" att hälla upp cornflakes i en tallrik är inte att laga mat..."

De var så söta idag, gamlingarna. Först när Betty höll tal vid Seths gravsten...med små hintar till Len och Pearl om att livet är allt för kort för att vara en idiot när man har den rätte framför sig.
Sen vid middagen när Sandy svarade i sin tegelstensmobil...o  Pearl trodde att den hade vibrationer eftersom hon inte hört signalen... Len skrattade gott då...
Lite taskigt av Val...o Diane att lura iväg Steph till B&B när det var mordkväll... åhh jag hade själv velat vara där =)
Kul för Rodney att sova på Vivs soffa...
Jag blir inte riktigt klok på Scott-Debbie-Jasmine... de verkar lite intresserade av varann...
Perdy o Grayson fick del av Katies företag utan att investera en enda krona... kommer det att löna sig?

<--  FORTSÄTT RÖSTA HÄR TILL VÄNSTER... Vem skulle kunna få ihop det med Tom King?

Kommentarer
Postat av: Fröken Höger

Jag tänkte rösta på Steph för jag tycker precis som du att hon förtjänar lite lycka men sen röstade jag på annan.

Tänk dig Viv och Tom. Hahaha, Tom tar hand om hennes tvillingar. Det vore väl en syn för gudarna :)

2009-05-05 @ 09:42:34
Postat av: Adm

Tom o Viv?

Jaa hon skulle passa bra som herrgårdsfru...o han som småbarnsfar.... =)

2009-05-05 @ 15:04:03
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0