Nu är det visst slut med semestrandet...

...i alla fall för min del.. men tv 4 verkar ha semester ett tag till =(

Jag hade ju fått svar att HTG skulle börja igen den 30/7 men när man kollar tv-tablån så visar den inget om att det skulle vara dags..

Så nu väntar jag på ett svar från deras tittarservice om vad som egentligen gäller.

Vad kul att ni har skött er så bra med kommentarerna och att ni har hittat hit även om det inte händer något på HTG-fronten just nu..



ALLA NYA OCH GAMLA HTG-FANS ÄR ALLTID VÄLKOMNA HÄR!

Vad tycker ni att nästa omröstning skall handla om?
Kom gärna
med förslag...


Nedräkningen till starten av programmet kommer att få  vara kvar tills jag fått ett nytt datum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0