Tom Barnaby på besök

Om ni skulle få välja vem som skulle besöka byn så skulle det bli kommisarie Barnaby, han fick överlägset flest röster.

Så här röstade ni:

Tom Barnaby 42%
Kommisarie Frost 33%
JR Ewing 8%
Kid Curry 7%
Någon annan 4%
Sheldon Cooper 3%
Ugly Betty 2 %
Rachel Green 1%

Totalt så kom det in 410 röster.

Nu kan ni rösta på vem av de som dött som ni saknar och skulle vilja att de kom tillbaka. Det är en äldre omröstning som jag använder igen eftersom det har tillkommit så många nya läsare.



Diskutera framtidens händelser i det nya inlägget här under, finns även att nå uppe i fliken "Framtiden"

Kommentarer
Postat av: Mariann

hm.. jag röstade på Butch, tänkte inte på att jag kunde ha tryckt "någon annan". Bland de föreslagna är det Butch jag röstar på. Men jag skulle gärna se Joe Sugden igen. Och morfar Sugden, suraste gubben någonsin :)

God fortsättning!

2010-12-28 @ 11:31:55
Postat av: Lena

Jag tänkte också på just Joe och morfadern, väldigt mycket nostalgi så det fick bli Seth som fick representera den "gamla goda tiden".



Var ju med i början men har många års avhopp så det

det är bara Seth och Max jag känner till.

2010-12-28 @ 12:31:05
Postat av: Erik

Angående den här "This is England"-serien, så släpps den på DVD 23 mars.

2010-12-28 @ 12:45:43
Postat av: Madeleine

Någon som vet när HTG börjar sändas igen, vi ligger ju mer än två år efter.

Kram från en färsking här!

2010-12-28 @ 15:18:55
Postat av: SoP

Butch o Sarah har jag inte sett,o nån av de andra där saknar jag inte alls,Max var ju knappt med- Men det vore kul att få se Joe igen, dock hade han blivit en rätt otrevlig typ senst jag såg honom.

2011-01-06 @ 00:48:15
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0