En okänd välgörare

Inskrivet fredag 27/10 kl 20:11
 
Emma blir inte glad när hon ser att Debbie är tillbaka i byn.
 
Cain funderar på att sälja verkstan för att få ihop pengar till Sarahs behandling
 
Debbie frågar Diane var Andy är men Diane vet inte.
 
Vanessa retar Rhona när Cain kör förbi dem på gatan.
 
Sarah berättar för Pete och Emma om sin cancer.
 
Will kommer för att hjäpa Ashley för han har inte fått veta att Ashley är på vårdhem på dagarna.
 
Rhona försöker prata med Pierce men han verkar inte förstå henne
 
Ross får höra om Sarah så han söker upp Debbie för att prata. Cain ser inte glad ut.
 
Zak vill kramas men Lisa håller sig på avstånd.
 
Will råder Laurel att gå ut med sina vänner ibland.
 
Debbie frågar Ross om Rebecca och han svarar att hon inte betyder något. Han försöker tala om för Debbie hur mycket han älskar henne och att hon kan vara ihop med någon även om hennes dotter har cancer.
 
Rebecca försöker tala om vilka affärsidéer hon har för Home Farm men Chrissie vill inte lyssna.
 
Pete förklarar för Leyla att han inte bryr sig om att Debbie är tillbaka.
 
Cain är inte glad när Diane kommer till gården men hon bryr sig om sina barnbarn så han får tåla det.
 
Diane visar en hemsida som Sarah gjort där det sker en insamling till behandlingen. Någon ger precis en donation på 20 000£.

Kommentarer
Postat av: Jag bara

En dålig gissning, men kan det vara Arons lillasyster som bidragit med pengar, hon har ju. Ross eller Pete vore ju för uppenbara om de ens har några pengar. Eric?

2017-10-26 @ 12:51:56
Postat av: Anders

Hoppas på att det var Andy som skickade pengar och att det betyder att han är på väg tillbaka till byn.

Annars så tror jag nog på Liv även jag. Hon har ju pengar (Om inte allting gick åt till handpenningen på huset förstås). Hon är ju också "Ingift" släkt med Sarah via Aaron.

2017-10-26 @ 17:02:38
Postat av: Ylva

Svårt att räkna ut vem bidragsgivaren är. Å vad jag gillade att Sam hutade åt slashasen Zak idag!

2017-10-26 @ 17:04:34
Postat av: Lisa

Jag tror att det är Debbies Tom som skänkte pengar, nya skurken kanske?

2017-10-26 @ 19:00:45
Postat av: ELIZA

Vilken Tom???? Har inte varit nån Tom hittills....

2017-10-26 @ 19:58:15
Postat av: ELIZA

Var tvungen Googla...Har inte sett ditt namn tidigare, men REGELN här är att vi SPOILAR INTE....Finns en flik där du kan berätta vad du vet, men inte här....

2017-10-26 @ 20:04:04
Postat av: ELIZA

Nå, men nu kan jag skriva vad jag tänkte...Kom just på att det visst varit en Tom...Tom King, kommer ni ihåg honom? Blev han inte utkastad från ett fönster? Vem mördade honom? Kommer f*n inte ihåg...Jimmys pappa...Sen dog snyggingen,brorsan hans, vad hette han? Körde ihjäl sej mot en mur...Och dom var tre bröder,var tog den tredje vägen? Alltså igår, eller häromdan, var det tal om Ashley´s demens...I vilket stadium är jag? Ha ha ha ...Men omöjligt att komma ihåg alla som varit i serien, i alla fall för mej...Jag kommer ihåg vissa, resten är borta, dom var väl inte tillräckligt intressanta....Nu glömde jag vad jag skulle tycka om dagens avsnitt, funderar lite....Ja,pengarna som kom in...Garanterat, Liv,men 200 tusen är mycket pengar, hur mycket ärvde Aaron och Liv egentligen??? Eller Aaron då, men han har ju köpt hus med Robert, så han kanske är pank?? I övrigt minns jag bara Cain´s mörka blick,när han såg Debbie och Ross prata, och dom gick iväg...Fortsättning följer....

2017-10-26 @ 20:31:09
Postat av: Anders

Eliza: Det var Carl King som defenestrerade farsgubben. Han puttade även ned den där brevbäraren vid namn Paul när dom höll på och småtjafsade uppe på ett tak. Brorsorna som dog i olyckor hette Max (Den yngre av dem) och Matthew.

Den Tom som det spekuleras om här är nog den där pojkvännen som Debbie snodde pengarna ifrån, fast varför han skulle skicka pengar till henne när han inte drog sig för kidnappning för att få tillbaka stöldgodset låter inte så sannolikt enligt mig.

2017-10-26 @ 20:49:19
Postat av: Såpa fantast

Nu är jag förvirrad. Debbie har aldrig haft en pojkvän som heter Tom, däremot en Michael. Han var samtidigt ihopa och sedan förlovad med Charity. Jag minns att Cain klådde upp honom.

2017-10-26 @ 21:10:39
Postat av: Sofia

Bra insats av Ross idag. Gillar att se positiva kärleks-och känsloyttringar. Skönt att slippa se barnungen Rhona och jobbige Pierce hela tiden.

2017-10-26 @ 23:22:00
Postat av: Maria

Ja håller med ang Ross. Genuina känslor.

2017-10-27 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0