför/hur vissa saker händer men det är för att jag fått reda på detta via instagram (emmerdale_spoilers) och det jag lyckas se på itv's hemsida (som tyvärr inte stöds utanför SB :( Men det med vem som attackerade Cain hittade jag faktiskt på youtube efter att jag googlade det.

2013-08-26 @ 11:39:54
Postat av: lilla jag

tusen tack så zack kommer att få ett straff för att ha försökt mörda cain? sanningen kommer ut? kommer jai att bli fri då? hur kommer alla andra ta detta att det är zack?

okej så amy kommer att få sin son igen när föräldrarna dör?

2013-08-27 @ 10:48:12
Postat av: Angelica T

Jag vet inte om det leder till att Jai blir fri eller om alla får reda på det eller bara familjen dingels. Jag fattar det som att det är någon utav adoptivföräldrarnas mamma som tar kyle men amy blir väl inblandad i det för att hon är den biologiska mamman. Vi får nog helt enkelt vänta och se :) jag försöker att inte få reda på för mycket utan bara själva huvudhistorien. Annars vet man för mycket och då är det inte lika kul att se sen :) men kanske någon annan vet? :)

2013-08-27 @ 11:43:56
Postat av: lilla jag

men jag vill gärna veta vad som händer

2013-08-28 @ 09:15:14
Postat av: Anonym

Cameron kommer att bli jätteläskig. Och mörda 3 personer.

2013-09-04 @ 12:46:09
Postat av: Anonym

John barton kommer också dö. Rhona kommer bli beroende av piller. Bernice, dianes dotter kommer tillbaka.

2013-09-06 @ 21:40:35
Postat av: Anonym 2

John barton kommer också dö. Rhona kommer bli beroende av piller. Bernice, dianes dotter kommer tillbaka.

2013-09-06 @ 21:41:21
Postat av: Bla bla

John barton kommer också dö. Rhona kommer bli beroende av piller. Bernice, dianes dotter kommer tillbaka.

2013-09-06 @ 21:41:47
Postat av: Bla bla

John barton kommer också dö. Rhona kommer bli beroende av piller. Bernice, dianes dotter kommer tillbaka.

2013-09-06 @ 21:42:23
Postat av: Spoiler alert

John Barton kommer också dö. Rhona kommer att bli pillertrillare och bla ta överdos och vänstra med en tjej för att få piller. Dianes dotter Bernice kommer tillbaka till byn.

2013-09-06 @ 21:46:20
Postat av: Anonym

Moira blir "ihop" med Cain!

2013-10-06 @ 02:25:14
Postat av: lilla jag

har ett par frågor

1 kommer val att återvända och kommer eric att skiljas från henne då?

2 kommer det gå bra för eric igen med affärer?

3 vad är rahel uteefter när det gäller sandy?

4 vad kommer hända med sandy?

5 vad händer med familjen barton? kommer dom ha gården kvar? kommer holly bli beroende igen?

6 kommer paddy och rhona gifta sig?

7 hur kommer det gå för declan och affärerna?

8 blir declans syster kvar?

2013-10-10 @ 14:05:24
Postat av: Elin

Lilla jag: Jag kan svara på några av dina frågor, men jag vet inte allt:)

1. Val kommer tillbaka. Eric börjar dejta Brenda men blir ihop med Val igen.

2. Ja.

4. Tror Gabby märker vad Ashley håller på med och berättar för Laurel.

5. Händer en hel del med familjen. De har kvar gården. Holly kommer att flytta till London för att jobba och Hannah flyttar senare efter.

6. Ja det gifter sig.

8. Ja.

2013-10-13 @ 23:31:04
Postat av: lilla jag

vad är det med zack?

kommer cain att anmäla adam för branden?

kommer det gå bra för barton att ha gården?

flyttar Aaron med denna kille?

2013-10-14 @ 10:16:57
Postat av: lilla jag

måste bara få veta kommer aaron åka ditt för branden eller kommer adam att göra det? kommer cain vara tyst?
hur blir det för barton med gården kommer det ¨gå bra

vad är felet på zack?

flyttar aaron med killen ed?

2013-10-17 @ 13:40:55
Postat av: lilla jag

Vad är det för fel med zack?
Kommer Adam vara helt fri från branden?
Kommer aaron att återvända?

2013-10-31 @ 08:27:38
Postat av: Elin

lilla jag: Tror inte Zak har cancer, utan att det är något psykiskt.. Ja Adam är fri från branden och nej Aaron kommer inte tillbaka.

2013-11-05 @ 13:24:16
Postat av: lilla jag

Kommer sanningen fram vad som är fel på zak kommer han lämna serien.

