RING TV4 NU PÅ LÖRDAG!!!

I morgon lördag kommer tittarombudsmannen att svara på tittarnas frågor direkt i tv.
Ring  dit mellan  halv 11 och 12?  och ställ Janne Andersson till svars så han fattar att vi  HTG-fans inte gett upp.

Tyvärr missade jag telefonnummret och tiden när de sa att det skulle vara och det inslaget har inte visats igen fast jag har suttit och väntat och jag hittar inget på hemsidan. Jag återkommer med rätt tid och telefonnr när jag vet mer...

       
                *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Jag skrev till tv4 och undrade om varför de sänder reklam istället för HTG och hur länge sommaruppehållet planeras bli.
Efter en vecka fick jag ett svar:
" Hej Marie, Hem till gården är tillbaka igen den 1 mars. Hälsningar Planeringsinfo"

Är det svar på det jag frågade?


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Ja deras svar är alltid helt uppåt väggarna, de svarar inte på ens frågor, det blir typ: god dag yxskaft över deras svar.

2010-01-15 @ 17:19:46
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Adm

>>>Cinnamon

De verkar inte läsa själva frågan, eller så har de inget till sitt försvar om varför de gjort som de gjort och då blir svaret därefter. Likadant i telefonutfrågningen i lördags, de släpper inte fram de som ställer andra frågor om HTG =(

2010-01-18 @ 08:34:48
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0