20/5

Diskutera dagens avsnitt här...
 
Sommaruppehåll från 26/6 till 29/8 enligt tv4.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men nej hur kunde dem döda av Val?!?!? Varför ta bort så färgglada karaktärer?! Oh vad tråkigt. Undrar om David och hans tjej kmr tillbaka nu. Och var fanns de andra invånarna? Konstigt att Eric inte tänkte på att åka och öppna dörren till labyrinten efter så mänga timmar han åkte ju tom hem efter att druckit med grabbarna och fråga var Val var, men han hade ju inte ens släppt ute henne än?

2016-05-20 @ 12:46:01
Postat av: Catrin

Jag skulle kolla på avsnitten på play nu, men dom visar ju bara det avsnittet som var sist idag :( Vart tog det första vägen? :( Är det min dator som är knäpp eller är det bara ett avsnitt på play idag? Någon som vet? Nu när det händer så mycket vill man ju se allt...

2016-05-20 @ 13:34:55
Postat av: Catrin

Jag hittade det på ett annat ställe :)

2016-05-20 @ 13:36:15
Postat av: Niitta

Är Ross död? Såg inte allt idag utan bara efter pausen, andra avsnittet.

2016-05-20 @ 13:44:31
Postat av: malin

Här sitter jag och gråter för val, vilket fint avsked. Deras kärlek berör mig så djupt även om just Val var en jäkla kärring mesta delen av tiden...

2016-05-20 @ 13:55:21
URL: http://doohs.blogg.se
Postat av: Anette

Marie Pete dumpar Ross i skogen men fortfarande öppet om han lever eller inte: Borde ju "sett mer död ut" inte nergrävd heller bara övertäckt med löv. Alicia kommer tillbaka till byn. Erik tror att Val låssasdött men fattar sen att det är på riktigt. Adam säger stanna till Vanessa jag vill ta hand om barnet. Emma och James verkar komma ännu närmare varandra av detta. Han lämnar henne ensam med Moses!!!! Andra avsnittet mest hyllning till Val så då dog på riktigt i serien.

2016-05-20 @ 15:19:03
Postat av: Anette

Lawerens och Robert kokar ihop nån story som ska rädda Chrisse ur knipan. Master of disaster...

2016-05-20 @ 15:20:32
Postat av: jackson

Idag var det så obehagliga avsnitt att jag knappt mäktade med att se dem.

2016-05-20 @ 17:56:06
Postat av: Peter H

Missade dagens avsnitt. Det mesta jag undrade över har jag fått svar på här. Undrar dock också över orsaken till att helikoptern kraschade. Hade det med branden som Chrissie ställde till med att göra?

Någon som vet?

2016-05-20 @ 20:19:26
Postat av: Anette

När Crissie eldade på Roberts bil så exploderade en gasflaska som for rakt in i Helikoptern. Det orsakade kraschen så Crissies fel alltihopa..utom att Ross dog? då

2016-05-20 @ 20:39:51
Postat av: ELIZA

Nu sett gårdagens och dagens avsnitt. Ja, vad säger man? Tog lång tid, efter alla stopp för att gråta. Men varför störde det mej så vansinnigt, scenen när Eric satt hemma i soffan , och Val var där? Ska Pete och Debbie verkligen klara det här?

2016-05-20 @ 21:27:32
Postat av: Julia

Även jag tyckte Eric/Val scenen var lite märklig, förstod först inte att hon verkligen inte var där. Såhär i efterhand tycker jag ändå det var fint att det blev ett riktigt avslut av Val. Kommer sakna henne, Val känns så himla självklar i serien.

2016-05-20 @ 22:03:08
Postat av: Jonas

Trevligt att se Alicia tillbaka i byn.

Tycker mycket synd om Eric, som verkligen verkade älska Valerie. Tycker inte det minsta synd om Ali, som behandlade Ruby fruktansvärt.

Typiskt Debster att hon alltid kommer undan. Det verkar dock lovande att Pete ser ut att bli den nye Cameron, så jag hoppas att det blir så. Hon förtjänar inte att ha kvar den som Pete tidigare var.

2016-05-21 @ 07:35:33
Postat av: Anonym

Debster? Kallas hon för det? Har missat.

2016-05-21 @ 08:36:25
Postat av: Nina

Alltså, jag tror att Ross kommer att vakna upp nån dag där Pete lämnade han.. kanske ha förlorat sitt minne? Men död tror jag inte han är.
Märklig scen med Val som satt där i soffan fast hon var död, lite kusligt på nåt sätt. Men även fint för Erics skull.
Men allt de senaste dagarna har varit lite konstiga, hur ofta störtar nu en helikopter rakt ner i en byggnad?

