"silly sausage"

Ja eller dumbom som de översatte det till när Steph skulle på rättegången och Alan ville följa med...
Undrar om det har gått bra? Kommer hon att bli frikänd?

Det var ju onekligen lite mer bakom Ednas hemlighet än att Peter inte var hennes son. Precis som Ellinora gissade så visade det sig att Lily, Ednas syster, var den riktiga mamman.
Men jösses vilket öde att först få veta att den man hon älskar även varit på systern och dessutom gjort henne med barn... dessutom så sticker han när han får veta det...
Att sen gifta sig med en homosexuell man och leva med honom i en massa år.... ja hon har inte haft det lätt. Det förklarar väl hur Edna blivit som hon är.

Jag förstår att folket vill ha ett postkontor i byn men man förstår ju att Viv kanske inte orkar med det arbetet. Finns det ingen annan i byn som kan ta över alltihop?

Det är dags att byta ut frågan i omröstningen snart.... någon som har en idé på vad nästa ska handla om?

Kommentarer
Postat av: ellinora

Ja, jättesynd om Edna! Hon som är så förtjust i Tom King också. Ja, Eli är söt:)Hari är också söt men jag tror att han äter för många starka piller för sitt eget bästa..Ser fram emot att följa den här bloggen:)

2009-05-27 @ 19:10:58
URL: http://ellinoraaa.blogg.se/
Postat av: Adm

>>ellinora

Ja Edna hade nog hoppats på något mellan henne o Tom, innerst inne, fast hon vet att det inte blir något.

Medicinhistorien med Hari påminner lite om när Max snodde piller från veterinärkliniken..

2009-05-27 @ 21:02:18
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, tänkte också på det med silly sausage! Men tänkte på det också när edna sa att hennes man va bög o det därför inte blev några biologiska barn - är hon oskuld eller? För hon har ju bara vart gift en gång - med en bög, och är ju lagom pryd och skulle ALDRIG nuppa utan att först gifta sig. Och ang min åldersnoja i min blogg Hehe, jag har känt mig "för gammal" ända sen jag fyllde 15 ^^

2009-05-27 @ 22:04:01
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Adm

>>Sandriza Hotpants

Ja de har rätt roliga uttryck i den serien =)

Oooops...där kom du på nåt... det kan ju faktiskt stämma.

2009-05-28 @ 15:26:43
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0