Ny omröstning, välj vem som passar i headern

Nu får ni välja vem som ni tycker passar in i bilden högst upp i bloggen.
Kanske väljer jag de som fått flest röster när jag får för mig att ändra utseende här på bloggen.

Som vanligt får ni gärna skriva en kommentar om ni väljer "någon annan" så vi vet vem den andra kan vara.



Förra omröstningen var "vilkens svensk vill du se i HTG"?

Rolf Lassgård 29%
Suzanne Reuter 20%
Ola Rapace 15%
Mia Skäringer 12%
Alexander Skarsgård 10%
Någon annan 6%
Lena Endre 5%
Alexandra Rapaport 3%

totalt 327 röster


edit: jag la in detta inlägg som länk upptill under headern så att ni lätt kommer åt den när ni skriver era synpunkter på vem som passar in i bilden.

Kommentarer
Postat av: Erik

Frågan är om man ska behålla kända ansikten som Jacks fastän han är död eller ta med Seth fast han också är borta. Jag tycker att du ska ta bort Eli i alla fall. Zak borde kanske komma dit, men då får vi två dinglar och det blir för mycket. Behåll Betty i alla fall och lägg kanske in Alan eller Eric eller någon av de yngre som Aaron. Eller varför inte Rodney? Svårt, du får nog ha en stor omröstning, så att du vet vad majoriteten tycker.

2012-03-08 @ 14:03:40
Postat av: Anonym

Jag gillade Jack mycket ! Tycker han ska få vara kvar . Röstade på "en annan" . Byt ut Eli mot Marlon. Betty är ju given . Så i rättvisans namn: en kvinna till , Diane

2012-03-08 @ 15:13:33
Postat av: Lena

Jag tycker det skulle vara fint med Annie Sugden och sen behålla Jack, Ursprunget av det hela som sedan utvecklats under alla år.



(den som undrade vad en sån Zombie skulle i programmet att göra när Annie gästspelade får väl hicka nu men det struntar jag i)



Folk kommer och går så skall du bara ha de aktuella får du byta ofta:-)



2012-03-08 @ 15:29:23
Postat av: Mariann

Näemen jag tror jag ska hålla med Lena så otippat och oväntat :)

Men jag ska va ännu värre bakåtsträvare för jag vill se hela familjen. Jack, Annie och grandpa Sam Pearson. Och så Edna :)

Jag vill då absolut inte se nån av Dinglarna. De som var mina favoriter förut har skitit i det blå skåpet med att vara egoistiska och gapiga.

Kalla Annie för zombie - så ohyfsat! fnys! :)

2012-03-08 @ 15:35:25
Postat av: ELIZA

Har någon kallat "Annie" för zombie ?! Skäms! Tanten är över 90 år ! Jag tyckte det var fint och trovärdigt när hon kom "hem" och begravde sin son Jack.

2012-03-08 @ 15:40:41
Postat av: Lena



Oj hur kunde jag glömma Sam Pearson



Det skulle kännas lite som en heder till deras minne



(eller hur man nu uttrycker det:-))



2012-03-08 @ 16:01:10
Postat av: Erik

Måste det vara bara fyra ansikten? Kan man inte ha en blandning av en massa gamla bekanta ansikten både gamla och nya, ingen nämnd, ingen glömd, om man kan hitta bilder på dem?

2012-03-08 @ 18:41:07
Postat av: Lena



2012-03-08 @ 19:20:24
Postat av: Maja

Aaron! Den stackars pojken som kämpar med sig själv och som inte får någon hjälp. Paddy försöker ju och vill så väl. Han har verkligen tagit jhonom till sitt hjärta . Trots att Aaron slog honom! Äntligen någon som har hjärtat på rätt ställe. Ja, Paddy är också en bra kandidat!

2012-03-09 @ 09:02:51
Postat av: Kristina

Håller med om att det är trevligt med ursrpungskaraktärer men samtidigt så vore det bra med aktuella också. Finns det inte gruppbilder på både de gamla och de nya som man kunde sätta bredvid varandra?

2012-03-09 @ 17:54:39
Postat av: Teresia

AARON!!! Det måste vara Aaron!!! snälla rara spelar ingen roll vem dom andra kommer att vara men det måste vara Aaron!!!

2012-03-21 @ 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0