Två småflickor drömmer om muskler...

Idag fick vi se Victoria och hennes kompis Kayleigh drömma om en lärare(?) som heter Christian och har jättefina muskler. De ska ha idrottsdag ute och de kan inte sluta tråna efter honom... Han är inte en ung pojke utan en riktig man. Hahahahaha... hur kan de tro att han skulle vara intresserad? Undrar allt vad som kommer att hända.

Donna och Marlon fick säga hejdå till barnen för deras mamma skulle ta med dem till Irland. Först är Donna jätteledsen men sen börjar de tänka på att bilda egen familj och då lättar humöret. Tyvärr lyckas de inte få så mycket tid ensamma med varann för Eli dyker alltid upp...

Bob hade en minnesstund för Dawn och de andra två som dog i husraset. Allt gick i glädjens tecken och det såg mysigt ut med partytält och åskådarna som satt på höbalar.

Jamie vill att alla ska veta om att han och Louise är ihop men hon är rädd om sitt rykte. De måste vara försiktiga nu om de ska kunna ha en framtid ihop menar hon och sen hade de kuddkrig ;)

Viv har anmält Heath och Cathy till en tävling om årets barn och nu är de i final. Hon sms-röstar som en galning. Bob är lite besviken på henne eftersom han inte ville att hon skulle anmäla dem...men men, nu är det ju försent.

Val och Billy kom hem från Skottland och först verkade allt rätt bra mellan dem. Sen visade det sig att Val hade varit mer intresserad av att supa varje dag men det gillade inte Billy så de hade gjort utflykter på egen hand.
Diane gick över till Billy senare för att prata ut, båda kom överens om att det inte kan bli något mellan dem för det är så många andra att ta hänsyn till.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh vad bra att den här bloggen finns. Jag har missat några avsnitt av Hem till gården och har inte tid att se dem i efterhand. Tack vare den här bloggen håller jag mig uppdaterad.

2010-03-31 @ 21:00:48
Postat av: Mariann

Nu får de snart skicka iväg Eli till Spanien på semester för nu är jag så trött på honom!

2010-03-31 @ 21:52:59
Postat av: Pandora

@Marcus. Nu kan du titta på repriser gratis via tv4play. Visserligen är det litet reklam insprängt, men det är det ju på fyran också.

2010-04-01 @ 00:55:08
Postat av: Adm

>>> Vad kul att man kan vara till hjälp =)

>>>Mariann

Han börjar bli lite enerverande jaaa men jag skulle önska att han fick lite tur i kärlek så han kanske kan lugna ner sig lite. Men det ska ju givetvis inte vara en släkting utan Katie eller Sharon kanske skulle passa... (Förlåt Sandiza!)

>>>Pandora

Visst är tv4play bra för reklamen är kortare där men nu hade Marcus nämnt att han inte hade tid att se det i efterhand =)

2010-04-01 @ 08:34:35
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

men jag förstår Eli. Marlon har skaffat sig hus o hustru. Eli känna sig nog lite utanför då Dinglarna är lite annorlunda. "Måste alltid finnas en byfåne för att man ska känna sig lite bättre". Men för första gången, i dagens avsnitt, känner jag lite för Jo. Nu börjar det blir "människa" henne oxå, tycker jag.

2010-04-01 @ 18:52:25
Postat av: Lena

Sandiza Hotpants



Du missade väl inte Eli idag "i all sin glans"

i linne o kalsonger .



Nu blir det nog storming till fancluben:-)



2010-04-01 @ 21:32:59
Postat av: Ann-Marie

Jag vill önska alla HTG:are En riktig Glad Påsk!

2010-04-02 @ 21:05:08
Postat av: Cinnamon

Vilken glad nyhet Pandora att HTG nu går på 4play, det gjorde den inte förut utan den var på den andra som kostade slantar att se.

Min video har pajat och jag är inte hemma mitt på dagen men nu kan jag ju se det när jag vill, tjoho va bra :-)

2010-04-05 @ 18:59:44
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0