"munnen känns som insidan av en handske..."

Ja det är iaf vad Len tyckte efter gårdagens fylla =)

Vad hände idag då?
Toni kom hem från sjukhuset... Åhh vad jag är trött på henne!
Jasmine bestämde sig för att åka till sina föräldrar och Ashley följde med henne till sydamerika.
Under tiden skulle ett par titta på Simons hus som prästfamiljen bor i för tillfället men Laurel skulle med Gabby till Katies hästjippo så Steph lovade att ta hand om paret. Det gjorde hon också "hur svårt kan det va, det är ju bara att servera lite te och se till att de inte rör runt bland era personliga saker..."
Hahhaaa.. hon såg ut som Morticia Addams.. med en jättesax i högsta hugg... Jag måste säga att både igår och idag har hon visat en humorsida jag inte trodde hon hade... hon lyckades iaf skrämma iväg köparna.
Kelly flirtade med Scott igen... för att få Rodneys pengar. Jag hade glömt bort att de två faktiskt hade en affär ihop... medan hon var ihop med tråkmånsen Roy. Dagens flirt slutade med att Rodney gjorde slut för att han inte kan ge henne allt guld o glitter som förr.. och att Scott och Debbie fick ihop det!
JÖSSES!
Katie hade sitt öppet hus med massa hästfolk på gården... där det luktade hönsskit bara för att Jo lät lasset bli dumpat på ängen de skulle ha sin fest...
Lilla babySarah kom tillbaka...
Hur ska det gå?

<--- Fortsätt rösta här till vänster... man kan rösta flera gånger om man vill =)     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0