2016-05-21 @ 21:34:55
Postat av: ELIZA

Nu har jag kommit över gårdagens avsnitt...Nä, inte kommit över, men funderat lite...Måste ju beklaga dom döda och skadade...Det har hänt så mycket, och är säkert inte slut på eländena...Debbie och Pete har en del att reda ut...Och Chrissie tar väl inte tillbaka Robert nu, när hon är så ledsen för vad hon ställt till med...Eric, lider med honom...Och med Diane...Tur att dom hann bli sams...Ja, sams och sams... Och James och Exxet, Vad hon nu heter, verkade ovanligt kärvänliga när dom stod där i köket...Kerry, alltså, hon bara växer i mina ögon...Ett stor svammel från början, men blir bara bättre och bättre...Fast det är ju hennes charm som gör karaktären...Och hoppas det dröjer innan Ali kommer tillbaka...Fast det gör hon ju förstås till begravningen av stackars Ruby...Vad hade hon gjort för ont som måste dö...Genom snäll människa...Och Pete, är han en mördare...Fast jag tror som andra, att han kommer igen...Den där historien kanske inte bara klipps av, att Debbie och Pete lever lyckliga i alla sina dagar...Nä, tror Pete får svårt att komma över "affären"...Men här har man trott så mycket som inte har stämt...Ha ha ha ....Roligt att David kom "hem", och även Alicia...Nu kanske dom blir kvar när Eric, behöver dom...Och butiken återuppstår...Var tog Bob´s ohängda dotter vägen, förresten...Vars var Laurel igår?..(skulle skriva, Var var Laurel igår) ...Men såg dumt ut...Kollade wiki, och ja, kan skriva Vars...Som används mest i dom norra delarna av landet...EXAKT, där jag bor!!!!Vilken tur att vi har ett eget ord...Nu har jag funderat färdigt..Over and out...

2016-05-21 @ 23:40:44
Postat av: anna

anledningen till att val o Eric spelar så trovärdigt är nog för de är gifta även i verkliga livet väll? : )

inte vågat kolla på dessa hemska sista än, är det mycket blod och riktigt otäcka o hemska scener om man är en fegis för sånt?


ush ogillar denna serie när det blir sådär otäckt ett par ggr år, morias ex, gennie, donna, katie o nu detta, hhuuu : /
Med vänlig hälsning anna

2016-05-22 @ 02:45:15
Postat av: anna

nina/andra/
va detta baserat på en verklig flygkrash som hände i närheten? har för mig jag läst det

va märkligt att hon dör på riktigt val när hon häromdagen ville låtsasdö, hann hon försöka det/göra något mer med det innan? nåt försök=

2016-05-22 @ 02:47:52
Postat av: anna

läggs hela rättegången ner nu när val dör nu då? o bob slipper undan? o caarly?

2016-05-22 @ 02:49:35
Postat av: Frk Höger

anna, Eric är gift med Brenda i verkligheten.
Varför kom tivolisällskapet dit egentligen, jag missade det? Inte var det väl för bröllopet?

2016-05-22 @ 06:28:16
Postat av: AnnaS

Jag tror att Rodney jobbat på det där tivolit och dom kom för att hälsa på honom. Sen bad nån (kommer inte ihåg vem) att de skulle stanna för bröllopet.

2016-05-22 @ 13:38:01
Postat av: Anonym

Anna: Han som spelar "Eric" är förlovad eller gift med hon som spelar "Brenda".

2016-05-22 @ 14:40:01
Postat av: Anonym

Frk Höger: Rodney hade tydligen träffat dem när han var i Amsterdam.

2016-05-22 @ 14:41:33
Postat av: Peter H

Skönt att vara av med Val. Risken är väl att Eric får skuldkänslor för att han glömde släppa ut henne.

Annars får han det bättre utan henne. Kunde de nu bara ta kål på Lisa Dingle också. Hon är, som Val, enbart jobbig.

2016-05-22 @ 17:42:29
Postat av: Hedda

Jag tycker det är synd att Val försvann, även om hon kunde hitta på dumheter och vara för jävlig. Men hon var lite som Viv Windsor/Hope. En person som behövdes och satte lite färg i byn.

2016-05-22 @ 18:31:34
Postat av: anna

funderar fortfarande om jag ska våga se när flyget krashar o folk dör, hur hemskt är det? är det att jämföra med skräckfilm/hemsk deckare?? hatar sånt. mår på riktigt dåligt av sånna scener.

tack, va, brenda? finns det nån bild på dem irl? trodde verkligen de va val, som va gift me erik
brenda alltså, oj, wow, trodde jag icke.


vem skulle ni sakna så mycket att "det inte kändes som hem till gården mer" om denne försvann?

jag tycker nog: ashley, Marlon, laurel, DIANE,framförallt henne, samt Debbie! tror aldrig Debbie går ur serien haha.

andy också!

o bob

o zak

o cain


chas med

oj va många gamla godingar de finns
hehe en del

kunde inte välja färre än dem haha

edna blir de tomt utan, ingen spoiler men hon dog ju nyss i verkliga livet
hur tror ni dem tar bort henne i serien??

2016-05-23 @ 01:16:01
Postat av: Peter H

Den jag skulle sakna mest är Cain.

2016-05-23 @ 11:03:48
Postat av: Agneta

I det verkliga livet så är" Debbie" sambo med "David" och de väntar sitt andra barn tillsammans." Rhona" är också sambo med "Cain" i det verkliga livet......

2016-05-23 @ 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0