"Mr Hunky and his hairy monkey"

Viv bad Donna att söka på " exotic" "dancers" "male" och då hittade Donna denna Mr Hunky...
De skulle hitta lite vuxenunderhållning till Kellys möhippa. Nu valde de nog inte honom men vi får väl se hur det blir. Förresten så tycker jag att Kelly såg ut som om hon hade ett skatbo i håret efter frissan hade gjort en håruppsättning.

Carl och Matthew ordnar med Jimmys svensexa och Kelly är orolig för att den kommer att spåra ur. Hon ber både Rodney och Paul att spionera men de är inte bjudna.
Kelly avbryter ett arbetsmöte bröderna har bara för att kolla om Jimmy kan välja musik till duvutsläppet. De andra bröderna har mycket roligt åt det.

Doug blev chaufför till Pollard och fick köra ut varor från inredningsfirman. Det trivdes han jättebra med och även i Pearls och Lisas sällskap.

Nicola fortsätter att försöka vinna tillbaka förtroendet hos sina nära och kära men det är bara Rodney som går på hennes snyfthistorier om att hon saknar sin bortgångne man sååå mycket.
Paul genomskådar henne rätt bra tror jag men hon fortsätter att försöka. Han får nog och trycker ner hennes huvud i handfatet och blöter ner henne. Precis då kommer Val och Rodney in och stoppar honom.
Paul säger till Rodney att han får välja mellan henne och honom och Rodney flyttar hem till Nicola i stället.

Jack åker till Diane som inte är hos Bernice utan någon annan stans (fattar inte vad det var för ställe) men han träffar henne ändå. De pratar ut och Diane erkänner sina känslor för en annan man. Jack blir givetvis helt förstörd och undrar vem det är. Först vill hon inte säga något men Jack ger sig inte och tillsist säger hon att det är John som jobbar på bryggeriet och kör ut öl. De bestämmer sig ändå för att försöka att få det som det var förut.
Daz ska hälsa på Billy i fängelset och får Diane till att följa med. När de skickat Daz för att hämta kaffe så kan Diane förklara för Billy att hon valt Jack att leva sitt liv med.
Val märker på Jack att något är fel och lyckas få ur honom historien om John. Hon tror inte på den men säger inget till honom utan när Diane kommer tillbaka så frågar hon vem det egentligen är. Diane svarar inte på det... hur skulle hon kunna göra det?

Kommentarer
Postat av: erik

Perdy är tillbaka igen. Hur ska det gå? Och Laurels pappa verkar vilja stanna i byn. Synd om Jack när man tänker på hans sjukdom, den här historien med Billy är väl ett sätt att skriva ut honom ur serien. Han måste ju ha varit sjuk redan då (i prostatacancer, påstås det)och att kämpa med en otrogen Diane och en trotsig Victoria samtidigt kan inte ha varit lätt. Och Nicolas prat om sin döde man och hans gravsten. Han kanske inte alls är död, allt kan hända i sådana här serier. Möhippor och svensexor närmar sig, men ska det verkligen bli något bröllop? Det finns så mycket som kan sätta käppar i hjulet i sista stund. Jag vet inte, men jag misstänker starkt att något kommer emellan.

2010-05-20 @ 17:11:27
Postat av: Elin

Val fortsätter med sina Jennifer Lopezcitat idag sa hon till Nicola att hon fortfarande var Nic from the block. Får mig att tänka på JLs låt Jenny from the block.

Måste bara säga att Carl lyckades glömma Grace fort, eller så förtrycker han bara sina känslor för att uttrycka dem någon gång senare.

2010-05-20 @ 17:17:46
Postat av: Tina

Eric, vi ännu inte vad som kommer att hända Jack (rollfiguren), så jag kan inte hålla med dig riktgt om att det var synd om honom för att han är sjuk. Men vi har ju ett facit eller hur och vet att Diane inte var riktigt ärlig idag, och vi får hoppas att hon håller sitt löfte, att det bara var en dum tanke.

2010-05-20 @ 19:09:32
Postat av: Bo

Vad är det hos Billy som

drar till sig kvinnor?

Obegripligt.

Den enda snygga och väluppfostrade

mannen i serien är ju Grayson!

Sen kanske Bob.

2010-05-20 @ 19:39:05
Postat av: SoP

:-) Jag tror jag håller med Bo! Fast jag tycker Daz har blivit riktigt snygg också,fast han bara är en "pojk". Sen var jag tvungen att skratta lite åt "Råe Paul", synd han inte fick ner henne Lite djupare bara. Urs vad jag avskyr henne-- haha,har jag visst sagt några ggr! Funderade också lite på Hur Jack blir utskriven ur serien- och att det måste varit jobbigt att spela ut sådär om Diane´s cancer när han själv var sjuk..

2010-05-20 @ 19:53:12
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej!Diane kunde väl ha dragit till med någon mer trovärdig person är John ölutköraren om hon ändå skulle ljuga. Eller skyllt på någonting helt annat. Jag förstår inte riktigt heller vad det är som gör Billy attraktiv för kvinnorna i serien. Sen tycker jag väl att Grayson är i mesigaste laget även om han är snygg att se på.

Kellys bröllop hänger verkligen på en skör tråd. Hur ska hon göra med den där fiktiva 2000-punds-slöjan som hon har sagt att hon har köpt?

Laurels pappa verkar trivas som fisken i vattnet på Pollards fabrik tillsammans med damerna Lisa och Pearl.

Och Nicola, ack den Nicola. Jag ifrågasätter inte hennes känslor för gubben Da Sousa på något sätt. Men under ytan av en sörjande änka döljer sig nog dessvärre samma sorts människa som innan hon försvann från byn. Och Rodney är tillbaka i sitt "princess". Old habits die hard. Ser med spänd förväntan fram emot svensexan och möhippan som jag antar kommer att äga rum i morgondagens program.

Hälsningar Katarina

2010-05-20 @ 22:20:45
Postat av: Lena

Vem vill ha en väluppfostrad man:-)

hur snygg han än är

2010-05-21 @ 03:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0