Lek Robinson, rösta bort någon...

Ny omröstning nu... dags att rösta bort någon i gammal god Robinsonstil  =)

Motivera gärna ditt svar...skriv en kommentar vettja...


~*~*~*~


Resultatet på förra röstningen där vi röstade om vilken kvinna som var snyggast blev:
Jo Stiles 37%
Chas Dingle 31%
Någon annan 11%
Donna Windsor-Dingle 8%
Katie Sugden 6%
Louise Appleton 10%
Perita Hyde-Sinclair 10%
Laurel Thomas 1 %

Totalt var det 327 röster... och det skulle väl inte ha varit så många om inte några ville försvara sin favorit Chas/Jo
Kul att alla fick lite röster... och det hade varit ännu roligare om man vetat vilka andra som skulle ha platsat på listan, inte bara Betty och Delilah men det kanske var de enda som passade på "någon annan"

Kommentarer
Postat av: Jan Ekbom

Jag röstar bort Louise Appleton. Hon får inte längre bra repliker tycker jag.

2009-07-03 @ 13:42:46
URL: http://opensource-sweden.blogspot.com/
Postat av: L

Jasmine!

2009-07-07 @ 10:20:25
Postat av: RF

usch jag ogillar verkligen Jo Stiles.. Fy vilken vidrig karaktär. Hon kanske är snygg vad vet jag men hennes sätt att vara gör henne groteskt ful tycker jag

2009-07-23 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0