"Hennes vänner kallar henne Smisk"

Daz träffade sin pappa i fängelset. Men han vill inte ha något med honom att göra längre även om Billy Hopwood vill försöka få en bättre kontakt med sin son.
Kelly blev orolig när hon fick veta att Billy kanske skulle släppas fri snart. Det var ju han som sköt hennes pappa, Vic Windsor.

Tom fick dit Peter Birch och det fick Edna att berätta sin hemlighet för honom och med den hemligheten kom även att Tom var ansvarig för 3 människors död.
Det gjorde att undersökningen tog fart och det kom gubbar till kontoret för att förhöra Jimmy King angående den falska rapporten.

Viv vill anlita en doula som ska hjälpa henne vid födseln

Jag tycker det ser ut som Perdy och Grayson ler hela tiden fast de bråkar om otrohet.

Val och Diane var som två fnittriga skolflickor när de skulle charma poliser på stationen. När det inte funkade blev Diane en stenhård affärskvinna som skulle styra puben med järnhand. Därav Vals kommentar om att hon kallades "spanky". Polismannen blev också lite intresserad så han kom till puben för en öl.. lite besviken på att Jack var hennes man.


Resultatet av förra omröstningen, vem saknar du av dem som dött, blev:
Max King 27%
Seth Armstrong 25%
Butch Dingle 20%
Tricia Dingle 16%

Dawn var det bara en som saknade och Jacks förra fru Sarah var det två som saknade...
totalt var det 51 st som röstat.
Tack för det! =)

Kommentarer
Postat av: Jan Ekbom

Bra sammanfattning. Jag missade gårdagens avsnitt och nu kan jag hänga med i dagens.



Jag följer din blogg varje dag via Google Reader.



Mvh Jan

2009-06-04 @ 11:09:55
URL: http://opensource-sweden.blogspot.com
Postat av: Anonym

>>Jan

Vad kul med en läsare som ger sig till känna =)

Du är så välkommen här.



Dagens avsnitt var lite trista tycker jag... och det märktes nog i sammanfattningen..nåja, nya tag i morgon =)

2009-06-04 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0