Vad kommer hända med ashely

När kommer sanningen fram om cameron och chas

2013-11-06 @ 15:32:49
Postat av: Elin

lilla jag: Ja det kommer det göra till slut. Nej han lämnar inte serien. Det dröjer ett tag innan sanningen om Chas och Cameron kommer fram.

2013-11-10 @ 23:24:01
Postat av: lilla jag

Kommer zak bli frisk?
Kommer Laila och David bli ett par?
Kommer elliot att stanna?

2013-11-12 @ 19:11:36
Postat av: lilla jag

kommer zak bli frisk?
kommer layla och David bli ett par?
kommer elliot att stanna?
kommer magan få kontakt med sin son?

2013-11-13 @ 13:30:47
Postat av: Elin

Ja det kommer han.
Ja de blir ett par.
Nej Elliot kommer att återvända till Kelly.
Ja Megan får kontakt med sin son.

2013-11-13 @ 23:21:36
Postat av: Elin

Ja det kommer han.
Ja de blir ett par.
Nej Elliot kommer flytta tillbaka till Kelly.
Ja Megan tar kontakt med sin son.

2013-11-13 @ 23:23:55
Postat av: lilla jag

Kommer megans son att vilja leva med sin mor
När blir alica och David ett par
Kommer det dröja innan zak blir frisk

2013-11-15 @ 09:08:12
Postat av: Elin

Ja han kommer att bo hos megan till slut.
Det dröjer ett bra tag innan de blir ett par. Händer en hel del innan.
Nja det tar ett tag till innan zak blir bättre.

2013-11-17 @ 23:36:49
Postat av: lilla jag

När ska senare födda
Kommer megan och hennes son få bra kontakt
När kommer val hem

2013-11-18 @ 09:03:38
Postat av: lilla jag

Får dom bra kontakt med varandra megan och sonen

När kommer val hem

Kommer sanningen fram om Sean och ruby

2013-11-18 @ 09:08:13
Postat av: Elin

Ja de kommer få bra kontakt.
Val är nog tillbaka i dagens avsnitt.
Ja sanningen kom väl fram i gårdagens avsnitt.

2013-11-19 @ 10:37:08
Postat av: lilla jag

När är det han flyttar in hos magan?

kommer eric återvända till val nu?

hur kommer det gå för ali nu när hon inte får gå kursen`?

2013-11-20 @ 11:04:51
Postat av: Ingemar

En sak jag undrar över är hur ni andra följer denna serie. Om ni ser avsnitten direkt när de sänds eller om ni spelar in med timer och ser senare.
Själv skulle jag inte kunna tänka mig att se avsnitten direkt, ser alltid med hjälp av DVD-recorder med hårddisk som spelar in avsnitten med timern.
Det kanske kan vara ett tips till vår uppskattade webmaster - att sätta in en omröstningsmöjlighet på denna webb där man kan ange hur man väljer att se serien, direkt eller med hjälp av timerinspelning.

2013-12-02 @ 17:29:03
Postat av: Mira

Moira och Alex kommer att ha "lite fuffens" för sig!

2013-12-03 @ 20:13:52
Postat av: lilla jag

kommer gennie och nikil att gifta sig?
kommer alica och david att gifta sig och kommer det att bli äkta?

när kommer allvaret fram att chas och cameron har ett förhållande`?

kommer eric välja val?

kommer alica att hämna i fängelse`?

2013-12-05 @ 16:11:37
Postat av: lilla jag

kommer eric och val återförenas?

kommer david gifta sig med alica och kommer det att hålla?

kommer alica hamna i fängelse?

kommer gennie och nikil att gifta sig och få barn?

2013-12-06 @ 10:55:39
Postat av: Kajsa

Hur man ser serien jag hör till tokarna som ser den varje lunch och om jag hinner reprisen på TV4Guld samt (om någon vänlig britt publicerat) ITVs avsnitt på webben.
Har numera Canal Digital med hårddisk så för säkerhet skull bandar jag. Tidigare bodde jag i ComHem hus med On Demand Såg då på OnDemand toppen att HTG ständigt låg i topp av program som tittades på. Något för TV4 att tänka på men senaste åren har uppehållen blivit kortare eller?

2014-01-02 @ 15:29:23
Postat av: lilla jag

Kommer Carl lämna serien
Kommer Carl avslöja allt på bröllopet
Kommer Jerry stanna i byn och bli vän med amy

2014-03-01 @ 09:15:35
Postat av: Elin

Ja han kommer lämna serien.
Nej han avslöjar inget.
Ja Kerry stannar i byn.

2014-03-07 @ 13:07:56
Postat av: Elin

Ja det kommer han.
Nej han avslöjar inget.
Ja Kerry stannar i byn.

