31/5

Diskutera dagens avsnitt här...
 
Sommaruppehåll från 26/6 till 29/8 enligt tv4.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ah ..Rachel elak mot Sam hennes knarkrättegång blev hon friad i. Bilen pajjade då blev hon arg på Sam Hans pappa sa till henne då fick inte han Zack o Lisa gå på Rubys begravning sen . hon har fått en misshandlarkaraktär. Emma och James går och ska identifiera en kropp som dom trodde var Ross Cain säger vad han gjort . Pete erkänner för Debbie vad han gjort..ahh bara elände och upprepningar. Vals dvd visas bla bla.. Rakesch ska byta hus med James och bygga massa gh där och sälja dyrt och ha en själv? Så jäkla stort hus hade väl inte Carl så man kan göra massa lgheter? Tyvärr vann ju såpan i British award så nån "förbättring" av manus kommer inte hända antar jag. Nej så trista avsnitt nu....

2016-05-31 @ 18:59:09
Postat av: Julia

Pete spelade riktigt bra idag och man kunde riktigt se skräcken i Debbies ögon. Med tanke på hennes förflutna som han vet om borde han berättat det mer varsamt, men han känns ganska "förstörd" för tillfälligt och då är det kanske inte lätt att tänka rationellt.

Videon med Val kändes väldigt.. Val..! Hon berättade om allt hon ville ha till begravningen - strippor, eldslukare, 12 båtmän (eller vad sa hon?) som skulle bära kistan etcetc. Undra om de får med allt. Hon önskade även att hennes aska skulle blandas med raketer så att hon skulle komma upp till stjärnorna, även i målarfärg som ska målas på B&Bt, i tatueringsfärg som hon ville att Finn skulle ha (Val och ett hjärta på hans bröstkorg, haha..) och sedan ville hon att en del av henne skulle ligga på kyrkogården bredvid Eric.

Ali kom hem för Rubys begravning. Ledsamma scener såklart. Rachel växlade mellan att vara ledsen över Ruby och förbannad på Sam.. gillar inte hennes karaktär för tillfälligt, det känns inte alls som henne. Ali sa till Dan att hon är glad över att han fanns där Rubys sista tid i livet och att det inte är hans fel och tillslut dök han upp på begravningen, känns som att han nu kanske kan gå vidare.

2016-05-31 @ 23:11:33
Postat av: Peter H

Jag tyckte att videon med Val var det bästa hon gjort i serien.

Jag missade en del. Är det klarlagt att Ross är död?

2016-06-01 @ 06:35:55
Postat av: MariaF

Länge sedan jag själv kommenterade men jag brukar vara in och läsa era kommentarer:)

Händer så mycket nu, tycker det är lite rörigt. De börjar med nya saker hela tiden och avslutar inte riktigt andra pågående händelser...

Roligast i tisdagens avsnitt (mitt i allt elände) är ju begravningsbilens regnr:) Den har varit med förut, skrattade så gott då också! Kom av mig lite mitt i allt det sorgliga, kanske bra det!

2016-06-01 @ 08:57:14
Postat av: Peter H

Jaha MariaF. Jag missade numret. Hur löd det?

2016-06-01 @ 11:26:18
Postat av: erik


Om man förstår engelska hyggligt och inte behöver läsa textremsan går det att se gamla och nya program gratis genom att streama på
thewatchseriesonline.to

2016-06-01 @ 11:33:48
Postat av: Anonym

Man kan se avsnitten på tv 4 play gratis 30 dagar efter sändning.

2016-06-01 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0