Sam hjärta Emily som hjärtar Ashley som hjärtar Laurel...

Marlon kämpar med sitt samvete, han vill berätta allt för Donna men precis då dyker bookmakern upp tackar för att han räddat hans liv och helt plötsligt fick Marlon pengarna tillbaka. Eli hotar med att berätta allt om lastbilsstölden om Marlon skvallrar om att de gjorde rånet tillsammans.

Louise kom tillbaka efter semestern (ful frisyr hon hade då) och jag tror att hon flirtade lite med Jamie, fast hon trodde han var gay. "du har ju inte visat upp någon flickvän och du går ofta klädd i rosa...." Kul när han sen svara att tröjan inte alls var rosa den var laxfärgad ;D

Pearl var också tillbaka från Hongkong och var tvungen att flytta från huset. David erbjöd sig att hjälpa till att flytta åt henne... han har nog lite dåligt samvete ändå..

Jo fick besök av en getfarmare som ville ha tillbaka sina getter som Shadrach stulit. Hon kämpar på och fick behålla en get som skulle föda. Sam hjälpte henne med den födseln men det visade sig vara en bock och skulle avlivas för att inte förstöra getmjölksproduktionen. Det visade sig att hon inte hade hjärta att låta Paddy avliva killingen så hon matar honom i smyg och håller honom gömd.

Sam ville ha Emilys sällskap men hon vill bara vara hos Ashley.  När då Sam ser hur hon tittar på Ash så fattade han direkt hur hennes känslor var och konfronterade henne. Hon nekade direkt och sa att Sam inte förstod någonting, han hade helt fel! Men när hon sen skulle till Ashley på middag så insåg hon vad hon kände och rusade därifrån i vild panik.
Jasmine flyttade hem till Debbie för att få lite lugn och ro... Hon skrev en stor artikel om Marlons hjältedåd och tidningen publicerade den.




Jag har fått förfrågan om att samla ihop alla roliga länkar som finns bland kommentarerna.
Någon som har ett tips på hur man gör det på bästa sätt?
Eller räcker det med att det finns ett inlägg med alla länkar?




Kommentarer
Postat av: Lena

hjärtar vilket gulligt uttryck:-)



Det är lite lustigt med Eli, ibland kan jag tycka att han är charmig ( och förstår Sandiza Hotpants )

och ibland tycker jag han är nästan lika sluskig som Shadrach



jag tror jag hjärtar Rodney:-)

Visst var han snygg när kostymen åkte av och joggarkläderna på istället

2010-03-15 @ 21:13:35
Postat av: Adm

>>>Lena

Ja det var väl så man sa när man var liten och tyckte om någon ;)

Jag håller med dig om Eli, egentligen är han en riktigt slusk men med charm ibland. Fast det där med Rodney vet jag inte om jag kan hålla med om...



Jag håller på att sammanställa alla länkar men det tar sin lilla tid för det är rätt många. Sen får vi se hur de presenteras på bästa sätt. Hoppas det kommer in några bra tips.

2010-03-16 @ 08:51:36
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Oj vad jag tycker illa om Emely.

2010-03-16 @ 10:37:19
Postat av: Elin

Lite småtråkigt avsnitt idag tycker jag. Har numera upptäsckt Hem till gården på Youtube, där man kan se de flesta hela avsnitten (nya också). Otroligt beroendeframkallande dock för någon som är lika nyfiken som mig, vill bara ha mer. ;)

2010-03-16 @ 11:05:41
Postat av: Maggan - snart åter i Kamala- igen!

Jag lugnar mig och kollar de som sänds i svensk TV och håller för öronen när engelska vänner vill skvallra om nya avsnitt som går i England!

2010-03-16 @ 11:55:12
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Adm

>>> Ann-Marie

Ja Emily har blivit ännu underligare nu...

>>>Elin

Fast jag kan tycka att lite sega händelselösa avsnitt är bra, man hinner smälta allt tills det blir en ny skräll liksom.

>>>Maggan

Är det inte frestande att ta reda på vad som komma skall?

2010-03-16 @ 15:02:20
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Jesper

Elin , Följer du även "live" på kvällen 20.00 via datorn?

http://webactu.freehostia.com/articles.php?lng=en&pg=841



Går även på ITV2 dagen efter!



Är lite "Thriller" just ni i Emmerdale....



För tv tider se guide



http://www.tvguide.co.uk/



2010-03-16 @ 21:15:36
Postat av: Jesper

Skulle vara: just nu i Emmerdale!

2010-03-16 @ 21:17:32
Postat av: Jesper

Väljer man att följa HTG 2010 , så bör man nog åtminstonde se "ikapp" från minst oktober 2009!

Annars blir det nog inte tillräckligt med bakgrund tyvärr!



http://www.youtube.com/user/EmmerFan



Denna är kpl från juli 2009

(Ngt dålig bild tyvärr)



(I mellandagarna såg jag säkert i kapp från Augusti till början på December! det gick men man var bra osocial, vart runt 8 timmar per dag!!)

2010-03-16 @ 21:28:53
Postat av: Elin

Nej det har jag missat. Får jag kolla någon kväll nu då.



Kollar just nu från september 2009, händer ju en del bra saker där med mitt favvopar. Men usch tar all tid från det jag egentligen bör göra.

2010-03-16 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0