2014-03-07 @ 13:11:25
Postat av: lilla jag

Hur kommer det gå för Jimmy nu
Hur kommer det gå i historien om declan och katie och megan med son.
Hur kommer det gå för katten och hans son
Vem avslöjar för debbie om cameron

2014-03-10 @ 09:00:53
Postat av: Anonym

Hur kommer det gå för Jimmy nu
Hur kommer det gå i historien om declan och katie och megan med son.
Hur kommer det gå för katten och hans son
Vem avslöjar för debbie om cameron

2014-03-10 @ 09:01:22
Postat av: Deno

Måste bara få veta! Brukar vanligtvis veta lite om "framtiden" men har undvikit detta, men är så nyfiken på just dessa karaktärer.
Kommer Chas och Charity bli bästisar igen? Kommer de kunna gå vidare? Och Cain/Debbie? Kommer de förlåta?
Tycker denna storyline är riktigt intressant och bra

2014-05-05 @ 21:48:07
Postat av: Cill

Åh så mycket som kommer hända! Fler mord, fler giftemål & ännu mer drams... Love it!

2014-05-16 @ 00:15:03
Postat av: Viola

Måtte den läskige Cameron åka dit för morden, nån som vet om han gör det?

2014-06-03 @ 11:31:24
Postat av: Maggie

Får abstinens varje sommaruppehåll. Har följt serien sedan den började. Varför kan den inte sändas från början på tv4 guld istället för repriser som "bara" är ett år gammalt. Många unga fans känner inte ursprungs historien och jag vill gärna uppleva den igen 😀. Min nyfikenhet har gjort att jag deltar i Fb Emmerdale, kikar bara lite, men den läskige Cameron är kvar...

2014-06-22 @ 10:32:38
Postat av: Anna 41

Undrar om någon vet om Cain o Rhona är gifta i verkliga livet. MVH

2014-08-06 @ 00:42:14
Postat av: Heléne

Anna 41: Det stämmer, Jeff och Zoe är gifta sedan 2003. De har två barn ihop.

2014-09-05 @ 09:56:49
Postat av: Angelica T

Donna (Marlons exfru) kommer tillbaka. Hon kommer med sin dotter som är Marlons. Hon kommer ha ett förhållande med Ross Barton (han som stal Laurels bil), hon kommer dö i tjänst som polis. Robert (Andys bror) kommer tillbaka med sin fästmö och hennes familj som kommer bo i home farm. Aaron kommer tillbaka och kommer ha ett förhållande med Robert. Gemma kommer dö och Belle kommer sitta i fängelse för detta sen gå på piller för att inte flippa ur helt. Robbie kommer också dö, vet ej hur dock. Charity och Declan kommer gifta sig och sen gå skilda vägar. Han kommer flippa ur och kidnappa henne om jag fattat det rätt. Hon kommer även hamna i fängelse. Rachel kommer försvinna och sen komma tillbaka. Jai kommer betala 40 000 pund för sin son när rachel är borta men när hon kommer tillbaka så har hon sonen med sig så den ungen jai har blir omhändertagen. Jai som då är tillsammans med Megan. Kaite och Andy kommer gifta sig sen ett tag efter det så kommer kaite försvinna ur serien.

Detta är vad jag kommer på just nu. Vet inga historier om hur eller varför dessa saker händer. Följer en emmerdale instagram som lägger ut lite smått om vad som händer i avsnitten i UK. Men vet som sagt inte mer än jag skrivit.

2015-02-04 @ 20:09:12
Postat av: Angelica T

Eftersom det skrivits i kommentarerna om likheten mellan Ross och Adam så kan jag avslöja att dem är halvbröder. Dvs Moira och James har haft ihop det förr och då blev Adam till. Vet dock inte om John visste om detta.

2015-02-19 @ 15:52:53
Postat av: Adm

Test om det funkar

2017-02-26 @ 14:13:14
URL: http://emmerdale.blogg.se
Postat av: Såpa fantast

Tack så mycket Marie! Nu kan jag äntligen skriva inlägg om framtiden. Ni kan ställa frågor så ska jag göra mitt bästa för att svara. Snart kommer dramatiska händelser att utspela sig i Home Farm med Lawrence i centrum.

2017-02-26 @ 22:20:09
Postat av: Lisa

Hej Marie! Går det inte att ändra inläggen så det senaste kommer först? Börjar bli mycket att bläddra genom😅 Såpafantast, jag ser fram mot skvaller! Tex vad händer med Jobbiga Belle?

2017-02-28 @ 14:13:20
Postat av: Såpa fantast

Belle kommer att fejka en graviditet för att doktorn inte ska lämna henne.

2017-02-28 @ 14:52:05
Postat av: Madeleine

Holly råkar mycket illa ut, väldigt sorgligt...

