Vad är klockan klant?

Marlons nya smeknamn som han fått av kusinbarnen var "klant"... undrar om han vill ha många egna barn?
Vad tycks om Vals fina rosa sidentrosor hon har som munskydd?

Det blev riktigt spännande med Stephs rättegång. Att hon erkände mordet trots att Adams förra fru Isla bröt ihop och erkände att hon aldrig hört henne erkänna. Det måste ha varit för att visa Alan att hon tar på sig det för Shelleys skull. Bra att hon sätter dit Adam i fallet.
Vad är det för röda "blommor" alla har på kavajslaget under rättegången? Någon som kan förklara?

En jag inte förstår mig på är Jo. Nu är hon på Katies sida och hjälper henne med både Victoria och Sarah. Jag kan inte påstå att jag sett Jo som barnkär småbarnsmamma direkt. Men hon verkar ju iaf få Victoria att lyssna på henne, även om det inte är rätt sätt...eller?

Det är rätt trist med tjafset om att sno varandras kunder mellan Louise och Val... de har väl inte samma kundkrets?

Rosemary är bra på att nästla sig in hos Tom. "buhuhuuu... det är så hemskt att sova i byggdammet...."

Kommentarer
Postat av: ego

ny knapp... gnäll eller var snäll? tänk p¨å saken

2009-06-01 @ 12:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0