Just idag är jag trist...(inte stark)

Bettys hund Charlie drog iväg till skjulet i skogen för att dö. Seths gamla tillhåll.
Alan suckade och stönade över att ingen tog paraden på allvar.
Kelly ordna förlovningsfest med kort varsel och fick "fängelsekläder" i present av Debbie och Eli.
Scarlett flirta med Daz.
Perdy fick missfall och blev tvungen att operera bort livmodern.

Sen hände det inte så mycket mer... eller?


Ni glömmer ju bort att skriva kommentarer... =(




 Ledsen att det inte blev mer idag men jag har personlig sorg och tyckte avsnitten var rätt tråkiga!

Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Yes du har fått med det väsentliga som hände idag :-)

Jag kan avslöja att Perdy och hennes man skaffar en surrogatmamma längre fram ;-)

2009-10-29 @ 15:28:42
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Cinnamon

Jag beklagar din sorg, var rädd om dig.

2009-10-29 @ 15:29:48
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Sandiza Hotpants

Aj, beklagar sorgen, ta hand om dig! Jag tänker på dig! <3

2009-10-29 @ 22:18:35
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: T

Beklagar sorgen, hoppas det blir lättare snart.

Jag läser din blogg som jag hittade av en slump. Det är jättebra att du sammanfattar ohc även lägger in personliga synpunkter. Jag kommer fortsätta läsa och kommentera!!!

2009-10-30 @ 11:39:02
Postat av: Becca

Hej. Jag beklagar din sorg...

Tyckte riktigt synd om Perdy... jag tycker att hon förkänar lite lycka...

Jag tycker oxå att Jimmy och Kelly är riktigt gulliga tillsammans, men jag hade glömt bort att Betty hade en hund:S

Ha en trevlig Halloween allesammans:)

2009-10-30 @ 13:21:18
Postat av: Adm

>>>Cinnamon

Tack för omtanken! =)

Men åhh..nu när man vet att hon inte kommer att kunna få egna barn så är det glädjande att det kommer att lösa sig ändå.



>>>Sandiza

Tack tjejen, det glädjer mig.



>>>T

Tack så mycket för omtanken, du är välkommen till vårt lilla HTG-gäng!



>>>Becca

Tack för omtanken! =)

Jaa det är verkligen synd om Perdy. Jag trodde att det skulle gå bra den här gången och hoppades verkligen det.

Vem kommer ihåg Bettys hund? ;)



Jaaa... glad Halloween allihop!

eller

Ha en trevlig allahelgona helg!

2009-10-31 @ 14:41:06
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0