2017-03-03 @ 10:19:14
Postat av: Såpa fantast

Ja, det blir stor tragedi för hennes familj särskilt Moira som hittar henne.

2017-03-04 @ 09:31:32
Postat av: Lisa

Vem var Dylan som dog i någon lungsjukdom? Och hur går det för doktorn och Belle? Är trött på dessa två🙄

2017-03-13 @ 13:40:12
Postat av: Anonym

Dylan var en cancersjuk kille som David pratade med. Belle kommer få psykiska problem p.g.a. pressen att låtsas vara gravid för att inte förlora doktorn. När hon blir avslöjad rymmer hon hemifrån och lever ute på gatan. Sedan blir hon placerad på psyket tills hon tillfrisknar och återvänder hem.

2017-03-15 @ 01:33:34
Postat av: Lisa

Tack anonym! Kom ihåg det nu! Nu undrar jag hur det går med Lachlan, stackarn! .?

2017-03-25 @ 20:26:17
Postat av: Anonym

Så härligt att Emma äntligen dör! Tråkigt dock att Finn också gör det.

2017-11-23 @ 14:57:32
Postat av: Såpa fantast

Ja, Emma skördar ännu ett offer, sin egen son. Frågan är nu vem som dödade Emma?

2017-11-25 @ 19:42:38
Postat av: Thomas A

Moira dödade Emma och Lachlan orsakar en dödskrock där nästan hela familjen strök med.

2018-06-23 @ 22:19:32
Postat av: Hemsö

Moira dödade Emma.

2018-06-23 @ 22:21:17
Postat av: Såpa fantast

Lachlan är den värsta psykopaten och seriemördaren i Hem till gårdens historia, t.o.m. värre än Cameron. Emma var rena rama moder Teresa jämfört med honom. Mord och mordförsök kommer att avlösa varandra.

2018-09-22 @ 23:11:26
Postat av: Såpa fantast

I år vill rekordmånga sluta i serien. Megan, Jessie, Robert, Faith, Bernice, Pete och Graham. De två sistnämnda är fortfarande kvar. Resten har redan lämnat serien i livet.

2019-12-03 @ 13:42:34
Postat av: Frk Höger

Tack Såpa fantast, jag ville förut inte veta vad som händer men efter allt elände så har jag ändrat mig och vill vara lite förberedd.

Synd att Robert lämnar, jag gillar hans förhållande med Aaron.
Hoppas att det inte är så många av dem som dör utan bara flyttar typ.

2019-12-08 @ 21:07:56
Postat av: Såpa fantast

Robert får 14 års fängelse för mordet på Lee efter att Lee dör på sjukhuset efter några veckor i koma.

2019-12-09 @ 14:50:41
Postat av: Viola

Robert flyr och försvinner ur serien.
Cain är biologisk far till Cain.

2019-12-22 @ 19:09:31
Postat av: Lisa

Nate visar sig vara son till Carin!

2019-12-26 @ 16:39:19
Postat av: Anonym

Vem är carin?

2020-01-19 @ 13:01:56
Postat av: Lisa

😂😂 Carin= Cain

2020-02-02 @ 15:32:52
Postat av: Såpa fantast

Graham blir brutalt mördad. Fem avsnitt kommer att utspelas under hans sista dag från var och en av de misstänktas synvinkel. Under sjätte avsnittet kommer tittarna få se vem mördaren är.

2020-03-19 @ 19:23:14
Postat av: Såpa fantast

Corona får inte någon stor uppmärksamhet i serien. Bara 6 avsnitt kommer att handla om olika personer under lockdown. Efter dessa avsnitt kommer handlingen att vara som vanligt. Enda skillnaden är att skådisarna håller avstånd vid inspelningen och fixar sitt hår och makeup själva.
Vanessa kommer vi inte se på ett bra tag eftersom skådisen väntar sitt första barn med frugan. Hon kommer vara mammaledig efter att födseln i oktober. I serien är Vanessa hos sin mor medan Charity kämpar för att få adoptera Johnny enligt Vanessas önskemål ifall hon inte klarar sig.
Ni kan gärna lämna feedback så att jag vet att ni har läst mitt inlägg.

2020-09-21 @ 22:33:37
Postat av: Såpa fantast

Jag har lagt ut länken till förra veckans trailer. Ta gärna en titt på den och kommentera. Jag skulle vilja få igång en diskussion här. Ni kan ställa frågor så kan jag berätta mer om vad som händer.

Postat av: Såpa fantast

Det sista avsnittet med Meena har visats under annandag Påsk detta år efter att hon blev dömd till livstids fängelse för morden på Leanna, Andrea och Ben.

Har ni några frågor så kan jag svara på dem.

2022-09-08 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0