"Mitt namn är Dingle...Marlon Dingle...

...med rätt att laga mat"
Val och Diane var underbara när de skulle övertala Marlon till att spionera på Louises B&B..
"du ser lite ut som en ung Sean Connery".... HAHAHAHAAA.... tillåt mig småle =)

Idag blev det lite spännande med den där "figuren" i ödehuset... som visade sig vara Emily..
De hade gärna fått dra ut lite på den karamellen...iaf tills i morgon..

Nya Victoria påminner mig om hennes kompis Kayleigh...
Jag är fortfarande förvirrad , vet inte om jag tycker om henne eller inte?

Kan inte någon av er som tittar in åtminstone upplysa mig om vad Edna och Eve gjort mot varann?
Kul att Ednas son dök upp oväntat... och att Louise snabbt var framme och flirtade..

Vaxa din bartender... hmm... att det skulle dra folk?..Neee inte verkar det vara sååå kul?

Hoppas Bernice blir bra igen.  Hon var en lite udda figur med väldigt bestämda åsikter. Ibland var hon bara jobbig men det var lite spånnande när hon och Carlos (han som Nicola skulle gifta sig med) hade en affär... eller när hon kom in i serien och var i hop med Gavin, han var perfekt i hennes ögon... ända tills han hångla med en kille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0